Pardon kocaday ve demirkana da Selam
Tornede dostum sagol evet kırmızı beyaz var biliyomda araştırıyoruz işte bakarsın vardır.
Ama yok gibi

Evet bizim burdada o motor yeni fiyattan satılıyor peşinde koşan çok kişi var ama millet ödeme yapamıyor ben sık sık gidiyom bayiye ben varken bile saysan 10 kişi gelir vaybe ne motor gibilerinden sözler üretip gidiyolar
Şöyle taksidi kredi kartına yapıyolar,banka kredisi de kullanbailiyon ama bunlara gerekk yok adam gibi birini götür yanında sana kefil olsun yeter
Aramızda ki ileri seviyede arkadaşlık ve güvenin verdiği sonuç bu motoru bugün gitsem bana eski fiyattan veriyorlar ve hatta 500 peşin veriyorum kalanları her ay 500,500 ödeme imkanıda sunuyolar + alarm bakımı şusu busu bayiden bekledim herşeyin fazlası çift kask vermeleri gibi ğüzellikleri var ama sanıyorum bu arkadaşlığımızın göstergesi
Zaten biraz daha bekliycem gri siyah gelmesse kırmızıyı alıcam artık napalım.
Eksoz modifiyeli takarsan daha iyi olur ama her bayi belki üstündekini spor eksozla değiştirmeyebilir önce bi deyin belkide değişir veya az bi fark alırlar bayiyle sizin aranızda kalmış
Hava filtresini çıkartmadaki amaç toz toprak girsin diye değil ses için performans için e bu kadar teknik bilgiye sahipsek toz girmemesi içinde bir şeyler yapmak tabi gerekli
Süzgeç takabilirsin yada bardak şeklinde hava filtreli var onlardan alır arkasında bulunan 2 ufak deligi çoğalttıgında zaten filtre boylamasına uzun toz girme riskini baya bi düşürecektir hadi diyelim toz girdi girsin servisde bi sigara içersin karburatoru 2 ayda 3 ayda bi temizletirsin o kadar Motorda eksi yanı ise yakıtı arrttırır bu yöntem ama sesi duyduktan sonra kesin hava filtresiz gezer herkes sana sormaya gelirler abi bu es nasıl yaptın bizimkine de el atıver yaşadık az bunları
Sağol tornedo görüşüürüz inş.
Aitho Selam dostum evet arı vızıltısından kastını direk anladımda ben seni tebrikk edeyim dedim 3000 - 7000 devir aralarında kı sesi toklugu kaçmayı her bi adam anlayamaz süret basmaz deselerde 145 diyosun ama bende o motor 160 yapıyor şeklinde bi iddam var yaptık motorda ya bizim kini çinliler malzemeyi kaliteli kullanmuş ya geneli öyle
ZATEN HER motorcu rodaj gibi bilgileri bilmesi lazım motorun ilk açılımı çok önemlidir parçaların bir birine uyumu alışım süreci içinde ne kadar fazla yağ değişimi yaparsanız ki bunu göz ardı etmeyin ve ne kadar motora yüklenirseniz o kadar ilerde verim alıyosunuz aynı cc gücündeki motorları benim açışımla diğerlerinin açışı çok farklı olurdu ve ben hep geçerdim ufak çaplı yarışlarımızda bu performansı kesinlikle rodaj sırasında gazı sonuna kadar dayamaya ve zırt bırt yag değiştirmeye borçluyum tabi
Birde bujisi var bunların bujinizi kesinlikle kaliteli 4 tırnaklı eğer bulamasssanız 2 tırnaklıyla değiştirin
Önemli tam bi bilgiye sahip değilim kaliteli balatası varmı ama ön ve arka diskdeki balataları mutlaka değiştirin veya sürekli baktırın Zincirin mümkünke kaliteli bir çelikle değiştirin akrobatik hareketlerimiz yaparken dur kalk yüklen öne arkaya bas çek gibi seri hızlı hareketlerimizde motorun tüm yükü zincirdedir.Zincir çelik olduğu söylenir ama bence motorda en önemli parça diyebilirim zincirimiz kopmaz inşallah kitlenmez inşallah hiç ama siz genede bilen bi kişi yada servisinde zinciri hakkında bilgi edinin yada direk değiştirin
Profesyonel anlamd motor binmek çok ayrı bişey oluyor ve mükemmmel ötesi zevkleri var motorunuzdaki benzin kokusunun üstünüze sinmesi bile anlatılmaz gerçi bunlar benim arabamda var kendime ait ama pek bindigim söylenemez motordanda indiğim söylenemez
şu an kendime ait zealsun yok başka motor var ama zealsun arkadaşlarda var alıyom biniyom no problem motor 140 km fabrika garanti veriyor zaten süretine biz motoru iyi açınca bu rakam artar kesinlikle hele birde modifiye yaptık mıydı kesinlikle ipre kopar
bakın ben bu motorun ibresi ilk gördüğümde beğenmemiştim yuh dedim bu kadar cüsseye 200 cc ye 160 ibre konurmu çok az benim bekledim 260 gibi bişeydi neden 260 bekliyodum çünki RM marka 150 cc lerde 220 ibre ve gene aynı motor olan ramzey 150 ccc lerde 200 kadran olması cbr 125 oldugu ghalde 200 katran barındırması benim bu motorda 260 vardır dememe sebepti ama çinliler bu sefer gerçekten öyle bi akılcı ve gerçekçi olmuşlarki motor ne basarsa o ama genede kadranların daha sportif şekli olanla göstergesi yüksek olanla değiştirilebilir ama bu sefer kaç yapıyo takibi yapamassınız görünüm aksesur olarran tuninglemiş olursunuz ayrı bir havası olur.
Motorlar hakkında teknik bilgide yardımcı olabilirim kendime ait zealsun yok ama en azından hiç motor kullanmamışların yorumları gibi yazmıyorum

onları okudukça ğülüyom ne komiksiniz siz ya
97 senesinden beri motorların üstünde motorculuğun arkasındayım bi gün kışın ortasında karda tek teker birini görürseniz yada o süratte ben sizi görürsem el sallarım
GHOSTRİDER Adında amerikalı bi biniciye hayranım kimdir biilmiyom ama bende baya bi sağlam videoları var hysoungla 360 yapıyor ön teker havada ghostrider video serisi arşivi bilen varmı bende 2 3 tane var
UNUTMAYIN BU MOTOR DAN Bİ 600 LUK SESİ ALAMASSINIZ 4 SİLİNDİRDEKİ PERFORMANS BUNDA YOKTUR
BU SÖZE BİTİYORUM HERKES BUNU DİYOR
gel kardeşim benim motordaki yaptıgım değişiklikler sonucu motorda 1100 lük sesi çıkmassa gel nederseniz deyin ama bu yazıma cevap vericek biri varsa lütfen bi 600 lüğe binmiş 1100 lük kullanmış biri olsun bilenle bilmeyen bir olurmu
DEMEK İSTEDİĞİM ARKADAŞLAR İSTEDİĞİNİZ TEK RACİNG SESİ MODİFİYE EDİLTİKTREN SONRA ŞU ANKŞ UCUZ RACİNLER ARASINDA SADECE ZEALSUNDA ÇIKIYOR BURDA 30 40 ADET EKSOZ VİDEOSU VAR MARKALARIN SESLERİ EN İYİ YOSHIMURA DEVİL GELİYO BANA AMA DİNLESENİZ GENE BURDA FORUMLARDA BULMUŞTUM VİDEO LİNLERİNİ HEPSİ MEVCUT
BANA HERK LER HAKKINDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNBİRİM MOTORUN SİTESİ RESİMLERİ VS. İBRESİ KAÇ GÖSTERİR HP SIKIŞTIRMA ORANI GİBİ BİLGİSİ OLAN VARSA
HERKİDE DÜŞÜNMÜYO DEĞİLİM KIRMIZI SİYAH OLAN RENGİ VARMI KEŞKE ZEALSUNLARDA KIRMIZI BEYAZ DEÜİLDE SİYAH KIRMIZI OLSAYDI DÜŞÜNMEDEN ALIRDIM ZEVK MESELESİ DİYEYİM EN İYİSİ
HERK HAKKINDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARI BEKLİYORUM
KENDİNİZE İYİ BAKIN KEYİFLİ SÜRÜŞLER İYİ ÇALIŞMALAR