- Katılım
- 1 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,608
1-MELBUR ZS 200 GS Kırmızı beyaz
Abi Melih motoru yazın değişti GS500 aldı,o nu da değişecek zaten
Gördüm de diyim dedim...:cat: :cat:
1-MELBUR ZS 200 GS Kırmızı beyaz
yaklaşık 5000 den sonra 145 i dayıyo.....motoru bozarım diye devir yapmaktan korkma..basmaktan korkma açılsın motor..tabi rodaj bittikten sonra yap....dediğimi..evet motorumu yeni aldım 650km deyim şimdi, sabah aksam motora biniyorum ve daha benzin var içinde ayrıca motorda bir sorunda yok.
tek şikayetim 110 u geçmemesi oda şimdilik sabredecez...
şimdi öncelikle sana şunu söylim honda cbr nin 155 yaptığı video ile kanıtlandı ararsab bulursun..ben e-5 te gebzeden istanbul istikametine zonghsen 125 ile kapışırken ..arkadaşı aynada kaybettim..zongsen 125 in özelliği ne diye sorarsan bu motor 16000 devirli motor yağ soğutmalı ..iki kişi max hız 145 e çıktık..sonra tek kişi dediğim gibi kapıştık gebzeden istanbul istikameti biraz rampa düşüyo..ben 12500 deviri 5 ci viteste gördüğümde hızım 140 ta idi daha zorladığımda ki motor patlayacak gibiydi ..devir ibresine bakmadım hız 143 falandı ..şimdi neden 125 bir motorun 155 yaptığı normalde 200 lük bir motorun 145 yapması normal değil...yapıyor işte..dersin şimdi niye celallendin yaw bu foruma ben 9 ay önce üye oldum sık takıldığım zamanlardada hep bunu söylüyorlar işte bu motor 145 yapmaz falan ..yapıyor yaw ..şu an motorumun nerden baksanız 1200 ytl masrafıYA semıh abı bu motor 145 nasıl dayıyo hayret etım eger ayıosa cok guzel bıse HONDA CBR 125 bile o kadar yapmıo bence o zaman bu motor kucukler arasında en iyisi :mrgreen: