zafer etox ferrariye rakipmiş

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hiç dizel ferrarimi olurmuş:p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Bu da geçenki Şamil gibi bişey zannedersem :mrgreen:

Maksimum hızı 185'miş, Ferrari'ye nasıl rakip olcak anlamadım :p

Bizim aYe'nin dandik Nitro'su bile 240 yapıyo :p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Senin cıbır125'in dandik, edepsis:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
önden el yapımı TVR speed 12 ye arkadan Nissan 350 z ye benzettim
biizimkiler öle bi araba yapsınki özel ve özgün bi tasarımı olsun..
seviyoruz kopya çekmeyi, nasıl ferrariye rakip olucaz..
hiç ferrariye bak aynı falanca marka gibi olmuş dediğimiz oldumu..
1.5L 80 ps bi motor ile (hemde dizel) bırak feraariye benim tüplü omegaya bile rakip olamaz..
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Senin cıbır125'in dandik, edepsis:p

Kendi aldığı hediyeye dandik diyen şahsiyet :queen:

Ben bi öğreniyim de göstercem sana dandiği:cherry:
Tamam belki cıbırımla sana kafa tutamayabilirim ama Mustafa'dan 600rr'ını ödünç alır onla tutarım, nasılsa o süremiyo :queen:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
zafer yazıyo ya arkasında yok muhittin yazsaydın :mrgreen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Başarılarını kutlarım ve devamını dilerim... :rendeer:
Belki ilerde bir de Motosiklet yaparlar bellimi olur.
Ama Ben 2004 kasa YBR 125 le 12-13. saniyede 100 km hıza çıktım.
Görüntü olarak otomobil güzel fakat motoru dizel olunca iş değişiyor spor araçta....
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Demek 250-300hp'lik dizel motor seçenekleri ile ferrariye rakim olacaklar:mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Motoruda kendileri mi yapmış?
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Dikkat ettimde ,bir iki mesaj hariç,kimse emeğe saygı göstermemiş,tamam araç kopya gibi duruyo olabilir,fiyatıda pahalı olabilir fakat sizce bu araba ciddi bi maratonun küçük emeklemeleri olamazmı lütfen 46 kişi çalışmış emek vermiş, biz mesajla bitirmeyelim herşeyi:)
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
85
Belki şamil gibi fason bir araba olabilir ama ya devran gibiyse. Yine onca emek bir kalemde, bir eleştiriyle; "işte Türkün arabası bu kadar gider deniliyorsa"...::yanliss:

Kusura bakmayın otomobilin ismi Devrim'di. Kelimelere takılmamak lazım değil mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ne olursa olsun Gurur duydum adamlar orayada yazmıs 100 yılı aşkın olan Oto İcadında hıc bır marka kazandıramamısız belkı bunlar ılk adımları olur hersey bır kıvılcımla baslar bırakın sımdı Ferrariyi Dİzeli....
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
Bence özgün tasarım olmuş gayet yakışıklı makine,85.000 ytl sadece maliyete yakın bir rakam seri üretime geçilse bu maliyet yarıdan daha aşağıya düşer ancak şu an aston martin vs. gibi tamamen el yapımı bir makine değeri taşıyor.Belkide ileride seri üretime geçen bir marka haline gelicek dünyaya kendini tanıtacak ve sizin şimdi 85000 ytl ödeyerek aldığınız makineler ilk el yapımı üretimler olduğu için birden bulunmaz hint kumaşı durumuna düşecek, o zamanda çakıcaksınız voleyi :) 100.000 ytl ye kadar tek başıma sadece zevk amaçlı binmek için bir araç alıcak olsam hiç düşünmeden paramı bu araca verirdim... standart motoru bildiğimiz 1.5 80 bg megane motoru.ben seçenek olarak 1.9 dizel 120bg megane cc motoru takılmışını isterdim ve krom gri rengini satın alırdım...bi xenon bide 18" momo çok kollu jant yapardım buna sonra gazetecileri peşimden koştururdum hehe :p

10.jpg

09.jpg

07.jpg

13.jpg

29.jpg

26.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
bence kesinlikle dewam etmesi gereken calismalardan biri,ileride her konuda diger rakiplerle yarisabilir seviyeye geleceginden eminim,
hakkatten sevindim,hepimize hayirli olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst