zealsun zs 125-6
hocam ben o motoru 2 yıl kullandım ve sonra sattım. ne öğrenmek istiyorsun onu söylersen daha net bilgi verebilirim. ama genel olarak şunu söyleyebilirim, verilen paraya göre bir motor. tüm çin malı motorların sıkıntıları var tabii ki. bence en olumsuz yanı vibrasyonu. 70 km hızı geçtikten sonra oldukça fazla vibrasyon hissediyorsunuz. bir daha 125 lik commuter motor almaya kalksam biraz daha fazla verip ybr 125 ya da 150 lik honda alırım. memnun olmadığım yönleri: vibrasyon, marş ve akü arızaları, vida dökülmesi, basit elektrik arızaları. memnun olduğum yönü: 2 yıl kullandım 1800 tl ye alıp 1500 tl ye sattım. ybr kullanmış olsaydım 1000 tl zarar edecektim. sonuç olarak tavsiye etmem. ama 2. elde 500-600 tl ye bulursanız alın 70 km yi geçmediğiniz sürece sizi götürecek bir motor.