- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar motor almayı düşünüyorum 21 yaşındayım motor tecrübem var ancak bu motorların arasında kaldım honda 125 cbr falan beğenmiyorum bu söyledim motorların arasından birini almak istiyorum ama görünüş benim icin cok önemli samurainin tipi çok hoşuma gidiyor ancak kime sorsam yukiden uzak dur diyorlar yzf 125 de fiyatı çok fazla değilmi ya ? hyosung gt250 gelirsekde 2010 modellerinin altı hoşuma gitmiyor ama bilmiyorum altın elbiseli abimiz youtubede gt250 hakkında hız konusunda şunu diyor hani 180 basıyorsanız 150 de gidiyorsunuz falan diyor o yüzden bilmiyorum aslında hızda o kadar önemli değil benim icin benim icin görüntü önemli.