Zeal Sun 200 GS mi yoksa Honda CBR 125 mi?

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
85
teorik olarak, kesinlikle japon motorlarından yanayım ve japonların içinde bir kıyaslama yaparsak kalite, tecrübe, yedek parça ve servis olarak en iyisi honda'dır. sen yine de bir mekanikçiye danış bence ama cevap mutlaka honda olacaktır
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
188
valla ben ikisinide yakından inceledim hatta cbr 125 i kullandım markasının honda olması kalite zaten ama sadece kalkışta serilik var motorda 0-100 arası güzel daha sonrası yolun akımına kalmış sonuçta 125 cc bir motor lastiklerine gelince kendi arka lastiği öne arka lastiğinin yerinede yamaha R6 nın ön lastiği takılabiliyor arkadaşın motoruna uyguladık hiçbir sorunda yok zealsuna gelince gerçekten oturaklı güzel motor 200cc zaten 18-19 hp civarında parça konusunda da herhangi bi sorun yok cbr 125 le 400 m kalkışta ilk 100 m de cbr önde gidiyor ama daha sonra rahat bir şekilde zealsun geçiyor bence zealsun derim fiyatsal olarakda uygun zaten... :cat:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kalite :cat: Honda cbr 125... arkaya da bi 130'luk , al sana en iyi başlama motoru
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
gayettede eski olan bi topikte benim de tuzum olsun.

bugün itibariyle Allah kullanmayı nasip ederse Zealsun Gs200 aldım.
her ne kadar cbr125 e göre biraz büyük kaçsamda eğer 2005 model bi cbr yi 3000 ytl ye alabiliyo olsam zealsun almazdım büyük ihtimalle.

Umarım chopperdan sonra başlangıç sport motosiklet olarak gs200 den memnun kalırım. motoru yarın teslim alıcam. kullandıkça fikrim oturur herhalde.
selamlar...
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
62
zealsun 200 gs nin yakıt musluğu hangi konumda iken normal, hangi konumda iken yedek depoda oluyor.

Bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
uakrep dostum ben de henuz almadım ama en yakın zamanda alıyorum zs200gs yı suan bılgım yok ama ben bugun ogrenır sana özelden msj atarım...
motor nasıl sence guzel mı hosuna gıdıyor mu binice ve gucu nasıl daha 2 gunluk olmasına ragmen???
benzın muslugunu sorun etme kolay kolay yazmayabılırler ama ben bugun ogrenıp özelıne msj atarım dostum...
Allah (c.c.) Emanet Ol...
vıınnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...................
bu arada zealsun200gs nın topıcı burası degıl modeller kısmına gır sayfalarda ara bulursun... bne oraya da senın soruyu yazayım belkı cvp veren olur...
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
1
helal

konus be hayalbusa kim tutar seni ben de aynı senin gibi dusunuyorum 6 ay once bir cbr 125im vardı arkadaslar 2 hafta once sattırıp zealsun almam mı solediler şimdi cok memnunum sattım ve sıfır bi zealsun gs 200 aldım abartmammakla beraber iyi bişi virajları cok tatlı alıyor
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
42
konus be hayalbusa kim tutar seni ben de aynı senin gibi dusunuyorum 6 ay once bir cbr 125im vardı arkadaslar 2 hafta once sattırıp zealsun almam mı solediler şimdi cok memnunum sattım ve sıfır bi zealsun gs 200 aldım abartmammakla beraber iyi bişi virajları cok tatlı alıyor

arkadaşım sıfırı nerde buldun?ben 2.elini arıyorum çıkmadı bir türlü düzgün birşey.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
112
slm

slm beyler ben forumda yenıyım honda cbr125 almaya kara verdım bı süredirde arastırıyorum.forumda zealsun gs200 cbr125 i karsılastırmıssınız bence motorsiklet alacaksanız honda dan vazgecmeyın derım daha önce 6 sene honda 125 titan kullandım abartmıyorum servıs harici 1 kere bile tamirciye gitmedım daha sonra bi hata yapıp çin motoru aldım daha haftası dolmadan yan kapakları kırıldı hemde durduk yerde.bi başka konuda virajda yatırma muhabbeti eğer motorsiklet kullanmayı biliyorsanız hiç sorun yaşayacağınızı sanmıyorum ki ben titanda fren pedalı yere sürtünceye kadar yatırıyordum bir kere bile kayma yaşamadım onun için HONDA CBR 125R derim başka bişey demem.170 180 yapmayıverin kardeşim 140 150 neyinize yetmio ki cbr ile 180 yapanların olduğunu biliyorum.herkese kazasız belasız keyifli yolculuklar.kızmetse bende cbr 125 ime kavuşcam tabı annemi ikna edersem :)
:cat:
 
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
26
ben sana şöle söleyim zealsunun görüntüsü kadar hızı yok niye dersen burda 2 tane var arkadasım yamaha rx-115 le resmen oynatıyo ama honda güzel hemde yani paran hondaya yetiosa ne düşünüyonki git yPIŞTIR Bİ TANE CBR
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
3
aRkadaslar bi konu dikkatimi çekti Bende Cin malı motor aldım ki durumum ancak ona yetiordu herkez karşı çıkmıştı ama MOTORAN ETNA 125 aLdım su anda cok rahatım Tmm biraz titresim var ama bir YBR 125 iLe yarısımız oLdu Yenisehir yolunda hic beklemediğim birşey oldu fark yerim diye dusunurken acayip bir fark attım kalkıştan itibaren 7 ay oldu sade yağ bakımından baska hic bir sekilde servis yuzu gormedi motorum sağLama benziyor ama bilmiyorum varsa bir kac tane arkadasımız daha yorum yapabilirLer tartışırız konuyu Msn adresim [email protected] arkadasLar gorusLerinizi yazarsanız sevinirim msn den
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ben cbr 125 alıcam abicim hem az yakıyor hemde 130 140 göryor daha neolsun hemde honda yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst