Yolunda Giden Kardeşimizi Otomobil Ezdi

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ALLAH tan rahmet diliyorum...bintane kask ta taksak..korumaliklari ust ustede taksak..genede bilgisizligin onune gecemiyecegiz arkadaslar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
allah rahmet eylesin.başka acı vermez inş.geride kalanlara sabır versin.
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Allah rahmet etsin mekanı cennet olsun. Geride kalanlara allah sabır versin. İnşallah bu son olur ve yetkili insanlar motosiklet kullananlara terörist muamelesi yapan bu şahıslara gerekli cezayı en ağır bir şekilde verirler.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
g0d9s9gguo1.jpg

ALANYA'DA yapılan tüm denetimlere ve uyarılara rağmen motosiklet terörü hız kesmeden devam ediyor. Her ay yüzlerce motosikletin trafiğe çıktığı Alanya'da, kasksız ve dikkatsiz motosiklet kullanımı facialara neden olabiliyor. Dün Oba'da meydana gelen motosiklet kazası, tehlikenin boyutunun ne kadar büyük olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.

DURUMU CİDDİ

OBA Beldesi, Karakocalı Mezarlığı önünde 07 N 3913 plakalı motosikletiyle ana yolda seyir halinde olan Birol Sezgin'e (28), tali yoldan çıkış yapan N.T. (24) yönetimindeki 07 NAF 56 plakalı otomobil çarptı. Çarpmanın şiddetiyle Sezgin'in sol bacağı kısmen koptu. Ambulansla Alanya Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Birol Sezgin ameliyata alındı. Yaralı gencin durumu ciddi.

HABERİN AYRINTILARI

- Akın BAYCAN

ALANYA'DA motosiklet kazalarına bir yenisi daha eklendi. Otomobile çarpılan motosikletli gencin bacağı koptu.
Edinilen bilgiye göre kaza, dün akşam saat 17.00 sıralarında aşağı Oba Beldesi, Karakocalı Mezarlığı yanında meydana geldi. 07 N 3913 plakalı motosikletiyle ana yolda seyir eden Birol Sezgin'e (28), tali yoldan çıkış yapan N.T. (24) yönetimindeki 07 NAF 56 plakalı otomobil çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yol kenarındaki araziye uçan motosiklet sürücünün sol bacağı kısmen koptu. Ambulansla Alanya Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Birol Sezgin'in ameliyat sonrası yoğun bakım servisinde tedavi altına alındığı ve hayati tehlikesinin sürdüğü bildirildi. Kaza sonrası kaçan otomobil sürücüsü N.T'nin ise polisteki sorgusu sürüyor.




** Yanlız neden basına laf attığını anlayamadım.. Basın gayet normal haber yapmış, motosikletliye suçlu dememiş, tedbirsiz,dikkatsiz motor kullanılıyor demiş ki yalan da değil...

Alanya basınında ki tüm gazetecileri, muhabirleri, basında görevli herkesi tanıyorum, istediğin kişi ile görüşebilirim...

Geçmiş olsun, Allah'tan acil şifa diliyorum.....

ALANYA'DA yapılan tüm denetimlere ve uyarılara rağmen motosiklet terörü hız kesmeden devam ediyor.Her şeye TERÖR yakıştırması yapmak BUSH un taktiğidir ve tutmuştur. Her ay yüzlerce motosikletin trafiğe çıktığı Alanya'da,Yüzlece otomobil vb çıkıyor, kasksız ve dikkatsiz motosiklet kullanımı facialara neden olabiliyor.Bir tek burası doğru Dün Oba'da meydana gelen motosiklet kazası, tehlikenin boyutunun ne kadar büyük olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
.

KISACA YUUUUH BEEEEE diyorum.

DURUMU CİDDİ

OBA Beldesi, Karakocalı Mezarlığı önünde 07 N 3913 plakalı motosikletiyle ana yolda seyir halinde olan Birol Sezgin'e (28), tali yoldan çıkış yapan N.T. (24) yönetimindeki 07 NAF 56 plakalı otomobil çarptı. Çarpmanın şiddetiyle Sezgin'in sol bacağı kısmen koptu. Ambulansla Alanya Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Birol Sezgin ameliyata alındı. Yaralı gencin durumu ciddi.
Umarım eski sağlığına kavuşurr.

HABERİN AYRINTILARI

- Akın BAYCAN

ALANYA'DA motosiklet kazalarına bir yenisi daha eklendi. Otomobile çarpılan motosikletli gencin bacağı koptu.
Edinilen bilgiye göre kaza, dün akşam saat 17.00 sıralarında aşağı Oba Beldesi, Karakocalı Mezarlığı yanında meydana geldi. 07 N 3913 plakalı motosikletiyle ana yolda seyir eden Birol Sezgin'e (28), tali yoldan çıkış yapan N.T. (24) yönetimindeki 07 NAF 56 plakalı otomobil çarptı. Çarpmanın şiddetiyle yol kenarındaki araziye uçan motosiklet sürücünün sol bacağı kısmen koptu. Ambulansla Alanya Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Birol Sezgin'in ameliyat sonrası yoğun bakım servisinde tedavi altına alındığı ve hayati tehlikesinin sürdüğü bildirildi. Kaza sonrası kaçan otomobil sürücüsü N.T'nin ise polisteki sorgusu sürüyor.

Satıraralarını okuyunca aynı medyanın insanları nasıl yönlendirdiğini ancak anlayabiliyorsunuz
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
Allah acil Şifalar versin ...
çok üzücü bir durum
aynı durumla bizlerde karşılaşabiliriz
allah sabır versin ...

Allah Hepimizi Korusun ...

Bende Bu akşam istanbuldan izmite gidicektim motorla gezmek için. bu yazıyı okuyunca vazgeçtim ...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
böyle haberler okumak istemiyorum artık :pr:
dikkatli dikkatsiz tedbirli tedbirsiz sonuç kaza ...
hele hele bu sefer ki yine ölüm :pale:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@siyahlimuzin tedbirsiz ve dikkatsiz olan araba sürücüsü. normal seyir halindeki motora çarpıyor. eğer normal seyir halinde giderken de birisi gelip çarpıyorsa o zaman binmeyelim bu motosiklet denilen araca.


birileri desin ki; " ben sizin güvenliğinizi otomobil ve diğer sürücüler karşısında sağlayamıyorum, tüm Türkiyede iki tekerli motorlu araçların trafiğe çıkışı yasaklanmıştır" desinler.



motosiklet sürücüsünün başında KASK olduğu halde KASK kullanmayan kişilerden bahsedilip kazada ağır yaralanıp ölen kişinin durumunu söylemeyerek yönlendirme haber yapılıyor.
LÜTFEN YAZILARI DAHA DİKKATLİ OKUYALIM
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
252
Allah rahmet eylesin, çok üzücü bir durum. Otomobili kullanan gençler elbetteki suçlu ama onlardan daha büyük suçlu olan onların aileleridir, o arabayı onlara verendir. Ne yazıkki ülkemizde ehliyetsiz küçük çocuklarına arabayı vermek "zenginlik" göstergesi olarak kabul ediliyor. :pr:
Herzaman çocuklarımız için canımızı veririz diyoruz ama hayati sonuçları olan araç kullanmanın ehemmiyetinin, bu konuda eğitimsiz olmanın nelere mal olacağının farkında değiliz!
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
@siyahlimuzin tedbirsiz ve dikkatsiz olan araba sürücüsü. normal seyir halindeki motora çarpıyor. eğer normal seyir halinde giderken de birisi gelip çarpıyorsa o zaman binmeyelim bu motosiklet denilen araca.


yanlış anlaşılmasın arkadaşım. ben motosikletli suçlu demiyorum. az biraz polemik olmuş topikte. ben de onlara karşılık hiç bir şeyin bu kazadaki sonucu değiştirmeyeceğini , artık olanın olduğunu , sonucun ölüm olduğunu ifade ettim. ama bundan sonra biliyoruz ki zaman zaman kale alınmıyoruz trafikte. o yüzden biz dört tekerlere karşı ya da yayalara karşı kat ve kat daha dikkatli olalım. yanlış anlaşılmamak ümidi ile iyi sürüşler.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar;
Anladıydım yok anlayamadıydım tartışmalarını bırakın lütfen. Elimizde somut neticeler var.
Dünki çocuk ehliyetsiz araba kullanıyor. Onu bırakın bir de kuralsızca davranarak bir arkadaşımızın feci şekilde ölümüne sebebiyet veriyor. Bu da yetmezmiş gibi yanlı haber yapan bir kaç haysiyetsiz insan halkımızı nasıl da uyutuyor. Dikkatsiz biri okuduğunda neredeyse tüm kabahati motosiklet sürücüsüne verir. Can alan mı daha haysiyetsiz, ona arabayı veren mi, yoksa böyle haber yapanlar mı? Sanırım haysiyetsizlik bu sıralamada sondan başa doğru azalıyor..
Madem söz konusu kişileri tanıyan bir arkadaşımız var hemen gerekli şekilde uyarıda bulunsun.
Peki biz ne yapabiliriz? Arkadaşı tanıyanlar gerekirse ev adresini versin taziye mektubu atalım. Yada elimizden ne gelebilirse onu yapalım.
Allah rahmet eylesin arkadaşımıza.. Tamam da böyle diyerek yarın içimizden hangisinin başına aynı şeyin gelmesini engelleyebileceğiz?
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
ALANYA'DA yapılan tüm denetimlere ve uyarılara rağmen motosiklet terörü hız kesmeden devam ediyor.

Hem Mağdur Hem terörist. Bunu 10 yaşındaki bir çocukmu yazdı acaba. Kuş beyinli. İki kelimeyi bir araya getirip bir cümle kuramamış.

Birol Sezgin'e (28), tali yoldan çıkış yapan N.T. (24) yönetimindeki 07 NAF 56 plakalı otomobil çarptı.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
Allah rahmet eylesin.çok üzücü bir olay yaşamış kardeşimiz.
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
dishy herkezi tanıyor olabiliriz ama bu kadar feci birşeyde böyle lafa motorcuları karalamakla başlarsa bu kötüdür.:pr: bana kimseyi savunmayın yaptıkları haber bile yanlış ya birolmu7ş ruhsattaki isimlerdir bunlar kaybbettiğimiz.arkadaş 20 yaşında mustafa şimşek akrabam olurdu.öbürü ise 17 yaşındamı ne 4 zibidi alanyanın zenginlerinin birisinin oğluymuş.bu baba anne 2 çocugunu kaybetmiş.yalan haber dersen var yanlış haber dersen var.suclu 8 de 8 araba ezdiği halde motorcuyu karalamak var.çok sinir oluyorum valla.çok sinir olursam gazeteyi mühürlettiririm.başkana kadar tanıyorum tanımak önemli diil.bir daha görürsek böyle canımı kanımı masum nur yüzlü kardeşimi karalayarak başlıyolar.:pr::pr::pr:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
ALANYA'DA yapılan tüm denetimlere ve uyarılara rağmen motosiklet terörü hız kesmeden devam ediyor.

Hem Mağdur Hem terörist. Bunu 10 yaşındaki bir çocukmu yazdı acaba. Kuş beyinli. İki kelimeyi bir araya getirip bir cümle kuramamış.

Birol Sezgin'e (28), tali yoldan çıkış yapan N.T. (24) yönetimindeki 07 NAF 56 plakalı otomobil çarptı.

İlk önce kardeşimize Allah'tan rahmet kederli ailesine başsağlığı ve sabır dilerim.

Yukarıdaki yazdıklarınıza aynen katılıyorum, motosiklet sürücüne bakış açının ne olduğuna dair apaçık talihsiz bir beyan.
Bu cümleyi yazana, yazdıklarının ne anlama geldiği sorulsa; zannetmiyorum adam gibi cevap versin. Yok eğer bilinçli yazdıysa, o zaman yaptığının provakasyon olduğunun farkındamı...!

Şu da bir gerçek; Motosiklet.Net olarak hiç bir etki ve yaptırım gücümüz de yok. Burada sadece havanda su dövüyoruz, buna bende dahilim.
Kişisel bazda alınacak emniyet tedbirleri, teknik konular vb. hususlarda yazıp çiziyoruz. faydalı oluyor veya olmuyor.
Asıl ihtiyacımız olan ve yapmamız gerekenin, trafikteki hak ve hukukumuza ilişkin kanunsal düzenlemelerin en kısa zamanda meclis gündemine alınması ve toplumu motosiklet gerçeğine karşı bilinçlendirme olması gerektiğini değerlendiriyorum. Konuyla ilgili bir çabamız bildiğim kadarıyla yok. Gazete köşe yazarı vb. etki ve yetkiye sahip arkadaşlarımıza burada görev düştüğünü de düşünüyorum.Yanlışım varsa özür dilerim.

Bu kaza haberlerini daha çok duyacağız ve okuyacağız, velâkin; üstümüzdeki bu ölü toprağından kurtulmadıkça...
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
ben başlığa takıldım ya.captı falan olsaydı daha hos durudu sankı böcekten bahsedılıyo havası var.belki yanlıs yere takılmısımdır.alah rahmet eylesın bu ulkede motor kullanmak zor.
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
arkadaşım ne yazıyosa o 60 metremi ne sürüklemiş ezmiş yani bacak bile kopuyomuş.
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
eee 60 m surukleyınce ezmişmi yazmak zorunda kalıyo.sen kendın söledın işte sürüklemiş denebilirdi.zaten takılma benım söledıgıme ıcımde kalmasın dıye yazdım ben onu.sıteyı sureklı takıp edıyorum ama yazıcak bısı bulamıyorum.aklıma gelenı yazdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst