- Katılım
- 13 Eki 2008
- Mesajlar
- 919
o suyu bana dökün bi dus alıım ben geldim muhabbet kurudu hale baksana 
saka bi yanada benim yaptıgım kazayı kimse yapmamıstır
arkadas daha bir haftalık aracını verdi bana kullanmam için o zaman yeni araba kullanmayı ögreniom ama cok acemiyim
cocukta benden hoşlanıodu hyr diemedi ben kullanıyımı diyince
bir haftalık araçla kaldırıma bi çıkışım vardı ki sorma
birde sinirlerim bozuldu ağlıom bi daha arabaq kullanmam diye
senden degerli cana gelcene mala gelsin bosver hadi kendine gel diye beni avutuodu
kim bilir içinden ne küfretmiştir bana 
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------
gec gelmek derken baskanım :mrgreen::cherry:
saka bi yanada benim yaptıgım kazayı kimse yapmamıstır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------
bazen geç gelmek iyidir biliyorsun herşeye sonradan bakmak![]()
gec gelmek derken baskanım :mrgreen::cherry: