Yunus ekibi kaza yaptı

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
92cb57da-3a18-4e12-8234-d09e037a6835.jpg
556f9f65-5c2a-44e7-9666-dd604274ff83.jpg


Beşiktaş'ta motorize polis ekipleri, seyir halindeki otomobile arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet ikiye ayrılırken, kazada 1'i ağır olmak üzere 2 polis memuru yaralandı.

Kaza, saat 08.30 sıralarında Beşiktaş Barbaros Caddesi, Yıldız girişinde meydana geldi. 34 A 85206 plakalı motosikletle seyir halinde olan yunus ekipleri, aynı istikamette seyreden 34 YB 4606 plakalı araca arkadan çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet ikiye ayrılırken, kazada 1'i ağır olmak üzere 2 polis memuru yaralandı. Yaralılara ilk müdahaleyi olay yerine gelen sağlık ekipleri yaptı. Olay yerine gelen polis ekipleri ise basın mensuplarının görüntü almasını engellemeye çalıştı.

Basın mensupları ile polis ekipleri arasında kısa süreli gerginlik yaşandı. Yaralılar ilk müdahalenin ardından ambulansa konularak Taksim İlkyardım Hastanesi'ne kaldırıldı. Öte yandan, motorize ekiplerin arkadan çarptığı otomobilde ise maddi hasar meydana geldi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

alıntıdır
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
94
geçmiş olsun arkadaşlara da merak ettim kazayı nasıl yapmışlar arabayı ikiside mi? görmemiş.

neyse en kısa zamanda iyileşip görevlerine dönmelerini dilerim...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haberlerde de izledim.Üzüldüm. Umarım en kısa sürede sağlıklarına kavuşurlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şehir komandolarımıza acil şifalar diliyorum...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Zevk için değil, görev uğruna bu merete binmek zorundalar..

Umarım kısa zamanda toparlarlar...
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
196
çok geçmiş olsun diliyorum kaza yapan arkadaşlara inşallah kısa sürede iyileşirler.
 
Katılım
30 Mar 2009
Mesajlar
85
düşen polislere üzüldüm geçmiş olsun, tüm motorculara kazasız sürüşler dileğiyle...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
ALLAH şifa versin belalı yerlerden birisi barboros bulvarı her zaman tehlikeye açık bir yer
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
barbaros gerçekten rahatsız bir iniş trafiğine sahip.. şahsen genelde kaldırım tarafından inerim..

yunus arkadaşlara da geçmiş olsun..
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Allahtan acil şifalar diliyorum.Günün 12 saati motor üzerinde olmak gerçekten çok zor.Yunuslara-şahinlere-motokuryelere ve tüm motorcu kardeşlerime Allah kolaylık versin.(amin)
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
çok gecmiş olsun allah acil şifalar versin allah tüm motorcu kardeşlerimi korusun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst