Zabıta Memuruna İnsanlık Dışı Şiddet!

Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
https://www.youtube.com/watch?v=AsBt-EfaytA

Ne denilebilir, ne yazılabilir. Mevki bir insana bu hakkı verir mi sen kim oluyorsun akşam akşam sinirlerim bozuldu.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Yesinler birbirlerini ete para vermesinler öpsünler birbirlerini aESDFCSRDVTFFGSV
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
Abi yok olmayacak bizim milletin için böyle insan görünümlü kanı bozuklar oldukça ben kendi ırkımda utançduyuyorum resmen Avrupalıların 100 yıl öncesini yaşıyoruz.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Abi yok olmayacak bizim milletin için böyle insan görünümlü kanı bozuklar oldukça ben kendi ırkımda utançduyuyorum resmen Avrupalıların 100 yıl öncesini yaşıyoruz.

Avrupalıları aç bırak bakalım nasıl birbirlerini yiyor insanlar...

Orada alım gücü yüksek hayat rahat. Burada millet geçim derdinden işten güçten, trafikten, herşeyden dolayı gergin.
Avrupadakiler dünya ülkelerini sömüre sömüre, milletin kanını eme eme bu zenginliklere ulaşmış. Şimdi de bu rahatlıkla kafalar rahat, bu rahatlıklarından adamlar modern ve insanlık olarak gelişmiş gibi görünüyorlar.
Gariban devletler gibi fukara kaldıklarında emin ol senden benden bin beter psikopat, saldırgan, saygısız kişiler olurlar.


Arkadaş avrupalılar diyince konu disina çıktım k.bakmayın.

Bu zabıta müdürünün yaptığı ağır şerefsizliktir belasini bulur İnsaAllah!
Şikayet edilecek bir yer varsa edelim şahsen bu hareket beni bir vatandaş olarak çok öfkelendirdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Tamam milletin önünde koskoca adamı rencide etmişsin de yavura vurur gibi vurmak nedir lan. O adamın da bir gururu bir ailesi var. İşinden olmamak için sesini çıkarmıyor. Bunun gibiler adam olmaz rütbesi yüksek ya makam sahibi ya alt kesimi hep ezer. İşine son verilecek kişi başkandır. Daha insana nasıl davranacağını bilmiyor
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
2 tokatla dağ gibi adam yıkılır mı :) sağlam tiyatrocuymuş eleman.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Tokat yüzünden bayılmıyor, gururu incindir insanlar içinde o halde harekete maruz kalınca bayıldı. Zaten tokat atıldıktan belli bir zaman geçtikten sonra bayılıyor
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Tokat yüzünden bayılmıyor, gururu incindir insanlar içinde o halde harekete maruz kalınca bayıldı. Zaten tokat atıldıktan belli bir zaman geçtikten sonra bayılıyor

gururu incinen, ekmek teknesi tarumar edilen seyyar satıcılara yaptıklarına saysın.

Nerde ne kadar boş beleş torpilli adam varsa belediye kurumlarında çalışıyor.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
gururu incinen, ekmek teknesi tarumar edilen seyyar satıcılara yaptıklarına saysın.

Nerde ne kadar boş beleş torpilli adam varsa belediye kurumlarında çalışıyor.

Bes parmagin beside bir degil hocam her sektorde her kurumda gaddar insanlar vardir.
Ha torpil konusunda haklisin isin icinde oldugum icin neler dondugunu yakin cevremden duyuyorum zabita olsun polis olsun %90 ve uzeri torpille giren insanlar. Kamuya torpil disinda girmek neredeyse imkansiz.

Hatta soyle bir ornek vereyim. En son 10 bin ozel harekat polisi alindi arkadasim da basvurmustu ve torpil olaylari epey duyulmustu. Bizimkide bir partinin ilce baskanligini aradi durumu ogrenmek icin onlarda biz 5 bin kisilik liste verdik siz yazdirmadiniz mi adinizi dedi. Bizim cocuk sok oldu kapatti telefonu. Hatta bu listeler basınada sizdi. Tahmin ettiginiz parti degil bu arada belirteyim.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bes parmagin beside bir degil hocam her sektorde her kurumda gaddar insanlar vardir.
Ha torpil konusunda haklisin isin icinde oldugum icin neler dondugunu yakin cevremden duyuyorum zabita olsun polis olsun %90 ve uzeri torpille giren insanlar. Kamuya torpil disinda girmek neredeyse imkansiz.

Hatta soyle bir ornek vereyim. En son 10 bin ozel harekat polisi alindi arkadasim da basvurmustu ve torpil olaylari epey duyulmustu. Bizimkide bir partinin ilce baskanligini aradi durumu ogrenmek icin onlarda biz 5 bin kisilik liste verdik siz yazdirmadiniz mi adinizi dedi. Bizim cocuk sok oldu kapatti telefonu. Hatta bu listeler basınada sizdi. Tahmin ettiginiz parti degil bu arada belirteyim.

bir parti?

gizem dolusun yemin ederim! :)

ek: tahmin ettiğimiz değilse ötekidir muhakkak. iki tane var zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Bes parmagin beside bir degil hocam her sektorde her kurumda gaddar insanlar vardir.
Ha torpil konusunda haklisin isin icinde oldugum icin neler dondugunu yakin cevremden duyuyorum zabita olsun polis olsun %90 ve uzeri torpille giren insanlar. Kamuya torpil disinda girmek neredeyse imkansiz.

Hatta soyle bir ornek vereyim. En son 10 bin ozel harekat polisi alindi arkadasim da basvurmustu ve torpil olaylari epey duyulmustu. Bizimkide bir partinin ilce baskanligini aradi durumu ogrenmek icin onlarda biz 5 bin kisilik liste verdik siz yazdirmadiniz mi adinizi dedi. Bizim cocuk sok oldu kapatti telefonu. Hatta bu listeler basınada sizdi. Tahmin ettiginiz parti degil bu arada belirteyim.

yok yok beş parmağın beşide bir. Bu belediyecilerin alayı tek tip profilde hepsi aynı tezgahta yontulmuş. Dünya görüşü hayat felsefesi hep aynı. Aykırı olanlar zaten barınamıyor.
 
Katılım
21 Ağu 2017
Mesajlar
26
Yapılan yanlış elbette, lakin şu sahneyi görünce mazi geldi aklıma. Ankara güven parkta mendil satardım okul harçlığımı çıkarmak hemde evime birazda olsa katkı için, bir gün zabıtanın gelişini görmedim arkadan bir şaplak kafama indi ama o zaman sıska cılız ve küçüğüm yere yapıştım. Dönünce zabıtayı gördüm mendillerimi aldı bidaha seni görmeyim burada dedi. O zaman anlam verememiştim hırsızlık yapmadım, devleti soymadım, ihalelere fesat karıştırmadım, rüşvet almadım, vs vs vs yani gücü yeten yetene arkadaşlar. Tüm dünyada bu böyle ama bizim ülkemizde daha beter. İnsanların bu kibir ve egolarını gördükçe diyorum ki Şeytan insan kılığına girmiş bir mahlukattır.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
454
Zabıtaların insanlara nasıl davrandığı malum. Ama her zabıta da aynı değil. Ettiğini bulmuş diyemeyiz, bilemeyiz. Belki de kafamızdaki zabıta tanımından farklı bi portre çiziyor olabilir. Ki öyle bile olsa ben içime sindiremem. Hiç kimse bırakın bir çocuğa yetişkin bi insana öyle vuramaz, aşağılayamaz. Hele ki eğitim aldık diyor şerefsiz herif, ilk eğitim astını arkadaşlarının yanında azarlamamaktır. Onca insanın içinde tokatlıyor, yumruk olsa daha iyi tokat daha ağır... Bu şerefsizi kovacaksın. Mahkemeye vereceksin. Hakimde ceza olarak herkesin içinde tokatlatacak onu...

İnsan karakteri gücü eline geçirdiğinde belli oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

bayılan insan yere düşerken elini yere uzatmaz. tiyatro yapmış.

Yapmış olsa bile helal olsun, zekice... Belki bayılmamış olsa haber olmayacaktı. Şerefsizlerle şerefsizce mücadele edeceksin ki görsünler şerefsizlik nasıl acıtır ...
 
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
Vay be.. askerdeyken zevk için çocukları döven binbaşımız aklıma geldi. Kendisi tokat konusunda çok seriydi. Ondan sonra gördüğüm en seri tokatçı bu abi.
Ortadoğuda olağan böyle şeyler. Amiridir gider elini öper barışırlar.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
s-15faa1e4cbec1c6a253382c339afd0e9302f0e68.jpg
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Valla üzülmedim şimdi birçok kişi beni topa tutabilir ama bu zabıtaların insalara uyguladığı şiddet ve zulmünden sonra hiç üzülmedim dışarıda aslan parçası olan evine ekmek götürme derdinde olan insanlara karşı aslan kesilip burda amirinin önünde süt dökmüş kedi gibi durup tokat yiyorsa o arkadaşın bileceği iş şimdi kimse işinden olur korkudan ses çıkaramıyor demesin.Bu denli onurunu ayaklar altına almaya ne gerek var en kötü işten atarlar gider başka bir işte çalışırsın ama kula kulluk etmek malesef toplumumuzun büyük bir kısmında var o yüzden diyecek fazla birşey yok amirine gelince çingeneye beylik vermişler gidip babasını vurmuş sözünü hatırlattı..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst