Yunus Polisin Yasadışı Teklifi

Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
BİMER e şikayet edin. Konuyu detaylı olarak anlatın. Resmi bir başvuru olduğu için resmi yolla cevap alacaksınız. Hatta sözlü ifadeye bile çağrılabilirsiniz.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Ehliyetsiz yakalandığınızda, motor orada size bakar, siz motora bakarsınız. Polis derki, ehliyetli birini getir, motoru götür.

Seninde bulunduğun yere bir tanıdığının gelmesi mümkün değildir. Bu yüzden sağdan soldan ricacı olursun.
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
102
adam ceza yazmamış bir şey rica etmiş senden sen adamı şikayet etcem diye uğraşıyosun ne diceksin şikayetinde merak ettim valla yasadışı olan da sana ceza yazmaması sanırım kasksız binen motorcuya gram saygım yok bi de gelip marifet gibi yazıyosun
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
181
Vay anasını sayın seyirciler. Polis gecenin köründe insanlık yapmış. Yolda kalan karıya,kıza yardım etmiş.
"Motorcuyum benyaaa" tribindeki beyimiz 2 kağat imzalayamamış.

Ve forumdan kimsede demiyor ki "ağa gece 12'lerde Bebekte, Sahilde gezmeyi biliyorsun da, Yolda kalan motorcuya yardım etmeyi bilmiyor musunuz"
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bence bütün gerginlik Polisle kızın arasındaki samimiyet...:p Katil evinizdeki kuş bile olebilüüeer :queen:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Kasksız artçı alan sen , kasksız artçıya ceza yazmayan polis ,ehliyetsiz motor kullanan motorcu , yolda ehliyetsiz kalanın motorunu bağlamayan yardımcı olmaya çalışan polis , kötü olan gene polis.

Vay anasını hemen linç edilmeli o polis , tez kellesi vurula
Bu bilinç altınızı yıkatın bi'.
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
182
Polisin görevi iyilik değil,yasalar gereği cezasını kesip görevini yapmaktır,hatuna yaranmak değil. Kasksız motora binen varsa kesecek cezasını,ehliyetsiz binenin motorunu bağlayacak. Ben angut muyum motoru alıp,2 ay ehliyet bekledim sezonun yarısı boyunca ? Ülkede kimse görevini yapmadığı,kimse sorumluluklarını bilip ona göre gezmediği için zaten 3.dünya ülkesi kıvamındayız. Birde bunu haklı göstermeye çalışanlar var ya ne diyeyim..
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
116
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaş ilk defa sokağa çıkıyor galiba :)
 
Katılım
6 Nis 2014
Mesajlar
143
Daha geçende polis ceza yazdı diye sövenler şimdi polis yardımcı olmaya çalıştı diye yine sövüyor. Adam zaten cezayı yazmış kayırmamış yani ee ne istiyorsunuz, olay burda bir kızın başına geldiği için polis kıza yaltaklanmış oluyor mantığınıza göre ki idrak edemeyenler anlasın diye tekrar yazıyorum cezayı kesmişler zaten. Sizin başınıza gelseydi diyecekmiydiniz polise " hayır notorumuda bağla, ben otoparktan teslim aldırırım diye" buna evet diyorsanız tamam haklısınız ama diyemeyeceksiniz.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Vay anasını sayın seyirciler. Polis gecenin köründe insanlık yapmış. Yolda kalan karıya,kıza yardım etmiş.
"Motorcuyum benyaaa" tribindeki beyimiz 2 kağat imzalayamamış.

Ve forumdan kimsede demiyor ki "ağa gece 12'lerde Bebekte, Sahilde gezmeyi biliyorsun da, Yolda kalan motorcuya yardım etmeyi bilmiyor musunuz"
Kız ehliyetsizmiş yalnız motorunun bağlanması gerekirdi eşek başımıyız biz de ehliyet için o kadar kasıyoruz bunun yolda kalmakla alakası yok bu işin

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

Ve o kağıdı imzaladıktan sonra kız kaza yapsa sizden biliniyor çünkü motor sizin himayenizde gözüküyor sizden soruluyor yani hasar ve cezası
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Benim başıma gelmişti. Motorun sahibi rica etti, 100 metre kadar motoru götürüp ileride sahibine teslim edersem polis kabul ediyor ama ben yapmadım. Zaten ilaç kuryesiyim o kadar vaktim yoktu. Vaktim olsa ben yardım ederdim sonuçta bir sürü anlamsız gereksiz cezalar mahkemeler. Polisin ricasi da iyi niyetindenmis, yardım etmek gerekirdi. Fakat nereye kadar ehliyetsiz sürecek. Zaten sürücü kurslarında neyi ogretiyorlar ki ehliyet alınca gerçek sürücü olunuyor.
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
biz motorcuyuz birbirimize yardımcı olmamız lazım kurye değilse ticari calışmıyorsa yaralı parmağa işemekte bir sakınca görmüyorum
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Arkadaşım ehliyetsiz kullanmak suç ve yasak , bitti. Ödesin 1400 tl mi ne kadarsa cezası aklı başına gelsin bir daha da ehliyetsiz çıkmasın , ve bir kızın dişiliğini bu şekilde kullanması utanç verici birşey bence
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Kime gore neye gore 1400 lira ceza? Neden 1300 değil? Bu ülkede hırsızlar sokakta geziyor, suç işleyenler tutuksuz yargılanıyor. Ceza kesilmesi gereken biri varsa sorumsuz ve umursamaz sürücü kursları. Bu kadar vergi harç ötv kim koyuyor ve hangi hakla her yılbaşında otomatik zam yapıyor. Benim yaptığım gibi alın ceza makbuzunu yirtip atın çöpe. Trafikte terör estiren ticariler var , otobüs minibüs ve taksiler var. Bunların ehliyetleri varda ne oluyor. Bu işin ehliyetle ilgisi yok. Önce saygılı bir toplum gerekiyor. Bunu yapamiyorsa sorunun kaynağı egitimsizlik. Ve en büyük açık ise devlet denetimi yok. Herkes trafikte istediğini yapıyor ve hesap sorab yok. Bir kamyonun sıkıştırıp ezdigi bir motoru düşünün, o yerde yatan cenazenin halini düşünün. O kamyon soforunun ehliyeti benim yaşımdan daha büyüktür belki. Demekki bunun ehliyetle alakası yok. Öyleyse cezalar da haksız ve zaten caydırıcı değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
Bence bütün gerginlik Polisle kızın arasındaki samimiyet...:p Katil evinizdeki kuş bile olebilüüeer :queen:

Aynen. Normal tam techizat korumalı bir motorcu olsa polis VERMİCEM VERMİCEM derdi. Ve bu arkadaş tam ters yaşanmış bu olay için konu açardı. Bütün mesele "OKTAAAAAY" hitabında :)
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Kime gore neye gore 1400 lira ceza? Neden 1300 değil? Bu ülkede hırsızlar sokakta geziyor, suç işleyenler tutuksuz yargılanıyor. Ceza kesilmesi gereken biri varsa sorumsuz ve umursamaz sürücü kursları. Bu kadar vergi harç ötv kim koyuyor ve hangi hakla her yılbaşında otomatik zam yapıyor. Benim yaptığım gibi alın ceza makbuzunu yirtip atın çöpe. Trafikte terör estiren ticariler var , otobüs minibüs ve taksiler var. Bunların ehliyetleri varda ne oluyor. Bu işin ehliyetle ilgisi yok. Önce saygılı bir toplum gerekiyor. Bunu yapamiyorsa sorunun kaynağı egitimsizlik. Ve en büyük açık ise devlet denetimi yok. Herkes trafikte istediğini yapıyor ve hesap sorab yok. Bir kamyonun sıkıştırıp ezdigi bir motoru düşünün, o yerde yatan cenazenin halini düşünün. O kamyon soforunun ehliyeti benim yaşımdan daha büyüktür belki. Demekki bunun ehliyetle alakası yok. Öyleyse cezalar da haksız ve zaten caydırıcı değil.

Bu bütün dediklerinizde haklısınız toplumun bilinçlenmesi şart ben sadece bu başlıkta bu arkadaşımızın başına gelen özel durum için yorum yaptım.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Arkadaş polis ne yapsa yaranamaz size.Gereken cezayı zaten vermiş ehliyetsiz olduğundan dolayı 1400 tl.Alt tarafı adam uğraşmasın motor bağlanmasın diye iyi niyetinden senden rica etmiş.Alırdın 24 saat sende kalırdı sonra verirdin.Hemen katı kesilmeyi çok iyi biliyosunuz yarın bi gün sizinde bi kardeşiniz yakınınız ehliyetsiz yakalanır, uğraşırsınız aylarca bağlı motorla.
 
Katılım
3 Eki 2013
Mesajlar
24
Kötü niyetle açılmış bi konu kaale almamak lazim ama mecburen aliyoruz herkes kafasına gore konu açabildigi icin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst