yzf r125 egzoz

Katılım
5 Ara 2010
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar. sonunda motorumu aldım ve şuanda memnunum. fakat çıkardığı ses beni tatmin etmiyor. sağlam ses çıkarması için, uzaktan sesini duyanların 'kim geliyor' diye bakmaları için hangi egzozu kullanmalıyım :D bi öneriniz varmı?
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
26
valla bende arıyodum buldum aslında bulmadım ama nerede aptıracağımı buldum araba egsozu takan bi egsoz cuya gıt istediğin egsoz tipini anlat ozel sipariş versin muhtemelen 1-2 gune gelır taktır sesi kes.
 

sXe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
51
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o motora o eksoz olmaz neden olmaz dersen makına kuçuk kaldırmaz diyeceğim 600 bi makına ya dantikde olur ama 125 akrapoviç taksan ne yazar dediğim gibi sen bi arab egsozcusuna gıt

kafanmı güzel ?

o eksoz 125 cc icin üretilmiş 4 silindirli makina eksozu takılmamış eksozların hepsi el yapımı :cat:
 
Katılım
21 Ocak 2011
Mesajlar
26
kafanmı güzel ?

o eksoz 125 cc icin üretilmiş 4 silindirli makina eksozu takılmamış eksozların hepsi el yapımı :cat:

senin gibilerine cvp vermekten kafam guzel oldu malesef:queen::queen::queen: ercan motor dediğin yer kartal ta daha 6 ay oncesine kadar arkadaşın yzfsine taktık 350 kusur para aldılar çıkan ses ise sinek vızıltısından farksız sesini dinledinmide knuşuon aga.:pr:
 

sXe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
51
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senin gibilerine cvp vermekten kafam guzel oldu malesef:queen::queen::queen: ercan motor dediğin yer kartal ta daha 6 ay oncesine kadar arkadaşın yzfsine taktık 350 kusur para aldılar çıkan ses ise sinek vızıltısından farksız sesini dinledinmide knuşuon aga.:pr:

dinledim. kendi motorum cbr 125 de var smokehead cok güzel tok ses veriyor bu konunun sahibi 125lik motoruna istiyor 600 cc icin bilemicem arkadaşının sorunu.
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
o motora hangi egsozu takarsan tak, kimse senin istediğin gibi "kim geliyor" demez. düşük hacimli motordan ses çıkmaz
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
bence orijinal egzosunu bozma


Bencede orjinalini bozma tek silindir dört zamanlı motorun egzosunu açık egzost gibi böğürtülü sesi hiç hoş değil sonra 150'lik sukutır sanarlar seni o sesle.Motorun sesinin patlamış egzost sesi olacağını unutma.Kafanında ütüleneceğini unutma çıkan sesle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst