m.şanveren Katılım 8 Ağu 2008 Mesajlar 1,890 24 Eki 2008 #169 işine gelince 90 nasılda veriyosun:mrgreen::borç veriyorum%100
killing_machine Katılım 26 Nis 2006 Mesajlar 736 24 Eki 2008 #172 borcum olduğu için %85 sana %70 verdim aslında %15'i borc benimkide %85 oluyo ozman.Artık borcum yok
m.şanveren Katılım 8 Ağu 2008 Mesajlar 1,890 24 Eki 2008 #173 borca sadık oluşuna:%500 yok şımarırsın bu seferde %250
killing_machine Katılım 26 Nis 2006 Mesajlar 736 24 Eki 2008 #174 yok yaw niye şımarıyım ben cidi adamım:cat:borclunun sadık olmasını sevdiğin için %350 şımarma ihtimali vermeseydin %650 olacaktı:cherry:
yok yaw niye şımarıyım ben cidi adamım:cat:borclunun sadık olmasını sevdiğin için %350 şımarma ihtimali vermeseydin %650 olacaktı:cherry:
yt_servan Katılım 18 Ağu 2008 Mesajlar 1,415 25 Eki 2008 #176 hell24' Alıntı: ciddi adamlığına %100 Genişletmek için tıkla ... sen yenisin galiba %100
killing_machine Katılım 26 Nis 2006 Mesajlar 736 25 Eki 2008 #177 yaw abi yine sen orası ofismi:mrgreen: cevap vermedin gitti onun için sana %10
killing_machine Katılım 26 Nis 2006 Mesajlar 736 25 Eki 2008 #179 değiştirdim abi nickle alakalı olsun dedim sanada %98
hell24 Katılım 3 Eki 2008 Mesajlar 6,477 25 Eki 2008 #180 yakışmış valla... kendine yakışanı buluşuna %100