Yunus ekibi kaza yaptı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
umarım ciddi birşeyleri yoktur
işleri hakkatten zor
kaza esnasında takipte olsalar gerek, baksanıza çarpmanın şiddetinden motor ikiye bölünmüş
acil şifalar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ara 2008
Mesajlar
423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gecmıs olsun, normal bır vatandaş kaza yapsaydı, ambulan olay yerıne ne kadar zamanda gelırdı,
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
geçmiş olsun :( ..ama o bmw nsl ikiye ayrılır ya o kadar sertmi vurmuşlar daha dorusu o kadar hızlı nsl vurmuşlar yazık ya :salut:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Geçmiş olsun ve acil şifalar memurlarımıza.
Olur böyle şeyler allah beterinden saklasın:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
ilk defa yunuslaırn kazasını duydum, son olur inşallah, acil şifalar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
447
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yunusların kaza yaptıgını ılk defa görüyorum gecmıs olsun ne kadar polis olsalarda onlarda 2 teker tutkunu isdeselerde isdemeselerde o yuzden dier polıslerden faklı olarak bıze sempatı ıle bakıyorlar tabı bizde onlara
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirler.zor iş yunusluk,arkadaşım sağlık sebepleri ile bırakmak zorunda kaldı..bu arada yunuslar hep arkadan çarpıyor araçlara geçenlerdede benzer bi kaza olmuştu
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Bu haberi dün tv de izledim. Yunuslara gercekten cok üzüldüm acil şifalar diliyorum ama orda yine yunuslardan Dangalak bir yunusta gazetecileri tehtit ediyordu sinir oldum yunuslara o kadar cok sempati duymama karşılık o adamı verseler linc edesim geldi bir teşkilat bu kadar mı kötü temsil edilir. Herseyiyle örnek olan Yunusların içine öyle tipler alınmamalı bence.
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Orada polis memurunun görüntü alınmasını istememesinin sebebi kaza geciren polis arkadaşlarının aileleri tarafından görünmesinin istememeleri

Ama hareket tavır çok amaçok yanlış uygun bir dille kameramanlara olayı anlatabilir hatta kaza geciren polislerin yüzleri mozayiklenebilirdi bunu isteler daha iyi olurdu bence
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kaza yapan polislere büyük geçmiş olsun.

Orada polis memurunun görüntü alınmasını istememesinin sebebi kaza geciren polis arkadaşlarının aileleri tarafından görünmesinin istememeleri

Ama hareket tavır çok amaçok yanlış uygun bir dille kameramanlara olayı anlatabilir hatta kaza geciren polislerin yüzleri mozayiklenebilirdi bunu isteler daha iyi olurdu bence

Kameramandan rica da etsen o yine çekmeye çalışır, tek çare rezaleti göze alıp zorla engellemek. Gazeteciler haber yapmak için değil rica dinlemek, ölen adama yardım etmezler. Bostancı'daki operasyonda herifler teröriste polislerin hereden kaç kişi geldiğini canlı yayın yaptı!



Hoş, E-5'te giderken cep telefonundan mesaj yazan Yunus da gördüm ya!
 
Son düzenleme:

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
Ya yunuslardada var. Nasılsa ben polisim bana kimse karışmaz die bas babam bas..!
Böylede olmaz bilmiyorum onda hata yoktur belki ama .
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Çoğu zaman şahit olduğum yunusların motosiklet kullanışına bakaraktan bu duruma çokta üzülemiyorum ve normal karşılıyorum yine de geçmiş olsun...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
allah acil şifalar Versin..Normalde polisleri pek sevmem :)Ama yunuslarla ne zaman yolda karşılaşsak slm'laşırız:mrgreen:Üzüldüm inş kısa sürede iileşirler onlarınkide ekmek derdi işte:rendeer:
 
Katılım
4 May 2009
Mesajlar
4
HnDCbR1oo0RR

malesef yunuslar ' ınbazıları gerçekten çok sakat kullanıyor yolda daireler flan çizmeler bn çok kere şahit oldm ynus kazasna !! ACİL ŞİFALAR
dangervoltage4lq.gif
reddragon1lv.gif

http://img103.imageshack.us/img103/3696/darkboy0te.gif
-----------------------------HnDCbR1oo0RR-------------------------------

NE ADAMLAR GÖRDÜM ALTINDA MOTOR YOK ! NE MOTORLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ADAM YOK :queen:

dangervoltage4lq.gif
reddragon1lv.gif

http://img103.imageshack.us/img103/3696/darkboy0te.gif

malesef yunuslar ' ınbazıları gerçekten çok sakat kullanıyor yolda daireler flan çizmeler bn çok kere şahit oldm ynus kazasna !! ACİL ŞİFALAR



-----------------------------HnDCbR1oo0RR-------------------------------

NE ADAMLAR GÖRDÜM ALTINDA MOTOR YOK ! NE MOTORLAR GÖRDÜM ÜSTÜNDE ADAM YOK :queen:
1229we8.gif
1429cx9.gif
1230yc0.gif
smokeanimated7oo.gif
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Herşeyden önce geçmiş olsun..

Dün TV'de izledim olayı. Çok üzücü bir durum tabiiki.
Fakat dikkatimi çeken kameramanlara "çekmemeleri" konusunda baskı uygulayan polislerin tavrı ve saygısızlığı oldu! Bu nasıl bir yaklaşımdır, nasıl bir anlayıştır?

Külhanbeyi tavırları, kanun - nizam tanımaz "padişah" kasılmaları.. Nedir bu? Polis dediğimiz kişi bizim korunmamız için devlet adına çalışan memur değilmidir? Insanlara saygılı ve ölçülü yaklaşması gerekmez mi?..

Uzun zamandır hemen her eleştiride koruduğum polisimizin, dün bu tavırlarını gördükten sonra gerçekten memur alımlarında ciddi sınav ve eğitimlerin yapılması gerektiğini düşündüm. Çok yanlış, haddini aşan tavırlardı!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst