selam arkadaslar dün itibarıyla gs200 motoru bende aldım...
aldıgıma pismanmı olacam yoksa memnunmu kalacam simdilik bisey diyemiyorum cünkü daha motoru sürme fırsatım olmadı en kısa zamanda motor hakkındaki paylasımlarımı sizlere sunacagım.
bu arada keskin03 arkadasımız fiyatını sormuş, 12 ay taksitli 3 milyara aldım aylık 250ytl taksitle
Hicbisey demiyorum super almissin yada bizim bu istanbuldaki saticilar cok uckagitci ben gidip istanbul seyrantepedeki bi bayiden bundan 10gun once fiyat almistim size hemen aldigim fiyati yaziyim buraya;
Anahtar Teslim Pesin fiyati:
3.300 YTL + 200 YTL (Plaka ve Ruhsat icin istedikleri fiyat) = 3.500 YTL
Pesin para versem hic inmiyormusunuz fiyattan dedim yapamayiz hicbisey dediler.
2.000YTL pesin versem dedim 1500 YTL yapi kredi kartimdan cekseniz dedim
6*270 YTL = 1500+120(Vadefarki) YTL dediler.
Bu fiyatlarla senin aldigin fiyati karsilastirdigimizda daglar kadar fark var.Ayip diyorum sadece mersinde pesin alicam desen herhalde ;12 ay taksitle ayda 250 verdiklerine gore pesin 2.500 YTL ye verirler.
Bazi 2.el satan arkadaslarda bu fiyatlari okusunlar 2000 km ustundeki motorlarina 2.500 YTL ve ustu fiyatlar istiyolar bide bunun alis satisi falan dusunuldugu zaman bu 2.el saticilara hicbisey soylemek istemiyorum.