Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
şey ıı paranoyak ne demek ..ben motoru götürdüm servise adamlar bakmaya gerek yok bu 200 cc dedi ya dedim bi ölçelim gerek yok inan bana fala nyaptı ..başka birine götürcem ..türkiyeye gelen model bu deyip foto koyan arkadaşın fotosuna dikkat ettim onunda petekleri büyük gibime geldi ama ..siz ne düşündünüz bilmiyom...
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
10
slm sana semih. şükürler olsun senide gördük. kardeş motora yakişiyorsun güle güle kullan. kazasiz belasiz günler dilerim. allaha emanet olun kendinize iyi bakin byy
 
Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
fotograf koymaya çalıştım ama oldu mu olmadı mı bilmiyorum motorun fotograflarını koyacagım ama üzerinden inmeye bi türlü fırsat bulamıyorum akşama kadar çalışıyorum akşam bindiğim için pek fırsat kalmıyor inşallah en yakın zamanda koyacagım daha fazla fotograf
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
aleykümseelaamm body remzy saol kardeşim teşekkür ederim..kamil aslan kardeşim imageshack.de ye upload et ondan sonra kısayolu buraya resim ekleden koy ....yarın vaktim olursa daha güzel videolar çekicem ..iyi olmadı bunlar ..e5 e çıkıcam yarın tabi vaktim olursa..
..bunları ..arkaşın telle çektim pek ciddiyetli olmadı ..komik oldu ..neyse......işte fotolar iyi kötü ayırmadım hepsini koydum...
http://rapidshare.de/files/23942803/ALBUM_1.zip.html resimler bitti şimdi videolara uğraşim..ya bunları direk sayfada nasıl gösteriyoz..İŞTE VİDEOLAR
http://rapidshare.de/files/23922760/maotor_3.zip.html
http://rapidshare.de/files/23921375/motor_2.zip.html
http://rapidshare.de/files/23920906/motorcu.zip.html...NOT=önce albümü indirin...ve albümü izlerken bilgisayarın sesini son ses açın tam ekrana alın..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
arkadaşlar bencede 200 lük yerine 150 lik getiremezler öyle bir şey olursa cidden polen biter :cat:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Niçin bitsin ya? Bu ülkede hayali ihracat yapanlar boğazda yalılarda oturuyor, polen hiç olmazsa size 150'lik de olsa motor getirmiş, neden bitsin ki? Arkadaşlar burası türkiye böyle şeylere alışık olmanız gerek, :pale:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
slm,arkadaşlar biz zealsun kastamonu bayisiyiz size isterseniz bu aletlerin AT tip onay belgelerinide koyabiliriz. bu alet 196.58 gibi cc yazar at belgesindede tse de onaylanmış şekli dir .aklınıza firmaya ait en ufak bir şüpheniz olmasın sizlere resmi belgelerle cevap verebilirim ,herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
Merkez gerçekten teşekkürler:cat:
Bizi belgelerle aydınlatırsan sevinirim.Bu arada elinizde 3.100 den verebilceğiniz ve taksit yapabilceğiniz zs200 varmı :cherry: Arıyorum ama bulamadım bir türlü :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polo34' Alıntı:
aitho iki motoru da karşılaştırabilirmisin ?

Wall polo ben iyisimi karşılaştırma falan yapmayayım, konuyla ilgili harika bir başlık var forumda bilmemkaç bin mesaj var bi göz at kendin karar ver derim :cherry:


semih20' Alıntı:
şey ıı paranoyak ne demek ..ben motoru götürdüm servise adamlar bakmaya gerek yok bu 200 cc dedi ya dedim bi ölçelim gerek yok inan bana fala nyaptı ..başka birine götürcem ..türkiyeye gelen model bu deyip foto koyan arkadaşın fotosuna dikkat ettim onunda petekleri büyük gibime geldi ama ..siz ne düşündünüz bilmiyom...

Paranoyak; paranoya, yani aşırı şüphecilik gösteren kişi demek, tabiki hastalık derecesinde. Petek büyüklükleri aldatıcıdır, petekler silindirin soğutulması ile ilgili olduğu için gerçek motor hacmine ilişkin fikir veremezler, aslolan silindirin kendisidir.

İyi Seyirler...
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
migiri migiri......neyse artık ben dedıgımı yaptım artık sadsece sorulara cevap vercemn byyyyyyyyyyyyyy
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
52
Tornedo' Alıntı:
Merkez gerçekten teşekkürler:cat:
Bizi belgelerle aydınlatırsan sevinirim.Bu arada elinizde 3.100 den verebilceğiniz ve taksit yapabilceğiniz zs200 varmı :cherry: Arıyorum ama bulamadım bir türlü :salut:
slm;arkadaşım var ,elimizde zs 200 gs telden veya msn den bağlantı kurarsan sevinirim ,ayrıca taksitte yapabiliriz 24 aya kadar maksimum karta expres limitte kullandırabiliriz ,ziraat kartada 12 ay taksit yapabiliriz,bu arada merkez (ben johannes falcon birlikte çalışıyoruz ve kankayız) ona sorulan soruya cevap veriyorum diye yanlış anlama arkadaşım ve sormuş olduğun resmi belgeler içinde sana msnden göndereyim sende topic 'e eklersin birzahmet çünki ben eklemesini tam olarak beceremiyorum ,bu arada herkese duyrulur 20/30 temmuz'a kadar hiçbir bayiye zealsun sevkiyatıda yok .! herkese sağlıklı sürüşler dileğiyle [email protected]
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
5
SELAM ammsav kanuniden bayağı dertlisin bu zealsunu ben kullandım görüntü itibariyle güzel fren leri çok dağlam ama inan bu motorda o kadar iyi deil
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
fastboy' Alıntı:
arkadaşlar ben bu motoru bursada bir honda bayinin yanındaki başka bir bayide gördüm anlatılanlar güzel gibi ama kanmayın niyemı
1 motorda 120 ibre var
2 bu hava soğutmalı
3 önde çift arkada tek disk var (bu paraya fazla değilmi)
4 satan arkadaşa sordum servisi nasıl dedim daha almaya çalışıyoruz dedi yani servis meçhul ama motor satılıyor
bence kaliteyi düşünün motor görünüşte falan güzeldi ama 80 ancak görür gibi
200 cc alet 120 ibre performans beklenemez


Bu benim zealsun 200 cc kros un km si. Benim km saati de 120 lik bak bakalım kaç yapıyor. Racing modelininde bundan kalacağını sanmam.

Çok 140-160-180 lik kadranı km si 120 yi geçmeyen motorlara takıyorlar asıl :queen:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chocolateman' Alıntı:
Bu benim zealsun 200 cc kros un km si. Benim km saati de 120 lik bak bakalım kaç yapıyor. Racing modelininde bundan kalacağını sanmam.

Çok 140-160-180 lik kadranı km si 120 yi geçmeyen motorlara takıyorlar asıl :queen:

Dostum boşver sen milleti ağzı olan konuşuyo, eli olan da yazıyo, arkadaşın dediği 80km sürati ben 3. viteste görüyorum 4-5 hiç anlatmayayım iyisi :cherry:

Bu arada E-Bay'de satıyorlar bizim motordan da harika bir foto galeri var. Detay çekimler falan oldukça güzel. Biraz fark var bizimkilerle ama olsun eninde sonunda zs200gs.

Resimler Burada, Eğer Thumbnailler Açılmazsa, Açılan Sayfanın Solundaki Resimden Ulaşabilirsiniz.

İyi Seyirler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst