- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
sankim pistonlarda bi çızık var gibi......![]()
sankim pistonlarda bi çızık var gibi......![]()
Sanane kardeşim biz düzeltiriz....alla allaaaaa....:cherry:
Abi sıfır motordada piston çiziğini gördün ya helal olsunAlp abi bizden önce davranıp düzeltir orayı bizede ancak havası kalır napalım kısmet
Şimdiden afiyet olsun Alp abi...
valla var gibi...ben anlarım...ama bir boyoz yersem belki düzelir...
![]()
kaç yapıyor abi bu ( hayırlı olsun lastiğin düz bassın ) yağmurda falan gidiyormu tekere kalkıyormu gs 500 ü geçiyormu ( istersen cevap yazda suç duyurusu olarak kullanayım ) anladın sen onu
sizi seviyorum bizimle kalın
valla var gibi...ben anlarım...ama bir boyoz yersem belki düzelir...
![]()
güle güle kullanın darısı hayalindeki motoru isteyenlerin başınakazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
kaç yapıyor abi bu ( hayırlı olsun lastiğin düz bassın ) yağmurda falan gidiyormu tekere kalkıyormu gs 500 ü geçiyormu ( istersen cevap yazda suç duyurusu olarak kullanayım ) anladın sen onu
sizi seviyorum bizimle kalın
Hakancım hayırlı olsun demişmiydim....:silent::queen: