Zealsun 200'den Terfi : Kawasaki ZX6RR-2008

Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Arkadaşlar dayanamadım ve bir tane ZX6RR aldım...

(gerçi chooperrider (Emir) Suzuki GS 500 alınca iyi gazladı beni ama olsun aldım bi kere:p)

5 Gecedir üstünde uyuyorum ; siteye bile giremedim bu nedenle...:)

Allah herkese bu mutluluğu yaşatsın ; kazasız belasız binmek nasip etsin...

kawasaki_ninja_zx6r_08_02_01.jpg


Saygı ve sevgilerimle...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eh be masalah vala ondan ınıp buna bınmek kadar guzel bırsey olmasa gerek :) hayırlı olsun dostum kazasız belasız ıns. dıkkat et :mrgreen:

eczacılarda para var derlerde ınanmazdım:p
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Güle güle kullan, çok yakışıklı motor. :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Zx-6RR değil Zx-6R almışsın.... :wiinkk:

Zx-6RR başka motosiklet...

Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. Öbürünü satmadıysan artık onla ekmek almaya falan gidersin :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
106
hayırlı olsun... güzel motor kazasız belasız cezasız sürüşler...
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Sağolun dostlar Tubişimin gıyabında hepinize çok teşekkürler...

Birtanem ; Sana da Turuncu Z750 yakışır...

:wiinkk:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun, Güle güle kullan... :)

Allah kazadan beladan korusun, nazar değmesin... :rendeer:

Keyifli sürüşler diliyorum...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:

Bu arada resimleride alalım:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun, Güle güle kullan... :)

Allah kazadan beladan korusun, nazar değmesin... :rendeer:

Keyifli sürüşler diliyorum...

Almışsın z 750 hiç haberimiz yok valla, bi topik aç foto koy görelim ya, ayıp senin bu yaptığın. :p :wiinkk:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Sadece beğeniyorum abi :) Bana pembe transalpimi nasip etsin Allahım yeter :)))))

Bi de turuncu ER 6 N :mrgreen: Çok mu :mrgreen:

Çok olur mu yaw...:)

Sana yakışmayacak da kime yakışacak ?

Pembe transalp olur mu ?

"Tubiş isterse o da olur ; bir yolu bulunur"

:cat:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Ben 550 km yi yaptım öyle ancak topiği açabildim...

Seni çok iyi anlıyorum ErTech...

:cat:

Heyecandan siteyi unuttuk mu ne ?

:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hahaahahah sizi gidiler siziiiiiiiiiiiiiii, ben Transalpimi alayim, belki artıkın girmem siteye. :queen: :queen:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Yeni motorun hayırlı olsun sayın meslektaşım...Raptor nere kawasaki nere....Anladın sen onu :mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst