- Katılım
- 17 Ara 2008
- Mesajlar
- 7,327
abi karına bir sana iki bana bişi olmasın dicem ayıp olcakyane karına bir selamlar hörmetler sana iki selamlar hörmetler yanlıs anlasılmasın
ohaa ya hanedanda atılırım dedi bak şimdi endişe ettim ne diosunus siz bakiim benim hakkımda bi pm atın ögreniyim bende![]()
akıllı kadınları severim.. ama yinede pm atmam.. :mrgreen:
1,5 saat mola.. eve gittiğimde sağlam kalırsa topik görüşürüz.. hadi öptüm hepinizi, sen hariç dila sen bugün tehlikeli sularda yüzüyorsun :mrgreen::mrgreen: