kar lastiği konusunda zihni sinir procene alternatif bir çalışmam var

şimdi ürettim bunu pek çalıştığım söylenemez aslında :mrgreen:
önce gidip hırdavatçıdan biraz çivi alıyorsun , ama kısa çiviler , çok uzun değil ...sonra bu çivileri lastiğin iç tarafından uçları dışarı çıkacak şekilde geçiriyorsun ... sonra motosiklete takıyorsun ... lastik patlamasını önlemek için satılan jeller var bilirsin , ondan alıp lastiğin içine gerektiği kadar sıkıyorsun . sonra bas havayı gitsin :mrgreen: al sana çivili lastik :queen: zincirden çok daha sağlam bence