Yuan Motosiklet

Katılım
21 Haz 2005
Mesajlar
102
Arkadaşlar hiç yuan marka motor kullanınız veya güreniniz var mı. Web sayfası varsa yardım lütfen.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
www.celkan.com

bende bir adet cross var 150cc lik. yaklaşık 1200km de. her hangi bir sorunu yok demek ıcın daha erken ama defalarca dustum kırıldı mırıldı parçaları var deposunda bıldıgım kadarıyla fazlasıyla.motor da ucuz. ama dedıgım gıbı bıraz daha kullandıktan sonra dusuncelerımı daha ayrıntılı ve saglıklı bır sekılde yazacagım.
bide vıbrasyon sevıyesı normal en azından cross modelınde.
cruıserını de kullandım 250cc lik olanı. jınlun 250cclık cruıser da kullanmıstım onunla kıyaslarsam vıbrasyon yok denecek kadar az. ılk ızlenımlerım bu sekılde.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
308
benim bi arkadaşımda var cup modelinden istersen adresini vereyim git biraz gez hem nasıl olduğunu anlatsın:cat: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst