yavşaklığından. başka bir sebebii yoksanırım önemli kısmını herkes atlamış birkez daha hatıratiyim,hani futbol maçlarında yeşil lazer tutuyorlar ya kaleci görmesin diye,adam suratıma lazer tuttu taa ki durana kadar, adamın amacı başka aslında,insan elinin altında lazer neden taşır hiç düşündünüzmü ?
yavşaklığından. başka bir sebebii yok
Üstadlar şu trafikte 'adama dal mahvet parçala, delikanlılıkta bunu gerektirir, ben olsam kaskı kafasına koymuştum' mesajlarına bir son verin artık. Buradaki durum sinir bozucu, karşılaştığınızda o anki davranışınız sizin bileceğiniz iştir. Bazısı kavga eder bazısı polise şikayet eder. Forumda son zamanlarda testosteron patlaması yaşanıyor bu tip konularda. Normal olanın trafikte devamlı tetikte gezip birilerinin ağzını burnunu kırmak olduğu fikri yerleşiyor iyiden iyiye. Dikkat etmek lazım. Özellikle Türkiye'de trafikte kavgaya karışmak silahla yaralanmaya davetiye çıkarır. Kendi başına dengede duramayan bizimkiler gibi taşıtları süren sürücülerin ek olarak dikkat etmesi gereken bir durum da bir tartışma sonucu kasıtlı yapılacak bir çarpma - sürtme halinde sakat kalabileceğimiz veya ölebileceğimizdir. 32 yaşında bir abiniz (kardeşiniz) olarak bu güne kadarki hayat tecrübem beladan mümkün mertebe uzak durmanın ve sabırlı - saygılı araç sürmenin bizi tehlikelerden korumaya fayda getireceği yönündedir. Öneririm.
suç sizde hatunu görünce takip mesafesini şöle 2-5km uzatıcaksınız mazallah geri geri gitmeye başlarsa bile üstünüze şaşmamLazer tutmasına bişey diyemem kesinlikle yanlış bir hareket. Fakat senin farında gerçekten rahatsızhil yici olabilir. Yolun o anki açısından kaynaklı olarak bile karşıdaki şoförün gözünü alabilir farların. Bunuda düşünmek lazım...Tabi yinede bu nedenler onu haklı çıkarmaya yetmiyor...
Dün gece sahil yolunda ışıklara yaklaşırken, hatunun teki sinyal vermeden sol şeritten en sağa atladı ani bi şekilde. Bende bagajına giriyodum. Kırmızıda gittim yanına camını yumruklayarak sinyal vermesini söyledim kibarca![]()
Bence onun annesi ile konumak lazım..
Benim işim yok
bul adamı kimseyle konuşma
haber ver toplanıp gidelim
anlayacağı dille anlatalım
sanarsın fakat o trafik ekibi hiçbirşey yapmaz aslındaBu durumda şöyle bir anket açalım;
A-Kamyonetçiyi dövelim,
B-Annesini dövelim,
C-Kız kardeşini dövelim,
D-Patronunu dövelim,
E-.....
F-.....
Vs,vs,vs....
Karşınızdaki ne kadar hayvan olursa olsun,aynı hayvanlığı bizimde göstermemize gerek yok.Alırsın plakasını,gider önüne ilk gelen trafik ekibine şikayet edersin.Onlar gerekli cezai işlemi uygularlar.