ben de bu cihazın aynısından aldım, bantlar ne işe yarar hala anlayamadım, o yapışkanlı şeyleri (kavisli olanları) direk kaska yapıştırdım
ama yapıştırmadan önce dene , kamerayı tak, düzgün açıyı veriyor mu, su koruma kabı ile kullanımı farklı yalnız,açısı değişiyo, bu yüzden bir yapışkanlı aparatı su geçirmez kap için, diğerini de kapsız kullanım için ayarlasanız daha iyi olur
ben bu şekilde yaptım ama bilmiyorum yanlış mı yaptım, bu arada büyük kavisli olan yapışkanlı bantı bence kap ile kullanacak şekilde ayarla