- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,357
Size birşey söyleyeyim mi?Çok hoşlarına gitti bunların bu yasaklama işi...Telekomnikasyon işini öğrendiler çocuk gibi oynuyorlar şimdi.Kendilerini büyük hissediyorlar koca youtube u kapattırdım/kapattım vay anasını..O KÜÇÜK DAğları var ya..
Deniz Baykal'ın avukatları youtube ile haberleşse hemen kaldırtırlardı videoyu,youtube un iyi çalışan bir legal departmanı var.Ama onlar ne yaptı,direk TR mahkemelerine başvurmuşlar.Ne kadar akılsızca,sakil bir hareket.
Ben oyumu bu yasaklarla başedeceğini belirten siyasi gruplara vereceğim.21. yüzyılda türbanla nerelere girilebilir tartışması yapan,sahte gündemle halkı oyalayanlara benden zırnık yok,yazıklar olsun.
Deniz Baykal'ın avukatları youtube ile haberleşse hemen kaldırtırlardı videoyu,youtube un iyi çalışan bir legal departmanı var.Ama onlar ne yaptı,direk TR mahkemelerine başvurmuşlar.Ne kadar akılsızca,sakil bir hareket.
Ben oyumu bu yasaklarla başedeceğini belirten siyasi gruplara vereceğim.21. yüzyılda türbanla nerelere girilebilir tartışması yapan,sahte gündemle halkı oyalayanlara benden zırnık yok,yazıklar olsun.