Yunus ekibi kaza yaptı

Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
70
Polis arkadaşlara geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
Aklıma bir soru takılıyor yalnız; yanlaş anlaşılmasını istemem ama çarpılan araca veya sürücüsüne ne oldu? Zararı nasıl karşılanacak?
Tabi ki kimsenin canına bişey olmaması en önemli şey ama aklıma takıldı işte...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
çok geçmiş olsun yunuslarımıza,geçen gün seyirhalinde arkamdan geliyordu bir yunus,önümdeki dangalak passat dengesiz hareketler yapmaya başlayınca sollama yapamadım yunusum sag olsun anında müdahale etti passatlı denyoya,onlar emniyetin göz bebegi bizimde öyle inş tez zamanda görevlerine dönerler...:salut::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst