Zabıta Memuruna İnsanlık Dışı Şiddet!

Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
Kardeş ben belediyelerin nasıl çalıştığını az çok biliyorum ,bir ara otopark işleri yaptığımdan ,haşır neşir oldum,halende İstanbul da bazı belediyelerde arkadaşlarım var, bana Taksim de Mecidiyeköy de yada merkezi bir yerde, belediye bir simit tezgahı vermez ,bir büfe vermez ,yok verir diyorsan, hemen Pazartesi göndereyim birilerini, ruhsat alsınlar, şimdi burada kimlere verildiğini anlatmayalım, 15 senedir Ankara dayım burada da aynı şekilde ,çoğu belediyelerde de aynı şekilde, parti den muaf tutarak söylüyorum, burası Türkiye işler farklı yürüyor, gerçekleri yazıp ta boşuna durduk yere başımızı ağrıtmayalım kolay gelsin

Ben belediyede tüm işler kusursuz etik şekilde yürüyor demedimki. Akp chp mhp belediyesi fark etmez. Hepsi aynı. Kendi tarafına ayrıcalık tanıyor. Sen bilmem kimlere verildiğini biliyorsun ben de bilmem kaç tane engelliye ailesine gelir olması için verildiğini de biliyorum. Yani her ikisini de biliyorum. Sadece kötüyü görerek yargılama yapılamaz. Benim bi düşüncem var nasıl yapılır bilmiyorum ama belediyelerin kesinlikle partili olmaması gerek. Adayı parti değil o şehirde yaşayanlar belirlemeli. Mesela 2 seçim yaparak. Birincisinde aday adayı olunacak herkes istediği kişiye verecek. En çok oyu alan x kişi belediye başkanlığı seçimine girecek gibi. Bunun farklı varyasyonları olabilir. Asıl amaç belediyeleri parti güdümlerinden kurtarmak, asıl amacına yani vatandaşa hizmet amacına tam olarak döndürmek
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Ben belediyede tüm işler kusursuz etik şekilde yürüyor demedimki. Akp chp mhp belediyesi fark etmez. Hepsi aynı. Kendi tarafına ayrıcalık tanıyor. Sen bilmem kimlere verildiğini biliyorsun ben de bilmem kaç tane engelliye ailesine gelir olması için verildiğini de biliyorum. Yani her ikisini de biliyorum. Sadece kötüyü görerek yargılama yapılamaz. Benim bi düşüncem var nasıl yapılır bilmiyorum ama belediyelerin kesinlikle partili olmaması gerek. Adayı parti değil o şehirde yaşayanlar belirlemeli. Mesela 2 seçim yaparak. Birincisinde aday adayı olunacak herkes istediği kişiye verecek. En çok oyu alan x kişi belediye başkanlığı seçimine girecek gibi. Bunun farklı varyasyonları olabilir. Asıl amaç belediyeleri parti güdümlerinden kurtarmak, asıl amacına yani vatandaşa hizmet amacına tam olarak döndürmek

hah tam düşündüğüm noktayı yazmışsın arkadaşım ,hatta bazen derim Ab ülkelerinden birinden belediye başkanı getirsek, herşey nasıl olsa ithal sayılır Başkan da ithal olsun ne olacak ? sadece gayrimenkul satışı v.s yapamasın, bence çok güzel yönetir, sürekli kaldırım yapılmaz, binalar sağlam olur ,park alanları ,otopark alanları çoğalır,şehir tertemiz olur, bütün turistik ve yerel meydanlarımız pislik içinde,plaza tarzı binalar yapılmış ama balkonda halı silkeleyen tipler var,parklarda akşama kadar oturup çekirdek v.s yiyerek ve çöpünü yanındaki çöp kutusuna değilde yerlere atanlar var, yol ortasında aracını ,halısını yıkayanlar var böyle şehir mi olur ? ne ceza kesen var, nede umursayan ,yabancı Başkan bence çok güzel olur, ha bu olmuyorsa, dediğine % 100 katılıyorum ,bağımsız denetime açık bir başkan parti dışı seçilmeli ama onuda bozarlar gibime geliyor sence ? :D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
- Bir insan haketmediği bir makamı ele geçirirse,
- İşgal ettiği makam insanı bozarsa.
- Bozulmayacak sağlam bir karakter yoksa,
- Gurur ve kibir bir insanı ele geçirirse,
- Ahlaki çürümüşlüğün mikrobu bulaştıysa,
- Özü sözü bir olmak nedir bilinmiyorsa,

Biz bunları daha çok görürüz...
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Bu arada Eskişehir Belediye Başkanı nı çekirdek yiyen Eşek heykelini yaptırdığından dolayı tebrik ederim, gerçi Eşek karşıtları heykelin kulaklarını kırmışlar ama olsun :D
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ayzek kardeşim sen 79 yaşında kuş yemi satan teyze diyerek olayda mazlumlaştırma yaparak vicdan olayına giriyorsun. İşi duyguya bağlıyorsun. Senin verdiklerin örnek falan olamaz. Yaşlılara karşı hassasiyetin varmış evet bu yüzden duygusal konuşuyorsun. Fiş veriyor mu diyorsun sanırım o işlerin nasıl olduğunu bilmiyorsun. Vergi levhasından bahsediyorum ben. Ne kadar kazanabilirki diyorsun ama ayda 7 8bin lira net kâr ettiklerini bilmiyorsun. Meydanlarda kalabalık yerlerde bu kültürü yaşatmak için belediyeden onaylı seyyar görünümlü satıcılar var. Bunların vergi levhası var. Bunların kabahati ne? Devletine vergi vermek mi? Şu veya bu vermiyor diye herkes vergiden mi kaçacak?

Ayrıca o mallara ne oluyor demişsin. Eğer sahibi gelirse teslim ediliyor. Tezgahı alırken satıcıya verebilmesi mümkün değil takdir edersinki

Ahh be kardeşim dünyaya çok farklı pencerelerden bakıyoruz söylediklerinin bazıları hariç büyük kısmına katılıyorum teyze örneğinde konuyu farklı bir yere çekmeye çalışmıyorum vicdan yada duyar kasmıyorum zaten vicdanlı olan insan o teyze onu yapmaz o teyze ne yapabilirki güzel güzel kalp kırmadan anlatırsın kalkıp dövemez kadının buğdayını yerlere döküp kazandığı 10 12 lirayı havuza atma değilmi o kadına o yaşta kimse iş vermez elindende fazla iş gelmez günü kurtarıyorsa ne ala tabiki bu yönlere dem vuracağız silkelenip kendimize geliceğiz kötü yanlarımızı eleştireceğizki daha iyisini yapabilelim bir ara simit tezgahları verilecekti engellilere fakat hiç engelli yada down sendromlu birini göremedim şimdiye kadar illaki birilerine verilmiştir ama denk gelmedim madem kanun ve nizamlar uygulanacak bu herkese olması gerekmezmi madem esnetilebiliyor bu insanlar içinde olması gerekmezmi bak tanıdığım falan var demişsin sana lokasyonda vereyim bütün herkese dokunup görmezden gelinen mekan sahibi var ptt yola demir yaptırdı araclar park etmesin diye gözümle gördüm ceza kestiler ama mekan sahibi 4 araçlık yere demir yaptırdı ne ceza ne söken var kaç kere arayıp şikayet ettik bimere bile yazdık hiç birşey değişmesi bu adam yolu işgal eder kaldırımı işgal eder ama onun haricinde herkesle uğraşır cidden bu durumu araştırsan sebebi ne korkuyorlarmı yoksa rüşvetmi alıyorlar hali vakti yerinde adamlara bişey yapmayıp garibana yüklenmelerini anlayamıyorum anlamakta istemiyorum.
Bugün 5 zabıta 1 vadandaşı dövüp tezgahını alıp basar giderler adam yediği dayakla kalır ama kendileri ufak bi arbede çıksa mukavemet bilmemne şikayetçiyim der askerde karakol komutanımızın bir sözü vardı “üniformanın adamı olmayın üniformanın hakkını verin” diye
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Zabıta halka kötü davranıyor diyelim.
Zabıta haksızlıkla yaklaşım gösteriyor
Ayrıcalık tanıyor, tanınıyor da olabilir
Şimdimbu görüntüde ne var?
Esas duruşunu bozmadan 'askeri terbiye ve disiplin' ile datağını yiyen bir bir işçi(!)
Asjeri disiplinle dövmeye hakkı olduğunu düşünen bşr amir(!)
( askeri dwrken, disiplinin insiyatifsizliğinden bahsediyorum. Kötülemek anlamında depil )

Şimdi, büyük ihtimal sözleşmeli ya da asaleti imzalanmamış bir görevlidir bu. Aksi haklde dokunamazdı bence.
Şimdiii, olayın iki yüzü vardır en az.
1- böyle bir smiriniz var, memlekette işsizlik diz boyu. Benim gibi 7 yıldır bir türlü doğru düzgün iş bulamamış, kira, borçla uğraşan biri ve bana dşyecek ki, gşt şu işi yap, öyle bir yap ki ibret olsun ötekilere ( öyle olmasa her biri ayrı ayrı yargılanırdı sanırım ) ve bu gördüğümüz daha meydabdaki, kapalı kapılar ardında neler vardır acep. Bu basjı ve şartlarda kim ne yapabilir?
Diyorsunuz ki, vicdan var vs. Evet var, hastanede çalışırken, parası olmayanı doktorlara ricaen muayene ettirmeye çalışan tek bendim, tutanak yefim doktorların şikayetiyle, yemeğimi bölüştüm hastalarla ' enayi ' dendim vs...
Velhasıl işimizden edildik.
Vazgeçtik mi?
:) bilmem... Belki onlar vazgeçer!

Neyse, daha fazla yazmayım, canım sıkıldı!
 
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
1
gururu incinen, ekmek teknesi tarumar edilen seyyar satıcılara yaptıklarına saysın.

Nerde ne kadar boş beleş torpilli adam varsa belediye kurumlarında çalışıyor.

Belki adam çok iyi birisi masum birisi tanımadığın birini suçlayamazsın ustam. Nasıl apaçileri görüp motorcular teröristtir denildiğinde sinirleniyorsak herkese ön yargıyla yaklaşamayız.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
Bazı eski yorumlarımda belirtmiştim, ülkemiz insanlarının bazısında ve büyük çoğunluğunda dilenci kültürü oluşmuş diye ,bazı insanımızın yüzüne tükürsen yağmur yağıyor der ,yalanını namussuzluğunu yüzüne anlatsan yüzü kızarmaz, yanlış bir iş yapsa ve zararı çok büyük olsa dahi ne istifa eder ne zararı karşılar pişkin pişkin fıtrat kader v.s der, bir işe girmek için yağlamadığı makam kalmaz işe girdikten sonra da kalaylamadığı adam kalmaz, bu örnekler çoktur, biz toplum ahlakı çökmüş derken boşuna demiyorduk ve bu görüntüler buz dağının görünen yüzü daha diğer kurum olsun, özel şirket olsun ne olaylar var
Kısaca paraya tapan ve para için gurur ,namus ,şeref gibi en önemli insani vasıfları umursamaz san, tokat ta yersin, küfürde yersin,sonra o tokat atanı küfür edeni, baş tacı yaparsın , bu sadece işçiler için geçerli değil, makam mevki sahiplerinin bazısı içinde geçerli, sürekli medya da yandaş olacağım diye on takla atıp bir şeyler anlatıyormuş gibi görünüp ama sonuçta hiç birşey anlatamayan sözüm ona aydınlarımız, siyasilerimiz, gazetecilerimiz içinde geçerli, paran varsa kendi ailen bile sana yağ çekiyor ,akrabalar ,arkadaşlar, komşular arkandan ayrılmıyor ama paran yoksa çevrende doğru düzgün selam veren bile bulmazsın, dini imanı para olmuş ve bu para için her türlü gayri meşru işi mubah görene, ne anlatacaksın? o zabıta gururlu olsa o tokatları yemez ,en azından ellerini tutardı, karşısında kide kendini polat alemdar gibi göremezdi,neler görüp yaşıyoruz bırak müslümanlığı insanlık değeri diye bir şey yok bazılarında

Dayak yiyen zabıta memuru medyada bu açıklamayı yapmış

“Ben çekici şoförüyüm. Emniyet şeridini kullanarak çalışıyorum. Şerit ihlali olduğu doğru. Bu sırada da müdür görmüş. Olayın çok detayına inmek istemiyorum. Hukuki yollara başvurup başvurmayacağımı henüz bilmiyorum. Büyüklerimiz ne emrederse onu yapacağım. Görüntüleri herkes gördü. Ötesi gerisi yok. Üstlerimden aldığım talimat doğrultusunda, kamu çalışanı olduğumuz için fazla konuşamayacağım. Büyüklerimiz zaten gereğini yaptı. Haberlerde neler yazılıp çizildiyse doğrudur. Ben çekici şoförüyüm ve trafik bürolarına bağlı olarak çalışıyorum.”

Bazı arkadaşlar ile yazmıştık bizleri yanıltmadığı için zabıtayı tebrik ederim ama ahlak ,onur ,şeref, gurur nedir ?
 
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
O açıklamayı yazan medya bence yalan haber yapıyor. Eğerki o personel ile röportaj yaptılarsa dediği şeyleri harfiyen yazmaları gerekir mantıken. Çünkü "" yaparak söylediklerini yazıyor. Ama personelin açıklaması olarak yazılan yerde müdür de görmüş diyorlar. Tamam da adam müdür değil ki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:49 ----------

"Büyüklerimiz ne emrederse onu yapacağım"

dağılın şimdi...

Buna mecbur. Çünkü kendisi zabıta memuru değil şirket elemanı olarak çalışan taşeron birisi
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Toklat atan kadar tokat atılan da suçlu. Elin kolun mu tutmuyor be kardeşim? karşıdaki adama can borcun mu var nedir bu el pençe huzurda durmalar padişah mı karşındaki? Aileni rehin mi aldılar? Gücün mü yetmiyor? Nedir sizi bu kadar ezik yapan şey?

İnsanda önce karakter olacak, omurga olacak, dik durmasını bileceksin. Sen ses çıkarmazsan adam tokatlar da, söver de, ..... de.

Kimse ekmek parası martavalı okumasın. Bizim de patronlarımız, müdürlerimiz bize ekmek veriyor, öyleyse her hatamızda gelip küfür etsinler bize de, sabah akşam tokatlasınlar he mi? Deneyenin kolunu mabadına monte ederim!

Bırak tokat atmayı, küfür edenin ağzına s...rım. İşimi hakkıyla yapamadıysam çağırır, hatalıysam gerekirse resmi dille de azarlar eyvallah. Eğer boynumu hatamı kabul ederim. Ama işin içine küfür girdiyse orada olayın rengi değişir.

Valla bilmiyorum, ya ben fazla manyağım (ki arkadaşlarım biraz öyle olduğumu söyler) , yada bu adamlar normal değil arkadaş. Anlayamıyorum bu eziklik psikolojisini. Yahu az gururlu ol, varsın kovacaksa da kovsun ulan, yeme işte o tokadı. Çak yumruğu gözünün üzerine ki sendne sonra bir kişiye daha el kaldırmaya yeltenirse aklına gözünün morluğu gelsin, adam olsun.

Tokadı atana da o tokadı o kadar insanın içinde yiyene de yazıklar olsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Toklat atan kadar tokat atılan da suçlu. Elin kolun mu tutmuyor be kardeşim? karşıdaki adama can borcun mu var nedir bu el pençe huzurda durmalar padişah mı karşındaki? Aileni rehin mi aldılar? Gücün mü yetmiyor? Nedir sizi bu kadar ezik yapan şey?

İnsanda önce karakter olacak, omurga olacak, dik durmasını bileceksin. Sen ses çıkarmazsan adam tokatlar da, söver de, ..... de.

Kimse ekmek parası martavalı okumasın. Bizim de patronlarımız, müdürlerimiz bize ekmek veriyor, öyleyse her hatamızda gelip küfür etsinler bize de, sabah akşam tokatlasınlar he mi? Deneyenin kolunu mabadına monte ederim!

Bırak tokat atmayı, küfür edenin ağzına s...rım. İşimi hakkıyla yapamadıysam çağırır, hatalıysam gerekirse resmi dille de azarlar eyvallah. Eğer boynumu hatamı kabul ederim. Ama işin içine küfür girdiyse orada olayın rengi değişir.

Valla bilmiyorum, ya ben fazla manyağım (ki arkadaşlarım biraz öyle olduğumu söyler) , yada bu adamlar normal değil arkadaş. Anlayamıyorum bu eziklik psikolojisini. Yahu az gururlu ol, varsın kovacaksa da kovsun ulan, yeme işte o tokadı. Çak yumruğu gözünün üzerine ki sendne sonra bir kişiye daha el kaldırmaya yeltenirse aklına gözünün morluğu gelsin, adam olsun.

Tokadı atana da o tokadı o kadar insanın içinde yiyene de yazıklar olsun...

Katılıyorum.

Bu arada o zabıta müdürümü başkan işten uzaklaştırmış ve soruşturma açılmış.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Katılıyorum.

Bu arada o zabıta müdürümü başkan işten uzaklaştırmış ve soruşturma açılmış.

Bu güzel bir haber. Ancak ortalık biraz durulunca yine başka bir kuruma müdür olarak atarlar. O çalışanı da yeni gelen müdürü (kamera olmayan yerde) tokatlamaya devam eder. Tokadı yiyen de "Büyüklerimiz ne emrederse onu yapacağım" demeye devam eder.

Önce insanların zihniyetini değiştirmek lazım.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
yok yok beş parmağın beşide bir. Bu belediyecilerin alayı tek tip profilde hepsi aynı tezgahta yontulmuş. Dünya görüşü hayat felsefesi hep aynı. Aykırı olanlar zaten barınamıyor.

https://i.hizliresim.com/vJMb1A.jpg

Bi önceki mesajın kanıtı da bu. Bu belediyecilerin alayı aynı zihniyet. Liyakatın olmadığı ortamda farklı olması abes olurdu zaten.

Ülkenin kurucusuna saygı duruşu zoruna gider, kendi gider Allahın kuluna put gibi tapınır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst