Yunuslar Motorlari Yeniledi

Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
Akcakoca da bende MZ li polisler gordum bolu da bir tane var ondada F650 var
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
158
kanuni tiger sanırım istanbulda'da var kabataş civarlarında görmüştüm sanırım
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
cbf 250 var genelde burlarda birde bmw var 1000 ve 650 olanlardan tournig tarzı ama tam modellerini bilmiyorum
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
54
Sayılan motorlar harici benim gördüğüm birde scooterlar var gördüklerim;
Piaggio x9,x8 ve beverly
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
pan-europanlar genelde eskort olarak kullanılıyor, pek polislik yapmıyor ama :D olsun onun da sıfatı polis
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burdakilerin altinda 103star ve bionik51 var....bizim burdakiler daha mutevazilarda biraz:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
en son izmirde expo dalgası varken honda cbf500 gordum ben genelde
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
İzmirde GS 1150 var yunusların altında, bazı trafikçilerin altında CBX 750 var bazılarında Scooter (yeni yeni Scooter görmeye basladım ) kusadasında arkadasın dedigi gibi trafiik polislerinde Mondial 250 mct var. suan aklıma gelenler bunlar aklıma gelirse yazarım :p
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
 MT Site yönetimi uyarı mesajı.
Uyarı Sebebi:  yavrumalikem; mesajın tümünü kalın ya da renkli yazmak yasaktır. Ayrıca Arama yapmadan başlık açmak da yasaktır. Son olarak da açacağın başlığı doğru kategoriye açman gerekir.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu polislere çin malı motor vermesinler zaten motorların masraflarını kendileri karşılıyolar..:cat:

ben antalyada genelde bmw görüyorum..:p
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
yunus ekiplerinin motosikletleri ağırlıklı olarak honda varadero ve transalp olarak değiştirildi arkadaşlar. şu anda etrafta gördüğünüz bmwler eski siparişlerden kalan motosikletler.
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
adamlara varadero gidioo bence :)
fb047cx4ig6.jpg

bide ben bişi okumuştum polislere Sym gts250 vermişlerdi gördünüzmü hiiçtrafikte...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst