Satilik malzemelerin linki var mıdır ?Motosikleti satarken bir süre sonra yeniden alırım diye düşünerek sattığım için üzerinden çıkan aksesuarları ve bazı ekipmanımı saklıyordum. Baktım ki yakın zamanda motosiklet almak durumu söz konusu değil, ben de satılığa koydum hepsini.
Scottoiler V-System Otomatik Zincir Yağlama Sistemi
Kappa RA308 EasyLock 20 L Depo Üstü Çanta BF10 Bağlantı Aparatı
SJCAM SJ4000 Aksiyon Kamera
Interphone SM54 Motosiklet Telefon Tutucu
Motosiklet Lastik Tamir Kiti
Hein Gericke Büyük Rulo Çanta
Alarmlı Disk Kilidi
1.5 metre halat kablo kilit (motosiklet için)
Bir süre önce eski televizyonumdan daha irice bir tv aldım. Onun hoparlörleri de yeterli geldiğinden ortalıkta dağınıklık yapmasın diye Philips MMS430 2+1 50 W hoparlör setini de satışa koydum.
Sanırım altı aydır ya da daha uzunca bir süredir hayatımda araba da yok. Toplu taşıma ve iş yerinin servisini kullanıyorum. Araba almamı önerenler var ama hem para harcayasım yok, hem yoğun kalabalıklara maruz kalmıyorum hem de garip bir şekilde bel ağrılarıma iyi geldi sağa sola giderken yürümek, ayakta gitmek filan. Çok gerekmedikçe araba da alasım yok.
Kitap kulüpleri, tiyatro, dizi ve film izleme gibi işlere zaman ayırıyorum. İş hayatım genelde alışık olduğumdan biraz daha yoğun oldu bu dönem. Yaşayıp gidiyorum işte. Hemen hemen her gün foruma da bir göz atıyorum. Tanıdık konuların yeniden yeniden konuşulmasına şahit oluyorum.
Facebook ve instagram kullanmayı bıraktım. Olumsuz etkileri hakkında uzunca zamandır çok şey okumuştum. Olumlu etkisini arayıp bulamayınca sildim.
Bakalım motosiklet almak ve hobi motorculuğunu sürdürmek ne zaman makul gelmeye, ulaşılabilir olmaya başlayacak. Yakın gelecek bu konuda ümit vaat etmiyor.
Ankara'da havalar soğuk, kar yağıyor. Evden çıkmayıp film izlemek için ideal zamanlar. Kedilerin ikisi de iyi, selamları var.
http://i66.tinypic.com/nqs2lz.jpg
Motosikleti satarken bir süre sonra yeniden alırım diye düşünerek sattığım için üzerinden çıkan aksesuarları ve bazı ekipmanımı saklıyordum. Baktım ki yakın zamanda motosiklet almak durumu söz konusu değil, ben de satılığa koydum hepsini.
Scottoiler V-System Otomatik Zincir Yağlama Sistemi
Kappa RA308 EasyLock 20 L Depo Üstü Çanta BF10 Bağlantı Aparatı
SJCAM SJ4000 Aksiyon Kamera
Interphone SM54 Motosiklet Telefon Tutucu
Motosiklet Lastik Tamir Kiti
Hein Gericke Büyük Rulo Çanta
Alarmlı Disk Kilidi
1.5 metre halat kablo kilit (motosiklet için)
Bir süre önce eski televizyonumdan daha irice bir tv aldım. Onun hoparlörleri de yeterli geldiğinden ortalıkta dağınıklık yapmasın diye Philips MMS430 2+1 50 W hoparlör setini de satışa koydum.
Sanırım altı aydır ya da daha uzunca bir süredir hayatımda araba da yok. Toplu taşıma ve iş yerinin servisini kullanıyorum. Araba almamı önerenler var ama hem para harcayasım yok, hem yoğun kalabalıklara maruz kalmıyorum hem de garip bir şekilde bel ağrılarıma iyi geldi sağa sola giderken yürümek, ayakta gitmek filan. Çok gerekmedikçe araba da alasım yok.
Kitap kulüpleri, tiyatro, dizi ve film izleme gibi işlere zaman ayırıyorum. İş hayatım genelde alışık olduğumdan biraz daha yoğun oldu bu dönem. Yaşayıp gidiyorum işte. Hemen hemen her gün foruma da bir göz atıyorum. Tanıdık konuların yeniden yeniden konuşulmasına şahit oluyorum.
Facebook ve instagram kullanmayı bıraktım. Olumsuz etkileri hakkında uzunca zamandır çok şey okumuştum. Olumlu etkisini arayıp bulamayınca sildim.
Bakalım motosiklet almak ve hobi motorculuğunu sürdürmek ne zaman makul gelmeye, ulaşılabilir olmaya başlayacak. Yakın gelecek bu konuda ümit vaat etmiyor.
Ankara'da havalar soğuk, kar yağıyor. Evden çıkmayıp film izlemek için ideal zamanlar. Kedilerin ikisi de iyi, selamları var.
http://i66.tinypic.com/nqs2lz.jpg
Hocam iyi misiniz?
Çok depresif, hayattan vazgeçmiş gibi bir izlenim bıraktınız bu yazıyla.
Motosikleti satarken bir süre sonra yeniden alırım diye düşünerek sattığım için üzerinden çıkan aksesuarları ve bazı ekipmanımı saklıyordum. Baktım ki yakın zamanda motosiklet almak durumu söz konusu değil, ben de satılığa koydum hepsini.