YZF R125 VS HYOSUNG 250 GTR VS YUKİ SAMURAİ

Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar motor almayı düşünüyorum 21 yaşındayım motor tecrübem var ancak bu motorların arasında kaldım honda 125 cbr falan beğenmiyorum bu söyledim motorların arasından birini almak istiyorum ama görünüş benim icin cok önemli samurainin tipi çok hoşuma gidiyor ancak kime sorsam yukiden uzak dur diyorlar yzf 125 de fiyatı çok fazla değilmi ya ? hyosung gt250 gelirsekde 2010 modellerinin altı hoşuma gitmiyor ama bilmiyorum altın elbiseli abimiz youtubede gt250 hakkında hız konusunda şunu diyor hani 180 basıyorsanız 150 de gidiyorsunuz falan diyor o yüzden bilmiyorum aslında hızda o kadar önemli değil benim icin benim icin görüntü önemli.
 
Katılım
21 Tem 2018
Mesajlar
18
gt250r alacaksan 2013 sonrası almanı tavsiye ederim nedeni ise elektrik sorunlarını ve problemli beyinleri bir nebze olsun aşılmış olur. Yzf 125 fiyatları abartılı hemde çokkkkk o yüzden alma derim. yuki samurai ye gelirsek alınmayacak motorlar değil ama 2014 üstü yani SU SOĞUTMALI olanlara bakmanı tavsiye ederim. Bunların yanında Daelim Roadwin 250r da bakabilirsin güzel kalıplı motorlardır hemde çin malı değil kore malıdır. Hatta Lifan Kpr 200 de bakabilirsin sağlam markadır lifanda.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
5
gt250r alacaksan 2013 sonrası almanı tavsiye ederim nedeni ise elektrik sorunlarını ve problemli beyinleri bir nebze olsun aşılmış olur. Yzf 125 fiyatları abartılı hemde çokkkkk o yüzden alma derim. yuki samurai ye gelirsek alınmayacak motorlar değil ama 2014 üstü yani SU SOĞUTMALI olanlara bakmanı tavsiye ederim. Bunların yanında Daelim Roadwin 250r da bakabilirsin güzel kalıplı motorlardır hemde çin malı değil kore malıdır.

Yani sizce samurai su soğutmalı modeli alınabilirmi. ve hyosung 2013 modellerine param yetmeyebilir
 
Katılım
21 Tem 2018
Mesajlar
18
Yani sizce samurai su soğutmalı modeli alınabilirmi. ve hyosung 2013 modellerine param yetmeyebilir

Ben diğer insanlar gibi JAPONDA JOPAN diyen biri değilim her motor iyi bakıldığı sürece diri kalır diyenlerdenim ve aynen alınabilir ama dediğim gibi sakın hava soğutmalısına yaklaşma, su soğutmalısını bul.
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Hyo'yu bende araştırdım, bol bol sıkıntı çıkaran bi motor ve yağ soğutmalı oluşu beni uzaklaştırdı.

Yuki falan ömrüm boyunca alıp başına dert edeceğim motorlar değil kardeşim, alır satamazsın.

2014 model r125'im vardı, evet pahalı ama bir seneden fazla kullandım ve 1 kuruş masraf açmadı. Ben bu seçenekler arasından sana kesinlikle r125i tavsiye ederim.

Kendim satıp kawasaki ninja 250r aldım. Bunuda düşünebilirsin ama temizini bulanana kadar göbeğim çatladı.
 
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
5
Ben diğer insanlar gibi JAPONDA JOPAN diyen biri değilim her motor iyi bakıldığı sürece diri kalır diyenlerdenim ve aynen alınabilir ama dediğim gibi sakın hava soğutmalısına yaklaşma, su soğutmalısını bul.

Anladım teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

Hyo'yu bende araştırdım, bol bol sıkıntı çıkaran bi motor ve yağ soğutmalı oluşu beni uzaklaştırdı.

Yuki falan ömrüm boyunca alıp başına dert edeceğim motorlar değil kardeşim, alır satamazsın.

2014 model r125'im vardı, evet pahalı ama bir seneden fazla kullandım ve 1 kuruş masraf açmadı. Ben bu seçenekler arasından sana kesinlikle r125i tavsiye ederim.

Kendim satıp kawasaki ninja 250r aldım. Bunuda düşünebilirsin ama temizini bulanana kadar göbeğim çatladı.

Haklısınızda yzf r125 böyle gaza koydum an böyle hızlanmak istiyorum biraz ama bunu karşılarmı 125 bilmiyorum ve şuda var yzf 125 ancak 8 bin tl falan bulursam alablrm bu fiyatada r125 sağlamı olurmu bilmiyorum
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Gt 250 r ın artık sıfırı yok ve nazik motor parça sorunu biraz var araman gerekiyor

yuki iyi görünebilir ama kalite düşük malesef

r125 hoş motor ama ben 125 cc ss alacak olsam rs 125 alırdım
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Anladım teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------



Haklısınızda yzf r125 böyle gaza koydum an böyle hızlanmak istiyorum biraz ama bunu karşılarmı 125 bilmiyorum ve şuda var yzf 125 ancak 8 bin tl falan bulursam alablrm bu fiyatada r125 sağlamı olurmu bilmiyorum

"Gaza koydun an" gitmez :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Samuray kılıcını boşver,

Illa SS olmayacaksa Sym wolf250

SS olacaksada Pulsar RS200 ilk kasa.veya daelim roadwin
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
449
Pulsar RS200 bence sana en uygun motor.

Yuki'yi hurdacılar almıyor artık aman diyim düşme o hataya.
 
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
5
Samuray kılıcını boşver,

Illa SS olmayacaksa Sym wolf250

SS olacaksada Pulsar RS200 ilk kasa.veya daelim roadwin

RS200 Güzel bir motor ama miktarımı aşıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

Pulsar RS200 bence sana en uygun motor.

Yuki'yi hurdacılar almıyor artık aman diyim düşme o hataya.

yorum için teşekkür ederim almam bu saaten sonra yuki kime sorsam aman aman diyor
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
50 bin km lik bir hyosung sahibi olarak getir götür xyz derdi olmaz enjektörlü modelini al nazik motor degildir elektrik sorunları diye birşey yok sorunlar karbüratörlü modellerde kol kırardı kesici olmadıgından keko ise kunlanıcı motoru yerdi fakat 2008 sonrası motor enjeksiyon a geçince olay kapandı genel sorunları akışmetre ısı sensoru arızaları düşürmez isen yagını düzgün değiştirirsen sıkıntı cıkarmaz son hız 177 falan

r125 e motor cok güzel 138 falan görür yakıtı cok düşüktür yamahanın yaptıgı en saglam motordur .
 
Katılım
11 Ağu 2018
Mesajlar
5
50 bin km lik bir hyosung sahibi olarak getir götür xyz derdi olmaz enjektörlü modelini al nazik motor degildir elektrik sorunları diye birşey yok sorunlar karbüratörlü modellerde kol kırardı kesici olmadıgından keko ise kunlanıcı motoru yerdi fakat 2008 sonrası motor enjeksiyon a geçince olay kapandı genel sorunları akışmetre ısı sensoru arızaları düşürmez isen yagını düzgün değiştirirsen sıkıntı cıkarmaz son hız 177 falan

r125 e motor cok güzel 138 falan görür yakıtı cok düşüktür yamahanın yaptıgı en saglam motordur .
1-Yani hyosung alırsanız eğer 2008 model üstü alın diyorsunuz doğrumu anladım.
2- YZF 125 şekline aşık oldum resmen ama arkadaşlar ilerde sıkılcaksın illaki 250r bir motora geciceksin diyor o yüzden aklımda hyosungda cok var ama iki arada bir derede kaldım sonra dedim acaba yzf 125 yerine bajaj pulsarmı alsam ama oda 10 bin tlden aşağı değil inanki en sonunda motor almaktan vazgecicem o dereceye geldim benim istedim motor görünüşü ve bana sorun cıkartmicak ve sesi güzel olucak motorun yani örnek veriyorum mahalleye girdim zaman aha ferhat abi geldi demeleri lazım :D ve şuda var yzf-125 egsoz taktırsamda tek silindir olduğu güzel bir ses alırmıyım yada hangisinde o sesi alırım ve o görünüşü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst