- Katılım
- 23 Mar 2005
- Mesajlar
- 67
Lubimaya54 sağol dostum ben motoru 3,500'e mal ettim plaka hariç bu hafta içinde faturayı alıp plakayı çıkatıcam o da bi 100 milyon olucak heralde..Motor bildiğim kadarıyla yeni partiden değil bayinin elinde bir tane varmış onu aldım ama gerçekten güzel motor eline geçince anlıyacaksın
Daha plaka falan yok pek açılamıyorum yollara
en kısa zamanda foto video falan paylaşıcam bu topicte herkese kazasız sürüşler....
Aytekin şu grenaj işini gerçekleştirdiğinde topice hemen yazarsan sevinirim merak ediyorum gerçekten kaça mal olucak ve nasıl durucak?
Aytekin şu grenaj işini gerçekleştirdiğinde topice hemen yazarsan sevinirim merak ediyorum gerçekten kaça mal olucak ve nasıl durucak?
Son düzenleme:





