www.celkan.com
bende bir adet cross var 150cc lik. yaklaşık 1200km de. her hangi bir sorunu yok demek ıcın daha erken ama defalarca dustum kırıldı mırıldı parçaları var deposunda bıldıgım kadarıyla fazlasıyla.motor da ucuz. ama dedıgım gıbı bıraz daha kullandıktan sonra dusuncelerımı daha ayrıntılı ve saglıklı bır sekılde yazacagım.
bide vıbrasyon sevıyesı normal en azından cross modelınde.
cruıserını de kullandım 250cc lik olanı. jınlun 250cclık cruıser da kullanmıstım onunla kıyaslarsam vıbrasyon yok denecek kadar az. ılk ızlenımlerım bu sekılde.