Yunus Polisin Yasadışı Teklifi

Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
31
Başlık için düşündüm ama en mantıklısı bu oldu.

Olayı eksiksiz aktarıyorum. Bu gece 12 civarında Bebek'te(luccanın karşı tarafı tam olarak) motorumla gidiyordum. Sağda duran yunus polis ''yavaşla'' işaretiyle beni durdurdu. Tek eksiğim arkamdakinin kasksız olması o da hazırlıksız olduğum için yanımda kask olmamasından kaynaklanıyor. Ehliyetin var mı dedi hemen çıkarıp verdim. Biraz inceledi sonra arkadaşın kasksız dedi ben de bişey demedim. Daha sonra(birebir yazıyorum) ''Senden bişey rica edicem. Şu arkadaşlar ehliyetsiz yakalandılar aracı teslim etmemiz konusunda bize yardım eder misin'' dedi. Ben de ''Ne yapmam gerekiyor'' dedim. O da ''Aracı sen teslim almışsın gibi göstericez'' dedi çok rahat bi tavırla. Ben de biraz durup ''Hayır böyle bişeyi kabul etmiyorum'' dedim. Ben öyle deyince şok oldu sinirlendi abimiz pis pis baktı suratıma. Tam bu arada çevirilen kız ordan ''Tamam mı Oktaayy'' dedi aynı bu şekilde ağzını yayarak. Sonra bu polis diğerinin yanına gidip bişeyler konuştu ve beni yanına çağırdı. Motordan inip gittim yanına, ehliyetimi verip ''Hadi git şimdi'' dedi. Ben motoruma doğru ilerlerken diğer polis ''Arkadaşının kaskı yok yalnız'' dedi. Ben de ee der gibi baktım, yazsınlar cezamı paşa paşa giderim. ''Biz senden bişey rica ettiğimiz için ceza yazmıyoruz ama ilerde çevirirler dedi. Binip motoruma ilerde sağa çektim hemen 155'i aradım aklıma ilk o geldi. Anlattım olayı plakasını aldım dedim. O da çok normal bir olaymış gibi ''Beyfendi plakayı da aldıysanız emniyete mail atın ya da gidip savcılığa şikayette bulunun'' dedi. Sinirle tamam deyip kapattım suratına telefonu.

Şuan hala çok sinirliyim. Bu tarz hukuksuzlukların bu kadar rahatça yapılabiliyor olması sinirlerimi bozuyor. Polisin adını ve motosikletinin plakasını biliyorum. Gerçekten sonuç alabilmek için ne yapmam gerekir sizce? Savcılığa gitmem gerekiyorsa bile üşenmem giderim yeter ki yanına kalmasın bu yaptığı.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Başın ağrır uğraşmaya değmez diyorum. Ha uğraşırım diyorsan çözümü yazmışsın zaten. :bestmt:
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
İlginçmiş. Bence direk olarak emniyete mail at. Sonuçtan haberdar olmak içinde ısrar et. Belki bişeyler olur.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
konuşmalar kayıt altına alınıyor basıcaktın küfürü yok mail atcanda yok sana cevap yazacaklar oooooo ölme eşeğim ölme
 
Katılım
6 Eki 2010
Mesajlar
374
Bu ülkede adalet var mı sanıyorsun. Herkes birinin adamı. O yüzden kask kameran dahi olmuş, kaydetmiş olsan da seni o kadar çok uğraştırırlar ki kendin vazgeçmek zorunda kalırsın. Ne zaman böyle bir ülke olduk biz...
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
199
Emniyetlik bir işi yok derhal savcılığa başvurmalısın. Yaptıkları çok büyük bir hukuksuzluk, aracın bir suça karışma ihtimali göz önünde bulundurulursa başına çok büyük belalar gelebilirdi, tebrik ediyorum bu tutumun yüzünden seni. Üniformayı giyen kendini kral zannetmeye başladı memlekette. Hele hele polis... Bence hemen şikayette buluun.
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
arkasını bırakma kardeşim. bizim milletimizin tutumu sayesinde durumlar böyle. toplum olarak hatalıyız.yapılan her hangi bir hukuksuz davranışta, haklarımıza yapılan gaspta aman kim uğraşacak ,ya derdimi kime anlatacagım ? gitsemde sallamazlar. it iti ısırmaz. her zaman olan şeyler diye peşini bıraktığımızdan kaynaklı bu davranısların hepsı.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
525
Benide çevirdiler geçen sene,Sözde egzozum orjinal değilmis.
125 duke u bilmedigi icin adam.
Sonra ehliyet ruhsat derken herşey tamam di egzozu sonradan takma sandi adam.
Ama bi 20şer lira çorba parası verirsem gidebileceğimi söyledi.
Bende tabi Hayır niye vereyim ne yaparsan yap dedim.
Adamda bir ekip daha çağırdı yunus ekibi sözde gözümü korkutacak.
Neyse geldi yunus ekibi adam demezmi (yunus ekibindeki) Abi bunun egzoz orjinal belgeler tam ise tutmayız diye.
Bende adama dedimki "neyse kolay gelsin abi çorbaları artık cepten ödersin" diye:D kendimi çok iyi hissetim o an.

Yani ülke serefisz kaynıyor polise bile güven kalmadi.
 
Katılım
20 Ağu 2014
Mesajlar
83
Bildiğim kadarıyla araçları bağlamamak adına (insanları üzmemek için) ehliyeti olan bir arkadaşlarını çağırmalarını istiyorlar, yoksa yoldan geçen birinden rica ediyorlar. Askerdeyken jandarma çevirmeleri yapıyorduk, köylülerin tek varlığı araçları, tüm işlerini araçlarıyla görüyorlar, komutan iyi niyetli olduğu için bu şekilde müsamma gösteriyor. Kimisi de gıcıklığına bağlıyor arabayı, lastikler inmiş diye aldıkları da oluyor. Yani yetki kimdeyse onun insiyatifi.
Ama kızın konuşmasını da yazmışsın, insan ister istemez gıcık olur.
 
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
384
Hocam benim anladigim polis sirf kizin motorunu baglamasin diye motoru senin kullanip goturmeni istemis. Bence burda herhangi bir art niyet yok. Sen olayi biraz yanlis anlamissin sanki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Polisin yaptığı gayet normal bir davranış, neden şaşırdın onu anlamadım. Sana söyledikleri 155 den sana verilen cevaplar gayet olağan şeyler. Ben anormal bir şey göremiyorum. Finlandiya, noveç vb. bir ülkeden turist olarak gelmiş ve türk polisi ile ilk defa karşılaşıyormuş gibi anlatmışsın olayı. Halbuki bu ülkede yaşayan bir vatandaş olarak polisin ne olduğunu bilmen gerekir. Olaya iyi yönünden bak bence, koca gaz bombasını çoluk çocuk demeden insan kafasına sıkan, bir gecede seni terör örgütü üyesi yapıp müebbet alabilmeni sağlayacak kitleden bahsediyorsun. Şanslısın şu an hayatta olmayabilirdin.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
cuma günü klasik polis numarasıyla arayıp dolandırmaya çalıştılar.
normalde uğraşmam, yine de 155'i arayayım numarayı vereyim dedim.
telefona bakan polis memuru "arayanın polis olmadığını nereden biliyorsunuz" diye sordu.
polisler telefonla arayıp para mı istiyorlar artık diye sordum, saçma sapan bir şeyler söylüyordu, dinlemedim bile kapattım.
önce inanamadım, sonra da aradığıma pişman oldum.
kısacası daha fazla sinir etmediklerine sevinmemiz gerekiyor sanırım.
umarım hiç birimiz hiçbir birimden bir polisle muhatap olmak zorunda kalmayız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

Başlık için düşündüm ama en mantıklısı bu oldu.

Olayı eksiksiz aktarıyorum. Bu gece 12 civarında Bebek'te(luccanın karşı tarafı tam olarak) motorumla gidiyordum. Sağda duran yunus polis ''yavaşla'' işaretiyle beni durdurdu. Tek eksiğim arkamdakinin kasksız olması o da hazırlıksız olduğum için yanımda kask olmamasından kaynaklanıyor. Ehliyetin var mı dedi hemen çıkarıp verdim. Biraz inceledi sonra arkadaşın kasksız dedi ben de bişey demedim. Daha sonra(birebir yazıyorum) ''Senden bişey rica edicem. Şu arkadaşlar ehliyetsiz yakalandılar aracı teslim etmemiz konusunda bize yardım eder misin'' dedi. Ben de ''Ne yapmam gerekiyor'' dedim. O da ''Aracı sen teslim almışsın gibi göstericez'' dedi çok rahat bi tavırla. Ben de biraz durup ''Hayır böyle bişeyi kabul etmiyorum'' dedim. Ben öyle deyince şok oldu sinirlendi abimiz pis pis baktı suratıma. Tam bu arada çevirilen kız ordan ''Tamam mı Oktaayy'' dedi aynı bu şekilde ağzını yayarak. Sonra bu polis diğerinin yanına gidip bişeyler konuştu ve beni yanına çağırdı. Motordan inip gittim yanına, ehliyetimi verip ''Hadi git şimdi'' dedi. Ben motoruma doğru ilerlerken diğer polis ''Arkadaşının kaskı yok yalnız'' dedi. Ben de ee der gibi baktım, yazsınlar cezamı paşa paşa giderim. ''Biz senden bişey rica ettiğimiz için ceza yazmıyoruz ama ilerde çevirirler dedi. Binip motoruma ilerde sağa çektim hemen 155'i aradım aklıma ilk o geldi. Anlattım olayı plakasını aldım dedim. O da çok normal bir olaymış gibi ''Beyfendi plakayı da aldıysanız emniyete mail atın ya da gidip savcılığa şikayette bulunun'' dedi. Sinirle tamam deyip kapattım suratına telefonu.

Şuan hala çok sinirliyim. Bu tarz hukuksuzlukların bu kadar rahatça yapılabiliyor olması sinirlerimi bozuyor. Polisin adını ve motosikletinin plakasını biliyorum. Gerçekten sonuç alabilmek için ne yapmam gerekir sizce? Savcılığa gitmem gerekiyorsa bile üşenmem giderim yeter ki yanına kalmasın bu yaptığı.

keşke ceza almalarını sağlayacak yol olsa. savcıya gittiğinizde sizden ispat etmenizi isteyecektir. eğer ispat edebilirseniz, davayı kazanırsınız.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ne varki bunda benimde aynı sey geldi başıma hiç tanımadığım iki kişinin motorunu aldım.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
polis ehliyetsiz kişinin aracını bağlamamak için sana teslim edecek motoru...
köşeyi dönünce geri sahibine vereceksin motoru...
polis motoru sana teslim edip aradan çıktı...
bundan sonra senin sorumluluğun başlıyor... polis sana motoru teslim ederken "24 saat içinde motorla ilgili olabilecek herşeyden sen sorumlusun" diye imza attırıyor... motorun asıl sahibi kazaya karışıp kaçar plakadan seni bulurlar... yada bir hırsızlık yapıp kaçar gene seni bulurlar...
ankara da aynı şekil polis banada dedi...önce tamam dedim... sonra polis 24 saat içinde olacak şeylerden sen sorumlu olacaksın ona göre dedi... sonra motorun sahibine şimdi motorunu alıp garajıma kitlerim yarın bu saatte gelip alırsın dedim... o da gerek yok abi ben kullanmayacağım,garajıma koyarım felan dedi ama kurye oldugu belliydi... işine geliyorsa dedim çektim gittim...
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Başlık için düşündüm ama en mantıklısı bu oldu.

Olayı eksiksiz aktarıyorum. Bu gece 12 civarında Bebek'te(luccanın karşı tarafı tam olarak) motorumla gidiyordum. Sağda duran yunus polis ''yavaşla'' işaretiyle beni durdurdu. Tek eksiğim arkamdakinin kasksız olması o da hazırlıksız olduğum için yanımda kask olmamasından kaynaklanıyor. Ehliyetin var mı dedi hemen çıkarıp verdim. Biraz inceledi sonra arkadaşın kasksız dedi ben de bişey demedim. Daha sonra(birebir yazıyorum) ''Senden bişey rica edicem. Şu arkadaşlar ehliyetsiz yakalandılar aracı teslim etmemiz konusunda bize yardım eder misin'' dedi. Ben de ''Ne yapmam gerekiyor'' dedim. O da ''Aracı sen teslim almışsın gibi göstericez'' dedi çok rahat bi tavırla. Ben de biraz durup ''Hayır böyle bişeyi kabul etmiyorum'' dedim. Ben öyle deyince şok oldu sinirlendi abimiz pis pis baktı suratıma. Tam bu arada çevirilen kız ordan ''Tamam mı Oktaayy'' dedi aynı bu şekilde ağzını yayarak. Sonra bu polis diğerinin yanına gidip bişeyler konuştu ve beni yanına çağırdı. Motordan inip gittim yanına, ehliyetimi verip ''Hadi git şimdi'' dedi. Ben motoruma doğru ilerlerken diğer polis ''Arkadaşının kaskı yok yalnız'' dedi. Ben de ee der gibi baktım, yazsınlar cezamı paşa paşa giderim. ''Biz senden bişey rica ettiğimiz için ceza yazmıyoruz ama ilerde çevirirler dedi. Binip motoruma ilerde sağa çektim hemen 155'i aradım aklıma ilk o geldi. Anlattım olayı plakasını aldım dedim. O da çok normal bir olaymış gibi ''Beyfendi plakayı da aldıysanız emniyete mail atın ya da gidip savcılığa şikayette bulunun'' dedi. Sinirle tamam deyip kapattım suratına telefonu.

Şuan hala çok sinirliyim. Bu tarz hukuksuzlukların bu kadar rahatça yapılabiliyor olması sinirlerimi bozuyor. Polisin adını ve motosikletinin plakasını biliyorum. Gerçekten sonuç alabilmek için ne yapmam gerekir sizce? Savcılığa gitmem gerekiyorsa bile üşenmem giderim yeter ki yanına kalmasın bu yaptığı.

burada ne suç var anlayamadım :silent:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
polis ehliyetsiz kişinin aracını bağlamamak için sana teslim edecek motoru...
köşeyi dönünce geri sahibine vereceksin motoru...
polis motoru sana teslim edip aradan çıktı...
bundan sonra senin sorumluluğun başlıyor... polis sana motoru teslim ederken "24 saat içinde motorla ilgili olabilecek herşeyden sen sorumlusun" diye imza attırıyor... motorun asıl sahibi kazaya karışıp kaçar plakadan seni bulurlar... yada bir hırsızlık yapıp kaçar gene seni bulurlar...
ankara da aynı şekil polis banada dedi...önce tamam dedim... sonra polis 24 saat içinde olacak şeylerden sen sorumlu olacaksın ona göre dedi... sonra motorun sahibine şimdi motorunu alıp garajıma kitlerim yarın bu saatte gelip alırsın dedim... o da gerek yok abi ben kullanmayacağım,garajıma koyarım felan dedi ama kurye oldugu belliydi... işine geliyorsa dedim çektim gittim...

Hadiya en azından söylemiş polos bana bişey olmaz dediydiler
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
aynen şuan bende anlamadım ehliyetsizken yakalanmıştım motorumun plakası sigortası vesayre tamdı bağlamadı birini bul dedi gittim dondurmacıdan bi abi getirdim a2 ehliyetli aldı motoru verdim adama 10lira geçen ay ehliyetimi aldım 3 gün öncede bir arkadaşımın motorunu ben aldım çekmişler sigortası geçmiş 3 gün önce bencede olağan şey bu
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Sanırım bende olsam aynısını yapardım. Daha sonra uğraşılırmı bilemiyorum hepsi aynı mok sonuçta birbirlerini kolluyolardır :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst