yurdum motosiklet manzaraları

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
yurdum motosiklet manzaraları

motorsever bu oluyo herhalde
fotoec3.jpg


70574570kx5.jpg


jawa dan başka motor olamaz
31402865ov4.jpg


scooter da 2 çocuk 1 adam 1 de hamile kadın:pr: ybr de 1 adam 2 çocuk:pr:
8swk5.jpg


9lopuj5.jpg


motoru kullanan mı yoksa sürüklenmek zorunda kalan mı hayvan hangisi:silent:
10xzxct2.jpg


bazı insanlar var 125 cc motorların 3 kişi taşımicanı sölerler. bionic 52
11hc7hb2.jpg


14swqd4.jpg


hava sıcak die motorla gidememiş:mrgreen:
15sxh6.jpg


10 kişilik motor
16nc5.jpg


tofaş murat 131 direksiyonu.
16dfkh1.jpg


plakaya ne gerek var
17sl9.jpg


pratik müzik tesisatı:mrgreen:
21im4.jpg


motosikletten keyif alanlar.:p
21eeav0.jpg


kazıklı voyvoda
33uh0.jpg


47yt2.jpg


438ayfe9.jpg


arabaya ne gerek var motosikletlede 5 kişi gidiliyo
77759707oq1fr8.jpg


fffgn2.jpg


bu motosikletin markasını il bakışta anlamanız lazım.:bounce:
07052007006ef4sv8.jpg


ecnebi motosiklet manzaraları

17yal2.jpg


41vvpn9.jpg


arac18311ws7yv2.jpg


mat20rempityj5.jpg


motor5hqar6bnul8.jpg


wd1it8.jpg


american chopper
army1280x960oe3.jpg


1050304582big8fm0cutr8.jpg
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
saol kanka bu arada 1000 mesajı geçmişin hadi hayırlısı.:rendeer:
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
En üstteki arkadaş motor u çekiyor ne olmuş yani:) en alttaki resimde motor nasıl toplanır onu anlatıyor şamrele zincir taktınmı oluyor sana teker:) amerikan coperde tam bizim türkiyeye gider yani özellikle dolmuşçular için.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Kanuni racer dan dönme Suzuki çok hoş durmuş. Racer alasım geldi :)
Mondialin çindeki adıda LONCIN miş :cherry:
İti sürükleyen herifede çok sinirlendim ::evil::
Motordan keyif alan Antepli abimide kutluyom.Yan oturulduğunu biliyodukta... Ölsem motora yan oturup bacak bacak üstüne atmak aklıma gelmezdi :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motordan keyif alan Antepli abimide kutluyom.Yan oturulduğunu biliyodukta... Ölsem motora yan oturup bacak bacak üstüne atmak aklıma gelmezdi :)

elinde sigarası yok ama :pr:

paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ilk resimdeki bayan herhalde iç çamaşırı defilesinde olduğunu zannediyor

file koruma:mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben en .ok motordan keyif alan abiyi beyendim
basmış topuklarına:mrgreen:
birazdan sigarasınıda yakar:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ben en .ok motordan keyif alan abiyi beyendim
basmış topuklarına:mrgreen:
birazdan sigarasınıda yakar:queen:

Bende en çok onu biyendim.:queen:

Arkasına basılmış civciv çıkartan yumurta topuhlar, lastihleri kopmuş dalga dalga bilehlerde toplanmış beyas çoraplar, üff acip sehsi.:queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bende en çok onu biyendim.:queen:

Arkasına basılmış civciv çıkartan yumurta topuhlar, lastihleri kopmuş dalga dalga bilehlerde toplanmış beyas çoraplar, üff acip sehsi.:queen::queen::queen:

aanaaaamm
yımrrta topukhlu beyaz çoraphlı herife sehsiii dediii
geymisin olm sen:queen:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
Bende en çok onu biyendim.:queen:

Arkasına basılmış civciv çıkartan yumurta topuhlar, lastihleri kopmuş dalga dalga bilehlerde toplanmış beyas çoraplar, üff acip sehsi.:queen::queen::queen:

süpersin abi şu halimle beni güldürdünya allahta seni güldürsün

paylaşım için çok sağol hepsi çok güzel

Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
:mrgreen:ilk resme cok güldüm:mrgreen: o köpegi arkasında sürükleyen hayvana çok şövdüm ki tv dede görmüştüm yazık yaw bazen insan olmaktan utandırıyo böyleleri.:pale::pr:.. son resme hayret ettim geneli güseldi eline sağlık :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şimdi ben sevineyim mi üzüleyim mi şaştım kaldım be..:cyclopsan
beni ençok sinirlendiren de çocuk taşıyan deyuzlar oldu..:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst