yurdum motosiklet manzaraları

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ben bir fotoya tepki göstermek istiyorum mümkünse siliniz. o köpeğe hayvan adam nasıl da çekiştiriyo.. yazık yav patileri parçalanmıştır...
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Evet arkadaşlar gördüğünüz üzere türkiyede olmaz diye bişey yok.Motorsikletle dolmuşçulukta yapılır(gel abi gel sarıyer sarıyer sarıyer),kamyonculukta yapılır(sar abi sar sar sar.bu kadar mal için yola çıktığıma değmez),bıranda ile örtülüp karavan niyetinede kullanılır (yaw abi karavanın çatısı akıyo ne etsek acaba ??? ) ve daha birçok amaçla kullanılır.Ben artık bu tür şeyleri yadırgamıyorum.Biz türklerin kanında var bu tür ilginçlikler :p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Yaa sen sürekli her mesajında Aye ye taş mı atıyosun yoksa fazla mı özendin de onun gibi konuşuyosun anlamadım gökancıım:queen:

ne alaka annamadım ama:silent:
benim motürüm gerçektene yuk:) ondan ööle yazım:cat:
hee geymisin meselesini senden özendik bilion:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri anneme gösterdim,koptu::xs06:: herhalde şu motosiklet olayına alışıyor yavaş yavaş diye düşünmeye başlamıştım ki '' motosiklet falan yok,unut onu '' dedi:salut:kuzeni bi yakalasa yolacak zaten,çocuk hayati tehlikeyi göze alıpta yanma geliyo saolsun :(
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
army1280x960oe3.jpg


bende buna bittim tam kuzey ıraka girilecek motor:queen::queen:
 
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
34
boyle bı yer bılıyorum motoru toplu tasıma aracı olarak kullanıyolar 3 cocuk anne baba mutlu aıle motoru
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst