Zealsun 200'den Terfi : Kawasaki ZX6RR-2008

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kawasaki_ninja_zx6r_08_02_01.jpg


...


sankim pistonlarda bi çızık var gibi......:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
güle güle kullanın darısı hayalindeki motoru isteyenlerin başına :) kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kaç yapıyor abi bu ( hayırlı olsun lastiğin düz bassın ) yağmurda falan gidiyormu tekere kalkıyormu gs 500 ü geçiyormu ( istersen cevap yazda suç duyurusu olarak kullanayım ) anladın sen onu

sizi seviyorum bizimle kalın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kaç yapıyor abi bu ( hayırlı olsun lastiğin düz bassın ) yağmurda falan gidiyormu tekere kalkıyormu gs 500 ü geçiyormu ( istersen cevap yazda suç duyurusu olarak kullanayım ) anladın sen onu

sizi seviyorum bizimle kalın

Beni sevmiyonmu?......:salut::salut::salut:

Hani dün bir erkeğe sırf bana benziyor diye merhabalar falan fıstık demiştin?.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
senin yerin ayrı karıştırma seni patlak motorcuların arasında pamuklar içinde kalbimde saklıyorum ( polemik yaratma aramızda bişi var zannedecekler ) sen ben yanlız erkekleriz nede olsa uyanacaklar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hakancım hayırlı olsun demişmiydim....:silent::queen:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
valla var gibi...ben anlarım...:pama bir boyoz yersem belki düzelir...:p

Metom sen gel dostum boyozu kendi ellerimle yaparım ben size :)

güle güle kullanın darısı hayalindeki motoru isteyenlerin başına :) kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

Amin dostum darısı tüm isteyenlerin-sevenlerin başına İnşallah...(aşıkmışım da yeniden evlenmişim gibi hissettim şimdi ; bu genç yaşta 2 stand up evlilik yetmedi sanki , Allah beni ıslah etsin dilim mi sürçtü ne ? )

kaç yapıyor abi bu ( hayırlı olsun lastiğin düz bassın ) yağmurda falan gidiyormu tekere kalkıyormu gs 500 ü geçiyormu ( istersen cevap yazda suç duyurusu olarak kullanayım ) anladın sen onu

sizi seviyorum bizimle kalın


hehehe babacım sen soruyordun ya hani o arkada olması gereken minik şey (plaka) onu taktım da ehliyet gerekiyormuş buna iyi mi ? (itiraf bir...)

Plakasız 550 km kimse bişey sormuyordu nedenkine?

Kaç yaptığını göremedim yağmur vardı (bahaneler bla bla bla) :p

Hakancım hayırlı olsun demişmiydim....:silent::queen:

Saol alp'im 200 den 600 'e biraz erken terfi ettik gerçi ama bilimum çıkma airbag çeşitlerini ve fırlatan bir koltuk sipariş ettim hava üssündeki arkadaşlarımdan belki lazım olur diye...

:queen:

Not : İlk kez çoklu mesaja cevap denedim baya iyi oluyormuş.Daha önce neden tek tek yazmadın diye kızanlar olursa ben sitede toptan acemiyim walla bunu da itiraf ediyorum.Teşekkürler dostlarım
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
vay maşşalh,,dostum kazasız belasız ınsllah kullanırsın,, foto ısterük
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Cok seviyorum bu motoru, Hayirli olsun...
Bekliyorum onunda zamanı gelicek, Hele bi Er6 ile işim bitsin =)
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
49
Hayırlısı olsun. Kazasız belasız bol km li keyifli geziler. Resimde de gerçekte de çok yakışıklı duruyor makina..
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Çok teşekkürler dostlar...

Darısı tüm sevenlerin başına...:)

(Allah hepimizi korusun ; kaza bela ceza vermesin)

En kısa zamanda resim koyacağız arkadaşlarla...

(gezmekten fırsat bulabilirsek)

:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst