Yuki Motosiklet

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
rakadasımın bırısı uzun yolda performans alamassın demıste ben ızmırden geldım yukı motorla 125 lık motorla nasıl oluyoda performans alamıyoruz bu yukı motor dan :D:D hemde ben yoruldum mototr yorulmadı ben pes ettım tas gıbı yukı tas

yahu ben serkannın abısıyım pardon yanlıs oldu :D:D
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
1
süleyman

slm ben denizliden süleyman bende yuki 100-8 superX var sıfır aldım motorum diye demiyorum ama 100cc deki motorlara rahat rahat kafa tutuyorumm 100 lüklerin kralı gelsin beni gecemez çünkü bu motor 3 sibob bide dişli filan elledim ibre 120-125 görüyorumm derim ben motor güzel birader şimdiden hyrlı olsun sağlam motor 7 ay oldu nazardan saklasınbişey olmadı 2 elden uzak dur derim
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
1
arkadaşlar,
Yuki marka hiçbir ürünü almanızı tavsiye etmem,1000 km deki motorumda birden fazla arıza meydana geldi her arıza için yetkili servis garantide olmasına rağmen işçilik ücreti talep etti.Şikayetimi Yuki Motor yetkililerine ilettim,parça değişimlerini garantiden yapabileceklerini fakat işçilik ücretlerini benim ödemem gerektiğini,firmanın işçilik ücretlerini ödemediğini, gerekirse hakkımı tüketici mahkemelerinde arayabileceğimi çok rahat bir şekilde ifade ettiler.:silent:
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
3
arkaslar ben yukı motor alacagım 125-15 motor hakkında degerlı yorumlarınızı beklıyorum.
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
16
ben yuki 125 efendi modeli kullanıyorum. 5100 km de.bu kilometrenin en az 3000 km si zorlu şartlarda yani (dere tepe rampa) da kullandım iki sefer alanya beş sefer hadim taşkent üzeri dolaştım.ayrıca bizim buralarda bu motorlar tarlada kullanınır bende kullanıyorum.arkadaşım bu motoru tavsiye ederim.bu arada 11 sene mz 251 kullandım.sürat ve güç olarak mz i tutmaz ama bi 11 senede buna bineceğime eminim.ama iş adam gibi kullanmakta .
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
altarafı 1.100 kullan kullan motor zevkını al işi bittik ten sonra hurdaya cıakr gitsin bunu bukadar uzatmaya gerek yok yakıtda zaten senı kurtarıyor uzun yolada gelıyor dınlendırırsen sorun olmaz
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
2
Bende yuki 200gy 2 cross motor kullanıcısıyım. çin malı dediler alma dediler ama ben böyle sağlam bi motor görmedim. Çinliler dağ için tasarlandığından bu motoru sağlam üretmişler belliki :queen::queen:
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
konu eski ama yuki söylendiği kadar kötü bir marka değil...yuki sadece motosiklet değil forklift vb pek çok makine ve ekipman üretiyor...
tabiki her şey paraya bakar ama parasına göre bence alınır...kullanan pek çok kişiylede görüştüm...geneli çok memnun...
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
65
arkadaşlar yukinin izci modeli hakkında bilgisi olan varmı dağ bayır bazende asfaltta kullanmak için bu motoru düşünüyorum ama internette kullananlar pek bir bilgi vermemişler
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
4
hiç bulaşma derim.Yanımda yuki kullanan bi arkadaşım var.parçaların fabrikadan çok geç geldiğini söylüyor.
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
65
çok çin malı motor kullandım sıfır alarak ve hepsine gözüm gibi baktım hiç yolda kalmadım sadece ilk motorumda servise gittim ama usta bildiğin çobandı bi dahada servise gitmedim şu ana kadar küçük bakımlarını hep kendim yaptım (500 bakımı 1000 bakımı v.s) sezon açılışlarında ustama gider motorda sorun olmasa bile komple kontrol ettiririm zaten bu çinlilerin parçaları genellikle birbirine uyuyor uymasa bile ustam saolsun uyduruyor :) benim öğrenmek istediğim mesela zorlanmadan 110 120 km hızı görürmü ve araziye girdiğimde torku yeterlimidir kafama takılanlar bunlar yedek parça servis ağı bunları hiç düşünmüyorum açıkçası :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst