Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
Merhabalar ufak bi sorum olacaktı. Vatan dan sony Hdr-as30v almayı düşünüyorum afyondaki vatanda olmadığı için sipariş edip gelir dedi ama kutu içeriğini tam olarak bilmiyorlar. Şimdi görmeden satın almak istemiyorum ama yapabilecek birşeyim yok.. Acaba bu aletin kutu içeriği nedir ne çıkar özellikle kask bağlantıları eksik çıkarmı çıkmaz mı bilgi verebilecek var mı ??
Kutuda kamera su geçirmez kap usb kablo pil ve 2 adet yapışkanlı aparat çıkıyor. Biri düz diğeri kavisli zeminler için.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar next sd21 pro kameramın araç vantuzunu yaptım, ama geri kalan ekipmanları birleştiremedim (kask yan baglantısı ve bısıklet gıdon baglantısı) geriye kalanlar 2 siyah bant ve aşağıdakiler, yardımcı olabilecek var mı geçirilebilecek vs biyer bulamadım


 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar next sd21 pro kameramın araç vantuzunu yaptım, ama geri kalan ekipmanları birleştiremedim (kask yan baglantısı ve bısıklet gıdon baglantısı) geriye kalanlar 2 siyah bant ve aşağıdakiler, yardımcı olabilecek var mı geçirilebilecek vs biyer bulamadım

[url]http://i.hizliresim.com/P5X125.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/rgP5Xm.jpg[/url]

Birçok parça ortak kullanım içindir. Yani hepsini birleştirmen mümkün değil. O soketler motora veya kaska yapıştırmak için. Bazıları kavislidir, bazıları düz.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Birçok parça ortak kullanım içindir. Yani hepsini birleştirmen mümkün değil. O soketler motora veya kaska yapıştırmak için. Bazıları kavislidir, bazıları düz.

Benim tek istediğim kaska baglamak, bunlardan biri kask baglama aparatı birbirine geçmese bıle cam i koyabilece yada takabilecek biyeri var birinin ama çözemedim hala soketleri motora kaska yapıstırsamda ne işe yararlarki?
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Benim tek istediğim kaska baglamak, bunlardan biri kask baglama aparatı birbirine geçmese bıle cam i koyabilece yada takabilecek biyeri var birinin ama çözemedim hala soketleri motora kaska yapıstırsamda ne işe yararlarki?

ben de bu cihazın aynısından aldım, bantlar ne işe yarar hala anlayamadım, o yapışkanlı şeyleri (kavisli olanları) direk kaska yapıştırdım
ama yapıştırmadan önce dene , kamerayı tak, düzgün açıyı veriyor mu, su koruma kabı ile kullanımı farklı yalnız,açısı değişiyo, bu yüzden bir yapışkanlı aparatı su geçirmez kap için, diğerini de kapsız kullanım için ayarlasanız daha iyi olur

ben bu şekilde yaptım ama bilmiyorum yanlış mı yaptım, bu arada büyük kavisli olan yapışkanlı bantı bence kap ile kullanacak şekilde ayarla
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
http://www.hizliresimyukle.com/image/BCX3
Ben bu şekilde yapıştırdım 180km gibi hızlarda sorun yaşarmıyım.macun gibi bir yapışkan var onunla desteklesemmi.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
ben de bu cihazın aynısından aldım, bantlar ne işe yarar hala anlayamadım, o yapışkanlı şeyleri (kavisli olanları) direk kaska yapıştırdım
ama yapıştırmadan önce dene , kamerayı tak, düzgün açıyı veriyor mu, su koruma kabı ile kullanımı farklı yalnız,açısı değişiyo, bu yüzden bir yapışkanlı aparatı su geçirmez kap için, diğerini de kapsız kullanım için ayarlasanız daha iyi olur

ben bu şekilde yaptım ama bilmiyorum yanlış mı yaptım, bu arada büyük kavisli olan yapışkanlı bantı bence kap ile kullanacak şekilde ayarla

yapışkanlı şeyler dedıgınız 3 u kucuk yapıskanmı?Kamerayı nasıl koydunuz bunlara ben hala çözemedim bu aparatları
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
next aee sd21 alan arkadaşlar şu youtube linkini incelerlerse hangi aparat ne işe yarar anlaması daha kolay olur:
https://www.youtube.com/user/MagiCamTutorialsCZ/videos
iyi bir distribütör neler yapıyor görüp hayıflanalım.
kanal magicam sd21 çek cumhuriyeti distribütörüne ait ve tüm aksesuarların nasıl kullanılacağını detaylı şekilde anlatmış.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
161
aliexpress siitesine baktınız mı? sjcam ürünlerinin neredeyse tamamı bulunur.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Arkadaşlar SJ4000 kullananlara bir sorum olacak.

Hafıza kartı doldukça kendisinin üzerine yazmasını istiyorum görüntüleri,
bunu ayarlardan bulamadım,
yardımcı olabilir misiniz?
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
kardeşim teşekkürler sipariş verdim henüz gelmedi.mikrofonu nerden alıcaz.

her hangi bir ses kayıt cihazı ile bu işi çözebilirsiniz. 40-50 tl den başlıyorlar. almadan önce denemek lazım, montunuzun içinden ne kadar ses alıyorlar. bizim kameralarda mikrofon girişi var ama housing olamdan kullanmayacağım için harici ses kaydı ve bilgisayarda video ve sesi birleştirmeyi daha sağlıklı buluyorum.

bizim next aee sd21 ler için de bu durum geçerli mi, nereden aldınız bu bilgiyi?

eğer öyleyse boşuna 60 fps çekim yapmayayım, pil ömrünü ciddi derecede azaltıyor çünkü

ağır çekimle işiniz yok ise 30fps yeterlidir zaten.

ben de bu cihazın aynısından aldım, bantlar ne işe yarar hala anlayamadım, o yapışkanlı şeyleri (kavisli olanları) direk kaska yapıştırdım
ama yapıştırmadan önce dene , kamerayı tak, düzgün açıyı veriyor mu, su koruma kabı ile kullanımı farklı yalnız,açısı değişiyo, bu yüzden bir yapışkanlı aparatı su geçirmez kap için, diğerini de kapsız kullanım için ayarlasanız daha iyi olur

ben bu şekilde yaptım ama bilmiyorum yanlış mı yaptım, bu arada büyük kavisli olan yapışkanlı bantı bence kap ile kullanacak şekilde ayarla

yapışkanlı bantlar var iki adet yuvarlak, ben onları titreşimi önlemek için barların etrafına sarıp kullanılacak diye anladım :) 6 adet küçük üçü kavisli üçü düz ike bir adet büyük kavisli bir tarafı 3m yapışkanlı olan plastikler sert yüzeylere kamerayı sabiltemek için kullanılıyor. küçüklerden birini açısı doğru bir şekilde kaska yapıştırabilirsiniz. sonra kutudan çıkan aparatlarla kamerayı bu yapışkanlı plastiklere takacaksınız. mantık olarak diğer kameralardan farkı yok o yüzden go pro videolarını izleyebilirsiniz.
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
18
Merhaba abiler sizden bir ricam var yardımcı olursaniz sevinirim 208901193 nolu ilana bakabilir misiniz ürün orijinal ise almayı düşünüyorum da abilerimden yardim istiyorum :)
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Arkadaşlar ptt kargo sayfasında zimmet alındı yazıyor,sj4000 sipariş ettim 10 günde Tr'ye geldi neredeyse 10 gün olacak İstanbuldan Aydın'a gelemedi,şimdi bu zimmet alındı ne anlama geliyor bilgisi olan yardım etsin.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Arkadaşlar ptt kargo sayfasında zimmet alındı yazıyor,sj4000 sipariş ettim 10 günde Tr'ye geldi neredeyse 10 gün olacak İstanbuldan Aydın'a gelemedi,şimdi bu zimmet alındı ne anlama geliyor bilgisi olan yardım etsin.

ptt arıyıp sorarsanız nerde oldugunu söylerler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst