- Katılım
- 23 May 2014
- Mesajlar
- 779
Kardeş ben belediyelerin nasıl çalıştığını az çok biliyorum ,bir ara otopark işleri yaptığımdan ,haşır neşir oldum,halende İstanbul da bazı belediyelerde arkadaşlarım var, bana Taksim de Mecidiyeköy de yada merkezi bir yerde, belediye bir simit tezgahı vermez ,bir büfe vermez ,yok verir diyorsan, hemen Pazartesi göndereyim birilerini, ruhsat alsınlar, şimdi burada kimlere verildiğini anlatmayalım, 15 senedir Ankara dayım burada da aynı şekilde ,çoğu belediyelerde de aynı şekilde, parti den muaf tutarak söylüyorum, burası Türkiye işler farklı yürüyor, gerçekleri yazıp ta boşuna durduk yere başımızı ağrıtmayalım kolay gelsin
Ben belediyede tüm işler kusursuz etik şekilde yürüyor demedimki. Akp chp mhp belediyesi fark etmez. Hepsi aynı. Kendi tarafına ayrıcalık tanıyor. Sen bilmem kimlere verildiğini biliyorsun ben de bilmem kaç tane engelliye ailesine gelir olması için verildiğini de biliyorum. Yani her ikisini de biliyorum. Sadece kötüyü görerek yargılama yapılamaz. Benim bi düşüncem var nasıl yapılır bilmiyorum ama belediyelerin kesinlikle partili olmaması gerek. Adayı parti değil o şehirde yaşayanlar belirlemeli. Mesela 2 seçim yaparak. Birincisinde aday adayı olunacak herkes istediği kişiye verecek. En çok oyu alan x kişi belediye başkanlığı seçimine girecek gibi. Bunun farklı varyasyonları olabilir. Asıl amaç belediyeleri parti güdümlerinden kurtarmak, asıl amacına yani vatandaşa hizmet amacına tam olarak döndürmek