Zealsun ZEALSUN ZS 200 GS Sport

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
KARASU abi hayırlı olsun ozaman dıyelım anahtarın hıc cebınden eksık olmasın dıyelım ve kazasız belasız kulan dılıyorum İNSALLAH bu motorla bı sorunnun olmaz pekı abi suanda kac km desın?? ve daha motorun yenı motoru acaılamamıs onun cıın 110 gecmıo motoru acıldıkdan sonra 110 gcer eger yenı adldıysan motoru cok bınme helekı 2 kısıyle rampaya vurma ben bı zaman lar motor delısıydım ve motor ısıyle ugresıodum aman bu dedıklerıme uy kı ılerıde sana motor arıza cıkartmasın ben yınede hayırlı olsun dıom

HE BİDE KARASU ABİ su motorla senın resmını koyda gorelım senın canavarını INSALLAH onuda goruruz

AYTEKIN abi sen motorunu nerde gosterıon yanı tamır ısını fılan ?? vede resmını sabırsızlıkla beklıom su motor resılerını :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
herkese selam arkadaslar sanırım gayet hevesli bi şekilde zealsunlarımızın tadını cıkartmaktayız :) bu arada yanlızplanet kardeş motorunu aldın hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesın ama şu granaj konusunda işin erbablarına yaptıracagın granajı daha beklıcekmıyız? yok yani dandik ustalar olarak sen yaptırda biz kopya cekerız o bakımdan yanii neyse herkese has muhabbetler esen kalın...
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
arkadaşlar uzun zamandır siteye takılmıyorum..ya parçaya ihtiyacım var ucuz satan yada elinde bulunduran kimse biliyormusunuz..parça lazım bana..motorum yaralı kuş gibi gözüküyor..depo çökük ...binmeye utanıyom..
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
evet motorumu yeni aldım 650km deyim şimdi, sabah aksam motora biniyorum ve daha benzin var içinde ayrıca motorda bir sorunda yok.
tek şikayetim 110 u geçmemesi oda şimdilik sabredecez...
yaklaşık 5000 den sonra 145 i dayıyo.....motoru bozarım diye devir yapmaktan korkma..basmaktan korkma açılsın motor..tabi rodaj bittikten sonra yap....dediğimi..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
YA semıh abı bu motor 145 nasıl dayıyo hayret etım eger ayıosa cok guzel bıse HONDA CBR 125 bile o kadar yapmıo bence o zaman bu motor kucukler arasında en iyisi :mrgreen:
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
YA semıh abı bu motor 145 nasıl dayıyo hayret etım eger ayıosa cok guzel bıse HONDA CBR 125 bile o kadar yapmıo bence o zaman bu motor kucukler arasında en iyisi :mrgreen:
şimdi öncelikle sana şunu söylim honda cbr nin 155 yaptığı video ile kanıtlandı ararsab bulursun..ben e-5 te gebzeden istanbul istikametine zonghsen 125 ile kapışırken ..arkadaşı aynada kaybettim..zongsen 125 in özelliği ne diye sorarsan bu motor 16000 devirli motor yağ soğutmalı ..iki kişi max hız 145 e çıktık..sonra tek kişi dediğim gibi kapıştık gebzeden istanbul istikameti biraz rampa düşüyo..ben 12500 deviri 5 ci viteste gördüğümde hızım 140 ta idi daha zorladığımda ki motor patlayacak gibiydi ..devir ibresine bakmadım hız 143 falandı ..şimdi neden 125 bir motorun 155 yaptığı normalde 200 lük bir motorun 145 yapması normal değil...yapıyor işte..dersin şimdi niye celallendin yaw bu foruma ben 9 ay önce üye oldum sık takıldığım zamanlardada hep bunu söylüyorlar işte bu motor 145 yapmaz falan ..yapıyor yaw ..şu an motorumun nerden baksanız 1200 ytl masrafı
var depo mepo granaj mıranaj sinyal minyal balata malata ..motor notor..herneyse...işte toplim kadranı değiştirim..bi daha denicem ..bu sefer videosunuda çekicem..yaaawww
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
104
bizim motorların km ibresinde bi yanlıslık var diye düsünüyorum, 2. viteste sündürüyorum devir 10000 de km ibresinde bakıyorum 90 a gelmiş, 3 e çektigim zaman km ibresi hala 90 da duruyor...
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
Dandik Ustalardan Selamlar :)

87699974qx4.jpg
34295999fj8.jpg
22311761mn2.jpg

27692148dr2.jpg
92984479fd7.jpg
45747726ld9.jpg


arkadaşlar bu resimleri YANLIZPLANET rumuzlu kardeşimize ithafen koyuyorum dandik ustalardan selamlar kardeşim....
(A-Z ye boyası ,stickerları dahil olmak üzere kopmle kendimiz yaptık ilgilenenler özelden ulaşabilir ;) performed by g.a.g :cat:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
kardes eğer lastık dahil 2 mılyarı buldu bize ama değdi diye düşünüorum orjınal parçalar üzerind eişlem yapmak bıraz daha az malıyetli olur
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@zender61 güzel çalışma olmuş. ellerine sağlık. tek bir söz kalmış o da cila olarak bir kaç kat daha istiyor gibi.
aman nazar değmesin:cat:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
kardeşim motoru acele edip bugun cıkardık yarınd acilaya giricek şu an üzerinde vernık bile yok saolasınız ;) allah tekerlerınmızı yere düz bastırsın
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
aslında gercek hedefımız 4 sılındırlı daha hızlı bı makına alıp sıfırdan toplayıp farklı bı gorunus kazandırmak ama bakalım kazalı falan bulursam ucuza bakıcam caresıne :)
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
200gs
maksimum hiz 120km/h
http://www.zongsheninternational.co...bike;8,200cc-250cc/ProductId/567/Default.aspx
Technical specifications
Empty
Engine
Engine model ZS167FML-3
cylinder Single cylinder
valve 4 stroke
cooling Air cooling
Bore x Stroke (mm) 67x55.7
Displacement (ml) 196.4
Compression ratio 9.0:1
Starter electric
Ignition C.D.I
Max. power (kw/r/min) 10.8/(8000±500)
Max.torque (n.m/r/min) 13.0/(6500±500)


Frame

Dimension(LxWxH)mm 2010x760x1080
Min.ground clearance (mm) 130
Axle base (mm) 1360
Min.turning diameter (mm) 5900
Net weight (kgs) 170
Max load (kgs) 150
Max speed (km/h) 120
Clutch type Manual wet and multi-chips
Brake Fr.disc/Rr.disc
Transmission Chain
Wheel Light alloy
Tyre size (Fr./Rr) Fr:110/70-17 Rr:140/70-17
Fr.absorber Hydraulic compound spring
Rr.absorber Hydraulic compound spring

ZS250GS
Technical specifications
Empty
Engine
Engine model ZS172FMM
cylinder Single cylinder
valve 4 stroke
cooling Air cooling
Bore x Stroke (mm) 72.5x55.7
Displacement (ml) 230
Compression ratio 9.5:1
Starter Electric
Ignition C.D.I
Max. power (kw/r/min) 13/(7500±500)
Max.torque (n.m/r/min) 16.5/(6000±500
)

Frame
Dimension(LxWxH)mm 2015x765x1095
Min.ground clearance (mm) 145
Axle base (mm) 1385
Min.turning diameter (mm) 5600
Net weight (kgs) 165
Max load (kgs) 150
Max speed (km/h) 110(200gs 120km/h:) )
Clutch type Manual wet and multi-chips
Brake Fr.disc/Rr.disc
Transmission Chain
Wheel Light alloy
Tyre size (Fr./Rr) Fr.MT2.75-17/Rr.MT3.5-17
Fr.absorber Hydraulic compound spring
Rr.absorber Hydraulic compound spring
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
kardes yaa bu bılgılerı zaten bılıodum tekrar yazıpda nıye moralımı bozuosun yaa ::) bu arada motor satılıktır haberınız olsun :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Helal olsun ...

ZeNDeR61 kardeş artık aranızda değilim ama çalışmalarını merakla bekliyo ve takip ediyodum ve resimleri az önce gördüm süper olmuş elinize sağlık artık bu işi ticarete dökersiniz :wiinkk: !! ii de olur yane yanlızplanet kardeşim gibi fiberustası arayıp durmaz millet ! tebrikler...
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
25
saol kardesım senı aramızada tekrar görmek güzel :) bu arada tıcarete dökmeye nıyetım var ılgılenenler olursa bana ulasabılırler ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst