- Konu Yazar
- #1
Başlık için düşündüm ama en mantıklısı bu oldu.
Olayı eksiksiz aktarıyorum. Bu gece 12 civarında Bebek'te(luccanın karşı tarafı tam olarak) motorumla gidiyordum. Sağda duran yunus polis ''yavaşla'' işaretiyle beni durdurdu. Tek eksiğim arkamdakinin kasksız olması o da hazırlıksız olduğum için yanımda kask olmamasından kaynaklanıyor. Ehliyetin var mı dedi hemen çıkarıp verdim. Biraz inceledi sonra arkadaşın kasksız dedi ben de bişey demedim. Daha sonra(birebir yazıyorum) ''Senden bişey rica edicem. Şu arkadaşlar ehliyetsiz yakalandılar aracı teslim etmemiz konusunda bize yardım eder misin'' dedi. Ben de ''Ne yapmam gerekiyor'' dedim. O da ''Aracı sen teslim almışsın gibi göstericez'' dedi çok rahat bi tavırla. Ben de biraz durup ''Hayır böyle bişeyi kabul etmiyorum'' dedim. Ben öyle deyince şok oldu sinirlendi abimiz pis pis baktı suratıma. Tam bu arada çevirilen kız ordan ''Tamam mı Oktaayy'' dedi aynı bu şekilde ağzını yayarak. Sonra bu polis diğerinin yanına gidip bişeyler konuştu ve beni yanına çağırdı. Motordan inip gittim yanına, ehliyetimi verip ''Hadi git şimdi'' dedi. Ben motoruma doğru ilerlerken diğer polis ''Arkadaşının kaskı yok yalnız'' dedi. Ben de ee der gibi baktım, yazsınlar cezamı paşa paşa giderim. ''Biz senden bişey rica ettiğimiz için ceza yazmıyoruz ama ilerde çevirirler dedi. Binip motoruma ilerde sağa çektim hemen 155'i aradım aklıma ilk o geldi. Anlattım olayı plakasını aldım dedim. O da çok normal bir olaymış gibi ''Beyfendi plakayı da aldıysanız emniyete mail atın ya da gidip savcılığa şikayette bulunun'' dedi. Sinirle tamam deyip kapattım suratına telefonu.
Şuan hala çok sinirliyim. Bu tarz hukuksuzlukların bu kadar rahatça yapılabiliyor olması sinirlerimi bozuyor. Polisin adını ve motosikletinin plakasını biliyorum. Gerçekten sonuç alabilmek için ne yapmam gerekir sizce? Savcılığa gitmem gerekiyorsa bile üşenmem giderim yeter ki yanına kalmasın bu yaptığı.
Olayı eksiksiz aktarıyorum. Bu gece 12 civarında Bebek'te(luccanın karşı tarafı tam olarak) motorumla gidiyordum. Sağda duran yunus polis ''yavaşla'' işaretiyle beni durdurdu. Tek eksiğim arkamdakinin kasksız olması o da hazırlıksız olduğum için yanımda kask olmamasından kaynaklanıyor. Ehliyetin var mı dedi hemen çıkarıp verdim. Biraz inceledi sonra arkadaşın kasksız dedi ben de bişey demedim. Daha sonra(birebir yazıyorum) ''Senden bişey rica edicem. Şu arkadaşlar ehliyetsiz yakalandılar aracı teslim etmemiz konusunda bize yardım eder misin'' dedi. Ben de ''Ne yapmam gerekiyor'' dedim. O da ''Aracı sen teslim almışsın gibi göstericez'' dedi çok rahat bi tavırla. Ben de biraz durup ''Hayır böyle bişeyi kabul etmiyorum'' dedim. Ben öyle deyince şok oldu sinirlendi abimiz pis pis baktı suratıma. Tam bu arada çevirilen kız ordan ''Tamam mı Oktaayy'' dedi aynı bu şekilde ağzını yayarak. Sonra bu polis diğerinin yanına gidip bişeyler konuştu ve beni yanına çağırdı. Motordan inip gittim yanına, ehliyetimi verip ''Hadi git şimdi'' dedi. Ben motoruma doğru ilerlerken diğer polis ''Arkadaşının kaskı yok yalnız'' dedi. Ben de ee der gibi baktım, yazsınlar cezamı paşa paşa giderim. ''Biz senden bişey rica ettiğimiz için ceza yazmıyoruz ama ilerde çevirirler dedi. Binip motoruma ilerde sağa çektim hemen 155'i aradım aklıma ilk o geldi. Anlattım olayı plakasını aldım dedim. O da çok normal bir olaymış gibi ''Beyfendi plakayı da aldıysanız emniyete mail atın ya da gidip savcılığa şikayette bulunun'' dedi. Sinirle tamam deyip kapattım suratına telefonu.
Şuan hala çok sinirliyim. Bu tarz hukuksuzlukların bu kadar rahatça yapılabiliyor olması sinirlerimi bozuyor. Polisin adını ve motosikletinin plakasını biliyorum. Gerçekten sonuç alabilmek için ne yapmam gerekir sizce? Savcılığa gitmem gerekiyorsa bile üşenmem giderim yeter ki yanına kalmasın bu yaptığı.