Yorumsuz diyorum sizden yorum bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
o suyu bana dökün bi dus alıım ben geldim muhabbet kurudu hale baksana :p

saka bi yanada benim yaptıgım kazayı kimse yapmamıstır :p arkadas daha bir haftalık aracını verdi bana kullanmam için o zaman yeni araba kullanmayı ögreniom ama cok acemiyim :p cocukta benden hoşlanıodu hyr diemedi ben kullanıyımı diyince :p bir haftalık araçla kaldırıma bi çıkışım vardı ki sorma :p birde sinirlerim bozuldu ağlıom bi daha arabaq kullanmam diye :p senden degerli cana gelcene mala gelsin bosver hadi kendine gel diye beni avutuodu :p kim bilir içinden ne küfretmiştir bana :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------

bazen geç gelmek iyidir biliyorsun herşeye sonradan bakmak :)

gec gelmek derken baskanım :mrgreen::cherry:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
o suyu bana dökün bi dus alıım ben geldim muhabbet kurudu hale baksana :p

saka bi yanada benim yaptıgım kazayı kimse yapmamıstır :p arkadas daha bir haftalık aracını verdi bana kullanmam için o zaman yeni araba kullanmayı ögreniom ama cok acemiyim :p cocukta benden hoşlanıodu hyr diemedi ben kullanıyımı diyince :p bir haftalık araçla kaldırıma bi çıkışım vardı ki sorma :p birde sinirlerim bozuldu ağlıom bi daha arabaq kullanmam diye :p senden degerli cana gelcene mala gelsin bosver hadi kendine gel diye beni avutuodu :p kim bilir içinden ne küfretmiştir bana :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------





gec gelmek derken baskanım :mrgreen::cherry:

nasıl anlamak istediğine baglı desem:)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
o suyu bana dökün bi dus alıım ben geldim muhabbet kurudu hale baksana :p

Yaklaş biraz ... :)
432.jpg
şunun altına
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
gürkan abimmm sence nasıl anladım :p

banu bi öpück ver bakiim fıstık :p

hanedan sagol yaa ihtiyacım vardı :p
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
bir kazamı daha anlatıyım ock iyi araba kullanıyorum sanki ehliyet var ama şoförlük yok mal gibi gittim araba kiraladım :p araba daha 200 km idi sıfır araba koltuklardaki poşetler duruyor :p kiraladım anadolu yakasına gecicem arabayla anaa bi baktım kar basladı su iki sene önce kar fırtınası yasanmıstı hayat kitlenmişti ya onun baslangıcı işte :p yollar bi anda bembeyas oldu :p tamda o ssırada cok duygusal bi sarkı calıodu :( dalmısım sarkıya arkadaslar dilaa minibüss diye bagırdı onu duydum :p kendime geldim :p salak gibi bi anda frene asıldım o dalgınlıkla :p arabanın önü yere yattı öndeki minibüsün altına girdi :p tamda arabanın beyninin oldugu yerden girmişim :p araba calıstı sonra eve kadar getirdim ama hasar 5-6 milyardı :p Allah'tan bi kurus cıkmadı cebimden :p

bu arada arkadaslar az işim var yarına bana arabasını vermek isteyen var mı ? :p
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
gürkan abimmm anladım ben anlayacagım yerden :p ayrıca topicte ben varım hayranlarım beni izliyorlar ahahahha :p

banuuuuuu hayırrr tek yanak olayını şiştt kapayalım sonra herkes üstüme gelio :p sen iki yanagımdan da öp :) mjxxx
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bir kazamı daha anlatıyım ock iyi araba kullanıyorum sanki ehliyet var ama şoförlük yok mal gibi gittim araba kiraladım :p araba daha 200 km idi sıfır araba koltuklardaki poşetler duruyor :p kiraladım anadolu yakasına gecicem arabayla anaa bi baktım kar basladı su iki sene önce kar fırtınası yasanmıstı hayat kitlenmişti ya onun baslangıcı işte :p yollar bi anda bembeyas oldu :p tamda o ssırada cok duygusal bi sarkı calıodu :( dalmısım sarkıya arkadaslar dilaa minibüss diye bagırdı onu duydum :p kendime geldim :p salak gibi bi anda frene asıldım o dalgınlıkla :p arabanın önü yere yattı öndeki minibüsün altına girdi :p tamda arabanın beyninin oldugu yerden girmişim :p araba calıstı sonra eve kadar getirdim ama hasar 5-6 milyardı :p Allah'tan bi kurus cıkmadı cebimden :p

bu arada arkadaslar az işim var yarına bana arabasını vermek isteyen var mı ? :p

işte ananın karnında son 10 gün den oluyor bunlar :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gürkan abimmm anladım ben anlayacagım yerden :p ayrıca topicte ben varım hayranlarım beni izliyorlar ahahahha :p

banuuuuuu hayırrr tek yanak olayını şiştt kapayalım sonra herkes üstüme gelio :p sen iki yanagımdan da öp :) mjxxx

şifreli konuşma kardeşim ya :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst