- Katılım
- 26 Nis 2006
- Mesajlar
- 736
ilk motosikleti mz olduğu için %100
avatarına %1
:cat:haksızlık etmeyelim o avatar daha faazlasını hakediyor...
motora zaten biniyom hemde at gibi:mrgreen:
avatarın olmadığı için %0.5![]()
olmayan awatarıma dil uzattıın için %00,1
yazdığını unuttuğu yada yanlış yazdığı iiçin % değil -%100:mrgreen:yanlış yazdım kendime %0