- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar herkese merhaba
Foruma bugün üye oldum fakat birkaç yıldır takip etmekteyim. 22 yaşındayım 1 yıl önce A2 ehliyetimi aldım ve birkaç ay içerisinde ilk motosikletimi alacağım. Önümüzdeki ay gezi amaçlı Almanya ya gideceğim ve gitmişken ekipmanları mı oradan almaya karar verdim. Sizlerden ricam kafamda oluşturmuş olduğum listeyi inceleyip, mantıklı bir seçim yapıp yapmadığım konusunda beni bilgilendirmeniz, uyarmanız ve tavsiyede bulunmanız. Şimdilik sadece 3 parça ekipman alacağım (kask, mont ve bot) bütçem maksimum 1000-1200 euro arası. Belirttiğim miktar ile A dan Z ye bütün ekipmanlarımı da tamamlayabiliyorum fakat alacağım ürünlerin ortalamanın üzerinde olması için ayırmış olduğum bütçe budur. Yazlık ve kışlık eldivenlerim mevcut, korumalı kot pantolonunu ise motosikleti alacağım aralar almayı düşünüyorum. Aşağıdaki ürünlerin Türkiye fiyatları Avrupa ya oranla çok tuzlu yaklaşık 2500-3000 TL arasında oynuyor. Bu arada almayı düşündüğüm motosiklet R-25 veya Cbr250R.
Kasklar;
https://www.fc-moto.de/en/Arai-Chaser-V-Blast
https://www.fc-moto.de/en/Arai-Rebel-Chronus
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=97156286&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=124900100&ViewAction=ViewProduct
Montlar;
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=81521967&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=72044089&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=37467385&ViewAction=ViewProduct
Botlar;
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=11107144&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=151293307&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=14801064&ViewAction=ViewProduct
Paylaşmış olduğum linklere baktıktan sonra x ürünü yerine şu fiyata y ürününü alabilirsin gibi tavsiyelerde bulunursanız çok sevinirim çünkü elime böyle bir fırsat geçmişken pişman olacağım bir ürün almak istemiyorum. Elimden geldiğince derdimi anlatmaya çalıştım, buyrun bakalım.
Herkese iyi forumlar.
Foruma bugün üye oldum fakat birkaç yıldır takip etmekteyim. 22 yaşındayım 1 yıl önce A2 ehliyetimi aldım ve birkaç ay içerisinde ilk motosikletimi alacağım. Önümüzdeki ay gezi amaçlı Almanya ya gideceğim ve gitmişken ekipmanları mı oradan almaya karar verdim. Sizlerden ricam kafamda oluşturmuş olduğum listeyi inceleyip, mantıklı bir seçim yapıp yapmadığım konusunda beni bilgilendirmeniz, uyarmanız ve tavsiyede bulunmanız. Şimdilik sadece 3 parça ekipman alacağım (kask, mont ve bot) bütçem maksimum 1000-1200 euro arası. Belirttiğim miktar ile A dan Z ye bütün ekipmanlarımı da tamamlayabiliyorum fakat alacağım ürünlerin ortalamanın üzerinde olması için ayırmış olduğum bütçe budur. Yazlık ve kışlık eldivenlerim mevcut, korumalı kot pantolonunu ise motosikleti alacağım aralar almayı düşünüyorum. Aşağıdaki ürünlerin Türkiye fiyatları Avrupa ya oranla çok tuzlu yaklaşık 2500-3000 TL arasında oynuyor. Bu arada almayı düşündüğüm motosiklet R-25 veya Cbr250R.
Kasklar;
https://www.fc-moto.de/en/Arai-Chaser-V-Blast
https://www.fc-moto.de/en/Arai-Rebel-Chronus
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=97156286&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=124900100&ViewAction=ViewProduct
Montlar;
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=81521967&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=72044089&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=37467385&ViewAction=ViewProduct
Botlar;
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=11107144&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=151293307&ViewAction=ViewProduct
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectID=14801064&ViewAction=ViewProduct
Paylaşmış olduğum linklere baktıktan sonra x ürünü yerine şu fiyata y ürününü alabilirsin gibi tavsiyelerde bulunursanız çok sevinirim çünkü elime böyle bir fırsat geçmişken pişman olacağım bir ürün almak istemiyorum. Elimden geldiğince derdimi anlatmaya çalıştım, buyrun bakalım.
Herkese iyi forumlar.