Yorumsuz...

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Cidden yorum yapamıyacağım o kaskı ters takan vatandaşa bir daha düşünme hakkı tanısak mı acaba?
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
:mrgreen: Kask takan işi biliyor olsa gerek, diğerlerine üzüldüm ama umarım birşeyleri yoktur.:pale: :silent:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
185
ks takan hatun kesınlıkle ısı bılıyor artık sakladıgım eresımlere bıtane daha ekledım ama dıyer kzların benzerını Allah (c.c) kımseye yasatmsın
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Yorumluk tarafi kalmamis ki resimlerin , resim bizim yorumlardan daha ii konusuyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
becerikli hatun muş herkesin harcı değiL kaskı ters takmak :)
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
o kız acaba kaskı ole takmak için cok ugrasmısmıdırrr...:pr: :queen: bide yarıs motosundaki kazaya uzuldum o kol acaba kac yerinden kırıldı ve ayryetten o el nasıl ters donmusss ....:cyclopsan
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
359
ahuahzuhauhauhauhuahzu bu nedir yahu!! hele şu bayanın taktığı kask yokmu... şahane olmuş :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben boşuna demiyorum herkes motorcu olamaz diye.:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst