Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İzmirde GS 1150 var yunusların altında, bazı trafikçilerin altında CBX 750 var bazılarında Scooter (yeni yeni Scooter görmeye basladım ) kusadasında arkadasın dedigi gibi trafiik polislerinde Mondial 250 mct var. suan aklıma gelenler bunlar aklıma gelirse yazarım
Uyarı Sebebi: yavrumalikem; mesajın tümünü kalın ya da renkli yazmak yasaktır. Ayrıca Arama yapmadan başlık açmak da yasaktır. Son olarak da açacağın başlığı doğru kategoriye açman gerekir.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
yunus ekiplerinin motosikletleri ağırlıklı olarak honda varadero ve transalp olarak değiştirildi arkadaşlar. şu anda etrafta gördüğünüz bmwler eski siparişlerden kalan motosikletler.