Youtube Yasağı Kalktı

Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Size birşey söyleyeyim mi?Çok hoşlarına gitti bunların bu yasaklama işi...Telekomnikasyon işini öğrendiler çocuk gibi oynuyorlar şimdi.Kendilerini büyük hissediyorlar koca youtube u kapattırdım/kapattım vay anasını..O KÜÇÜK DAğları var ya..

Deniz Baykal'ın avukatları youtube ile haberleşse hemen kaldırtırlardı videoyu,youtube un iyi çalışan bir legal departmanı var.Ama onlar ne yaptı,direk TR mahkemelerine başvurmuşlar.Ne kadar akılsızca,sakil bir hareket.

Ben oyumu bu yasaklarla başedeceğini belirten siyasi gruplara vereceğim.21. yüzyılda türbanla nerelere girilebilir tartışması yapan,sahte gündemle halkı oyalayanlara benden zırnık yok,yazıklar olsun.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Başbakanımız: "Burası demokratik bir ülke. Herkes istediği diziyi, filmi izler" demişti.
Yani yorumlarsak isteyen Fatmagülü isteyen 5. Boyutu izler.

Ama gel gelelim yine sayın başbakanımızın dedikleri ile yaptıkları birbirini tutmuyor!! O zaman da isteyen girsin youtube isteyen girmesin. Engellemek ne demektir ya?
Burası DEMOKTATİK bir ülke değil mi???

Yorumun tamamen yanlış!. Önyargılı ve çelişkilidir..

Çünkü;

Başbakan,iktidar veya muhalefet; Deniz Baykal'ın avukatı değil.

Başka bir deyişle, Deniz baykal'ın avukatları'da başbakan değil..

Deniz Baykal'ın resmi avukatları; Deniz Baykal ile milletvekili Nesrin Baytok'un

o malum !. görüntülerinin youtube'de yayınlanmaması için mahkemeden

kapatma kararı talep etmişler.

Bu işle ilgili olarak avukatlarına vekaleten yetki veren kişi ; Deniz Baykal'dır.

Yani bu işin hükümetle veya muhalefet partileri ile 1.nci

dereceden, yakından veya uzaktan alakalı durumları bulunmamaktadır.


Olası ihtimalleri şu şekilde değerlendirebiliriz.

Deniz Baykal ; avukatlarına talimat verecek ve kapatma kararından

vazgeçecek.

Ya da youtube'den o görüntüler kalkacak.

Bence kalkmasada olur. İzleyenler zaten izledi.

Diğer taraftan bu görüntülerin kalkması veya youtube'yi yasaklatması

Deniz Baykal'a kaybettiği koltuğunu ve daha da önemlisi

kaybettiği onurunu geri getirmeyecektir
.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yasakçi zihniyet 48 adim gidiyor iste.:)
Bu kafalarla yönetildiginiz sürece aç-kapa artema olur gidersiniz.

Internet yasaklayan zihniyetin kafasina ne diyeyim bilemedim.
Her millet hak ettigi sekilde yönetilirmis derler ama ulkemde bu yapilanlari hak etmeyen buyuk bir kesim var.:pr:
 
Katılım
3 Kas 2010
Mesajlar
2
demokrasi kavramının bu kadar hafife alındığı bir ülkede yasaklar bitmez. boşuna sevinmeyin bu yasak kalkar yüce padişahımız başka bir yasak getirir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst