Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
gürkan abimmm anladım ben anlayacagım yerden :p ayrıca topicte ben varım hayranlarım beni izliyorlar ahahahha :p

banuuuuuu hayırrr tek yanak olayını şiştt kapayalım sonra herkes üstüme gelio :p sen iki yanagımdan da öp :) mjxxx

Tamam canım tamam öperim her iki yanağından da :queen:
::140:: ::140::
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
kycdddddddddddddddddddddd :p

he canım?

Bir de portatif modeli var :)

394144694_b85e7f7631_o.jpg

ismail nerden buluyorsun bunları anlayamıyorum seni.. seni çözemedim henüz..
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
şifreli konuşma kardeşim ya :mrgreen:

abi ben msnden sana acıklama yaparım şifreler bize özel olsun :queen: geri kalanlar şeyimde olmaz biliosun :queen: yane umrumda olmaz dicektim :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:48 ----------

kycddd he canımm diyenn dillerine kurban yafrummm :p

ayy bugün sapıttım ben biri beni tutsun :p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
anamın karnında ki on günüme kurban ol sen :queen::queen:

abi ben msnden sana acıklama yaparım şifreler bize özel olsun :queen: geri kalanlar şeyimde olmaz biliosun :queen: yane umrumda olmaz dicektim :queen:

senin bende msn nin mi var hay allah :)
tejrube başka bişe canım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 ----------

abi ben msnden sana acıklama yaparım şifreler bize özel olsun :queen: geri kalanlar şeyimde olmaz biliosun :queen: yane umrumda olmaz dicektim :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:48 ----------

kycddd he canımm diyenn dillerine kurban yafrummm :p

ayy bugün sapıttım ben biri beni tutsun :p

şiiiiiiittttttttttttt alo telefonumu biliyorsun çay sözün var:mrgreen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
abimmm sende olmayacaksa kimsede olmaz daha siteye üye oldum 10. dakikada ilk tanıstıgım adamsın :p hem burada elimden tutupta kaynaşmamı sağlayan 3 insandan birisin :) diger ikisi gkn cocukluk arkadasım saten burada tesadüf ettik biride jesse idi o da eski sefgülümün cocukluk arkadası idi :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:52 ----------

abii caylar sana feda olsun izmirden özel damla sakızlı türk kahvesi getirttim kahve bilem yaparım sen iste :p
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
abimm kurban olurum sanaaaa gürkan abimmmm :rendeer:

kycd nasıl bişeyim beni bana anlat bebegim ahahahha :queen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
hahahha ne dicen len kycd benim hakkımda siteden atarlar falan kötü şeyler düşünme bak yolarım seni :p

hanedan neymiş o fena olan :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bakın bu topiği saglam bırakıyorum yarın burda kalsın dicem ama:mrgreen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
abi karına bir sana iki bana bişi olmasın dicem ayıp olcak :p yane karına bir selamlar hörmetler sana iki selamlar hörmetler yanlıs anlasılmasın :p

ohaa ya hanedanda atılırım dedi bak şimdi endişe ettim ne diosunus siz bakiim benim hakkımda bi pm atın ögreniyim bende :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:04 ----------

bakın bu topiği saglam bırakıyorum yarın burda kalsın dicem ama:mrgreen:

ben varken bunu deme ömtü cok uzun olmaz :queen:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
Konuyu Toplam 11 Üye okuyor. (7 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)

aaa hayranalarımın bir bölümü gitmiş geri getirmek lazım :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst