Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
14
Arkadaşlar merhaba;

Şimdi ben çok araştırmadan kaskta kullanmak için sony hdr as50 almıştım. Bunun yanında bir de Eken H9 aldım. Ancak ikisinde de harici mikrofon girişi yok. Alternatif bir ses kayıt yöntemi söyleyebilir misiniz?

Mesela youtube da bazı kanallarda iphone kulaklık mikrofonu ile konuşuyorlar. Orada ses kaydedicisiyle mi kaydediyorlar yoksa playmemories ile ilgili böyle bir özellik olabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Selam arkadaşlar. Ben kamerayı kaska yapıştırmak istemiyorum. Kask mat ve üstüne yapıştırmaktansa intercom gibi bir aparatla tutturma niyetim var. Kameram sj4000. İçinden bir ton aparat çıktı ama istediğim şey yok. Var mı daha önce deneyen yada böyle kullanım için tavsiyesi olan ?
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Arkadaşlar merhaba;

Şimdi ben çok araştırmadan kaskta kullanmak için sony hdr as50 almıştım. Bunun yanında bir de Eken H9 aldım. Ancak ikisinde de harici mikrofon girişi yok. Alternatif bir ses kayıt yöntemi söyleyebilir misiniz?

Mesela youtube da bazı kanallarda iphone kulaklık mikrofonu ile konuşuyorlar. Orada ses kaydedicisiyle mi kaydediyorlar yoksa playmemories ile ilgili böyle bir özellik olabilir mi?

As50 de yokmuydu??
Harici ses kaydi iskence olur
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
98
Merhaba arkadaslar,

Sony action kameram var.
Gidona baglamak istiyorum. Memnun oldugunuz bir aparat var mi? Aliexpress ve ya yan sanayi tum seceneklere acigim.

Tesekkurler
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
İyi akşamlar herkese. Sjcam 4000 wifi kullanıyorum. :)
Aksiyon kamerasını şuan için sadece masaüstü bilgisayar ve leptop'dan şarj ediyorum kendi orjinal usb kablosu ile.
Başka bir yöntemle şarj eden var mı ?:silent::silent:
Örneğin; Powerbank ya da bir aparat ile prize takarak sarj etme gibi ?:cyclopsan:cyclopsan
Son olarak birde ortalama ne kadar sürede boş bir bataryayı full olarak sarj ediyorsunuz ne kadar sürenizi alıyor ?:wiinkk::cat:
Cevaplarsanız çok memnun ve mutlu olurum.
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim, tekeriniz düz bassın..:cat::rendeer::thumleft::king:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Bende bugun itibariyle SjCam M20 aldım memnun kalırım umarım bana gelisi 430 Tl oldu
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
bu konuyu yeni görüyorum elimden 3-5 kamera geçti f/p olarak ucuzdan pahalıya olarak şöyle sıralayabilirim;

ucuz: eken h9, Elephone gibi şeyler (sj4000 devri bitti)
orta: f68, sj5000, yi vs.
üst seviye: sj7, sj6, yi2, as50 gibi şeyler
en üst: zaten belli gopro5 veya sony 3000

mümkün olduğunca en iyisini alın, özellikle gece sürüşü yapanlar daha fazla para versinler, ben şuan f68 kullanıyorum pek bilinen bir şey değil kaliteli bir çinli ama gopro5 almayı düşünüyorum çene için kullanıcağımdan bu gopro tarzı
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
elephone 4k pro var, 10 dk'da pil bitiriyor, sizce sorun nedir? fhd, hd, 30 kare 60 kare çekim tipi pil ömrünü etkiliyor mu acaba? firmware update mi yapsam acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

elephone 4k pro var, 10 dk'da pil bitiriyor, sizce sorun nedir? fhd, hd, 30 kare 60 kare çekim tipi pil ömrünü etkiliyor mu acaba? firmware update mi yapsam acaba?

ararken cevabı buldum:)

Battery and Power

Here is a sample of various settings and how long the battery lasted on the Elephone Explorer Pro. If you’re using a 32GB or larger memory card the battery will always run out before the memory fills up. In all cases WiFi was off.
•UHD P24 (4K, 24fps), Quality Fine, display on, gyro on: 59 minutes
•QHD P30 (2K, 30fps), Quality Fine, display off, gyro off: 78 minutes
•FHD P60 (1920 x 1080, 60fps), Quality Fine, display on, gyro on: 42 minutes
•FHD P30 (1920 x 1080, 30fps), Quality Normal, display off, gyro on: 97 minutes
•HD P120 (1280 x 720, 120fps), Quality Normal, display on, gyro off: 73 minutes
•VGA P240 (640 x 480, 240fps), Quality Fine, display off, gyro on: 111 minutes
•QVGA P30 (320 x 240, 30fps), Quality Economy, display off, gyro off: 149 minutes

https://pevly.com/elephone-explorer-pro-review/

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

benim kamerada kısa devre olmasından korkuyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
elephone 4k pro var, 10 dk'da pil bitiriyor, sizce sorun nedir? fhd, hd, 30 kare 60 kare çekim tipi pil ömrünü etkiliyor mu acaba? firmware update mi yapsam acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------



ararken cevabı buldum:)

Battery and Power

Here is a sample of various settings and how long the battery lasted on the Elephone Explorer Pro. If you’re using a 32GB or larger memory card the battery will always run out before the memory fills up. In all cases WiFi was off.
•UHD P24 (4K, 24fps), Quality Fine, display on, gyro on: 59 minutes
•QHD P30 (2K, 30fps), Quality Fine, display off, gyro off: 78 minutes
•FHD P60 (1920 x 1080, 60fps), Quality Fine, display on, gyro on: 42 minutes
•FHD P30 (1920 x 1080, 30fps), Quality Normal, display off, gyro on: 97 minutes
•HD P120 (1280 x 720, 120fps), Quality Normal, display on, gyro off: 73 minutes
•VGA P240 (640 x 480, 240fps), Quality Fine, display off, gyro on: 111 minutes
•QVGA P30 (320 x 240, 30fps), Quality Economy, display off, gyro off: 149 minutes

https://pevly.com/elephone-explorer-pro-review/

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------

benim kamerada kısa devre olmasından korkuyorum :)

kameranın pilinin hareket esnasında çıktığını farkettim:) masanın üzerine bırakınca uzun uzun çekiyor, pille kapağı arasında az boşluk var, o boşluğa kamera kendini titreşimden zamanla yuvasındaki tırnaklardan çıkıp salıyormuş, akşama deneyeceğim, yazarım sonucu :)
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
20
sj5000x elite kullanıyorum ama kamera açısı konusunda dertliyim biraz. çeneye takıyorum kamerayı ama 170 derece geniş acı ayarlamama ragmen ufuk cizgisiyle km gostergemi aynı karede alamıyorum. Youtubeda falan izliyorum gopro diyemidir super geniş acısı var herkesin
 
Katılım
1 Mar 2018
Mesajlar
298
arkadaş hiç biri iyi değil , bnm samsung telefon daha iyi çekiyor ,

fdr x3000r aldım herşeyi var kusursuz , 4k berbat , bildiğin takılarak çekiyor ne anladım :D

fullhd ayarı var 60fps süper , 2k ayarı felan olsaydı 60fps çok saçma ya , 15 dk video çekiyorsun kaliteli 5gb tutuyor,

valla pişman oldum aldığıma , kalite vs süper ama heves işi boş israf , bence özenip almayın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 saat kayıt süresi nedir lan ben onumu beklicem
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
meydin çayna kameraları severim ucuz ve bazıları kaliteli çekiyor. ama dediğin gibi yolu ve göstergeyi aynı anda çekemiyo. gopro da alt üst mesafesi biraz daha fazla olduğu için daha iyi etki bırakıyor. ama benim amacım yol ve gösterge değil. sadece yol. evden işe işten eve. kaza bela olmazsa kartı sıfırlayıp sonraki güne devam
 
Katılım
9 Tem 2018
Mesajlar
25
arkadaş hiç biri iyi değil , bnm samsung telefon daha iyi çekiyor ,

fdr x3000r aldım herşeyi var kusursuz , 4k berbat , bildiğin takılarak çekiyor ne anladım :D

fullhd ayarı var 60fps süper , 2k ayarı felan olsaydı 60fps çok saçma ya , 15 dk video çekiyorsun kaliteli 5gb tutuyor,

valla pişman oldum aldığıma , kalite vs süper ama heves işi boş israf , bence özenip almayın.
Hafıza kartından dolayı takılıyordur. Hafıza kartını yüksek okuma yazma hızı olanı tercih et ! 4K dediğin format ucuz ve özelliği olmayan kartla takılması hayet normal. Bahsettiğim kartta 200 küsürden az değil fazla.


2K dediğin şey full hd nin diğer adı zaten :D 4 K çözünürlüğün yarısı düz mantık ! :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Merhaba,

EKEN H9R
İon air pro lite
GoPro Hero 6 Black Edition kullanmaktayım. Motovlog ve gezilerimizde bu kameralar ile çekimler yapmaktayız, sorularınızı buradan yanıtlayabilirim dostlar. Saygılar sevgiler.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
çin kameralarda ses ve görüntü tatmin edici değil, eken h9 kullandım, sjcam kullanan arkadaşım var inceledim. sonrasında ikinci el gopro hero 4 silver aldım ucuzdan çok memnunum. ses ve görüntü muazzam kaliteli, tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst