Yol kesip akıl vermeye başladık.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet polise bile gidebilirsin lazer tutmak yanlış bişey ama sen ilk önce patronuyla görüş kardeş sucu çok olmaz ilçede bulursun rahat ol :cat:
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
607
sanırım önemli kısmını herkes atlamış birkez daha hatıratiyim,hani futbol maçlarında yeşil lazer tutuyorlar ya kaleci görmesin diye,adam suratıma lazer tuttu taa ki durana kadar, adamın amacı başka aslında,insan elinin altında lazer neden taşır hiç düşündünüzmü ?
yavşaklığından. başka bir sebebii yok
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Fiziksel şiddet uygulamayı amaçladığınız adamın nasıl biri olduğunu bilemezsiniz.Yanında ateşli silah dahil yaralıyıcı her türlü madde çıkabilir.Sonra böyle ne olduğu belirsiz manyağın biri karşınıza çıkınca kuyruğu bacağa sıkıştırıp kaçarsınız.Bireysel silahlanma Türkiye'de aslında çok ciddi bir durum.Kayıtlı kayıtsız birçok bireysel silah mevcut.Gidersin polise şikayet edersin olur biter.Seversin seversin birgün sevilirsin.

Bu söylediklerime çok güzel bir örnek;

http://www.youtube.com/watch?v=M4jqnrrrd7E&feature=related
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
boş ver usta şeytana uyma yarın öbür gün gelir geçer aklından sili verirsin
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
lazeri monte edip göndermek lazım. ancak bu insanlığa yakışmaz, ancak onun seviyesine düşmek olur. ben olsam tehlikeli araç kullanıyor diye şikayet ederdim plakayı
 
Katılım
11 Nis 2011
Mesajlar
129
Üstadlar şu trafikte 'adama dal mahvet parçala, delikanlılıkta bunu gerektirir, ben olsam kaskı kafasına koymuştum' mesajlarına bir son verin artık. Buradaki durum sinir bozucu, karşılaştığınızda o anki davranışınız sizin bileceğiniz iştir. Bazısı kavga eder bazısı polise şikayet eder. Forumda son zamanlarda testosteron patlaması yaşanıyor bu tip konularda. Normal olanın trafikte devamlı tetikte gezip birilerinin ağzını burnunu kırmak olduğu fikri yerleşiyor iyiden iyiye. Dikkat etmek lazım. Özellikle Türkiye'de trafikte kavgaya karışmak silahla yaralanmaya davetiye çıkarır. Kendi başına dengede duramayan bizimkiler gibi taşıtları süren sürücülerin ek olarak dikkat etmesi gereken bir durum da bir tartışma sonucu kasıtlı yapılacak bir çarpma - sürtme halinde sakat kalabileceğimiz veya ölebileceğimizdir. 32 yaşında bir abiniz (kardeşiniz) olarak bu güne kadarki hayat tecrübem beladan mümkün mertebe uzak durmanın ve sabırlı - saygılı araç sürmenin bizi tehlikelerden korumaya fayda getireceği yönündedir. Öneririm.

Sağduyunun sesi.Abi söylediklerinde yerden göğe kadar haklısın.Memlekette işlenen cinayetlerin hatrı sayılır bir oranı trafikte işleniyor.Öyle tabanca ile falan da değil; bıçakla yada darp etmek suretiyle.2011 verileri ortada işte.
Yapılacak en makul hareket meşru müdafaa yapılmıyorsa kuvvet kullanmamak. Arayın polisi ihbarınızı yapın.Çok basit bi şey yani.Hepimizin bildiği gibi herkes kendi adaletini sağlamaya çalışırsa kaos çıkar, kamu düzeni bozulur.
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ya normal , ninjanın orjinal farı takılı üstüne
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Lazer tutmasına bişey diyemem kesinlikle yanlış bir hareket. Fakat senin farında gerçekten rahatsızhil yici olabilir. Yolun o anki açısından kaynaklı olarak bile karşıdaki şoförün gözünü alabilir farların. Bunuda düşünmek lazım...Tabi yinede bu nedenler onu haklı çıkarmaya yetmiyor...
Dün gece sahil yolunda ışıklara yaklaşırken, hatunun teki sinyal vermeden sol şeritten en sağa atladı ani bi şekilde. Bende bagajına giriyodum. Kırmızıda gittim yanına camını yumruklayarak sinyal vermesini söyledim kibarca :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Lazer tutmasına bişey diyemem kesinlikle yanlış bir hareket. Fakat senin farında gerçekten rahatsızhil yici olabilir. Yolun o anki açısından kaynaklı olarak bile karşıdaki şoförün gözünü alabilir farların. Bunuda düşünmek lazım...Tabi yinede bu nedenler onu haklı çıkarmaya yetmiyor...
Dün gece sahil yolunda ışıklara yaklaşırken, hatunun teki sinyal vermeden sol şeritten en sağa atladı ani bi şekilde. Bende bagajına giriyodum. Kırmızıda gittim yanına camını yumruklayarak sinyal vermesini söyledim kibarca :)
suç sizde hatunu görünce takip mesafesini şöle 2-5km uzatıcaksınız mazallah geri geri gitmeye başlarsa bile üstünüze şaşmam :D kadınlar trafik için yaratılmamış yani böle her işten erkeklerden üstünler derim ama şöförlükte bi tuhaflar :D
 
Katılım
17 Kas 2011
Mesajlar
19
Sağ şeritten kendi halimde gidiyorum geçenlerde , amcanın teki tıngır mıngır çıkarttı arabasını yola sağdan devam ediyor en fazla 15km/sa.aramızda 40-50 metre civarı bi mesafe var.. Dedim mutlaka hızlanır az sonra tabii böyle düşünerek yavaşlamadım çok fazla bi baktım arabaya çok yaklaşıyorum amcam hızlanmadı , arka fren ön fren motor freni derken zor yavaşladım.. neyse .. Amcam hala gitmiyor önüde boş bu arada bastım kornaya bide duymadı. Allah dedim dayı naptın sen :D ilerde durdu kırmızı ışıkta sen misin beni görmeyen sol aynasına dokundura dokundura geçtim :) tekrar anladım ki trafik motorlara dar.. aynı şekilde arabayla gelseydim arkadan korna ile bak amcamın 0-100'ü nasıl 2 saniyeye çıkıyordu.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu durumda şöyle bir anket açalım;
A-Kamyonetçiyi dövelim,
B-Annesini dövelim,
C-Kız kardeşini dövelim,
D-Patronunu dövelim,
E-.....
F-.....
Vs,vs,vs....
Karşınızdaki ne kadar hayvan olursa olsun,aynı hayvanlığı bizimde göstermemize gerek yok.Alırsın plakasını,gider önüne ilk gelen trafik ekibine şikayet edersin.Onlar gerekli cezai işlemi uygularlar.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Önce biber gazı arkasındanda elektroşok tabancası ile akıma mağruz kalmamış bunlar anlaşılan:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim işim yok
bul adamı kimseyle konuşma
haber ver toplanıp gidelim
anlayacağı dille anlatalım
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
Öncelikle gecenin bir vakti saçma sapan bir hareket yapmayıp sakinliğini koruduğun için tebrik ederim. Belli ki bu adamın niyeti sana sataşmak imiş. Maalesef bu tür insanlarla her zaman karşılaşıyoruz. Soğukkanlılığını koruyamayıp ders vermeye çalışarak daha fazla zarar gören, hatta canından olan insanlar var. Allah kimseye böyle bir olay yaşatmasın.

Küfür edecek arkadaşlar küfürlerini içinden edip buraya ana-bacı vs. karıştırmazlarsa daha iyi olur.
Kötülüğe kötülük her kişinin, kötülüğe iyilik er kişinin kârıdır.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bu durumda şöyle bir anket açalım;
A-Kamyonetçiyi dövelim,
B-Annesini dövelim,
C-Kız kardeşini dövelim,
D-Patronunu dövelim,
E-.....
F-.....
Vs,vs,vs....
Karşınızdaki ne kadar hayvan olursa olsun,aynı hayvanlığı bizimde göstermemize gerek yok.Alırsın plakasını,gider önüne ilk gelen trafik ekibine şikayet edersin.Onlar gerekli cezai işlemi uygularlar.
sanarsın fakat o trafik ekibi hiçbirşey yapmaz aslında :)

Kamyonetçiyi dövme etkinliği konusu açayımmı?
Hadi katılım listesini görelim
1-Frank Lucas
2-ZIPPIRMAN
3-Felon
4-..
Etkinlik fotoğrafları benden.
aman diyim adamı bilmiyoruz etmiyoruz aksi bi durumda ''taziye tebrik kutlamalar'' topiğine:
''Kamyonetçiyi Dövme Etkinliği ,Hastanelik olan arkadaşlara Ziyaret'' başlığı açmayalımda
s3.gif

Ne çabuk gaza geliyoruz dimi?Bir gariplik hisseden yokmu?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst