- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
ne biliiim bennn
motürcü diilimki ben, bakma buralarda takıldııma
4 tekerciyim ben![]()
Yaa sen sürekli her mesajında Aye ye taş mı atıyosun yoksa fazla mı özendin de onun gibi konuşuyosun anlamadım gökancıım:queen:
ne biliiim bennn
motürcü diilimki ben, bakma buralarda takıldııma
4 tekerciyim ben![]()
ben bir fotoya tepki göstermek istiyorum mümkünse siliniz. o köpeğe hayvan adam nasıl da çekiştiriyo.. yazık yav patileri parçalanmıştır...
Yaa sen sürekli her mesajında Aye ye taş mı atıyosun yoksa fazla mı özendin de onun gibi konuşuyosun anlamadım gökancıım:queen:
ne alaka annamadım ama:silent:
benim motürüm gerçektene yukondan ööle yazım:cat:
hee geymisin meselesini senden özendik bilion![]()
ne biliiim bennn
motürcü diilimki ben, bakma buralarda takıldııma
4 tekerciyim ben![]()