- Katılım
- 15 Nis 2009
- Mesajlar
- 70
Polis arkadaşlara geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
Aklıma bir soru takılıyor yalnız; yanlaş anlaşılmasını istemem ama çarpılan araca veya sürücüsüne ne oldu? Zararı nasıl karşılanacak?
Tabi ki kimsenin canına bişey olmaması en önemli şey ama aklıma takıldı işte...
Aklıma bir soru takılıyor yalnız; yanlaş anlaşılmasını istemem ama çarpılan araca veya sürücüsüne ne oldu? Zararı nasıl karşılanacak?
Tabi ki kimsenin canına bişey olmaması en önemli şey ama aklıma takıldı işte...