henüz almadım ama bir 32gb sandisk class10 alacağım. ben çok geri kalmışım teknolojiden önereceğiniz kart var mıdır? aynı kartın class 10 olup da bir sürü yazma okuma varyasyonu var; baktıkça kafam karıştı. sanırım standart bir class10 işimizi görecektir.
Bir de video düzenleme için ne kullanıyorsunuz? cnet'ten güzel bir program indirdim ama hata verdi. basit bi converter ve kesme biçme yapacak program yeterli aslındasaatlerdir uğraşıyorum :s
bugün çektiğim video su geçirmez kabın içerisinden bile acayip bir rüzgar sesi aldı. bu sesi kesmenin yolunu düşünüyordum ben de![]()











kartı takın bilgisayarda yönetimsel araclara orada bigisayar yönetimi depolama disk yönetimine girdiyinizde kartı gormeniz lazım oradan formatlayın sanırım dosyalama sistemi bozulmus pc goruyor ama okuyamıyor oyuzden bilgisayarımda gorunmez girip
Arkadaşlar merhaba,
Buradaki bilgi paylaşımları sonucunda AEE SD21 Pro satın aldım. Henüz motosiklette kullanmadım ama araç içerinde gündüz vakti oldukça iyi, akşam çekimi ise eh işte.
Benim asıl paylaşmak istediğim bilgi farklı,
Kayıt başladıktan sonra ekran sürekli açık kalıyor, haliyle batarya daha kısa zamanda bitiyor. Bir şekilde kapanabilir mi diye epey araştırdım, Next' in destek bölümüne de sordum, bilmiyorlar.
Cihazın pilini bitirmek için kurcalarken buldum
kayıt esnasında fotoğraf çekme tuşuna 2-3 saniye kadar basılı tutarsanız, ekran kapanıyor fakat kayıt etmeye devam ediyor.
Bu şekilde 20 dakikaya yakın daha fazla kayıt süresi aldım.
Sizin de işinize yarayacağını düşünüyorum,
Herkese iyi çalışmalar,
valla motorda bilmiyorum ama bisiklette hep gidona taktım bı sorun olmadı kaska taktığımda milletin tepkisi uzaylıgormüş masum köylü gibi oluyodu gopro ve sony kamerayıda kullandım tercihim kesinlikle sony olur suan action cameram yok bisikletle birlikte sattımful set
Arkadaşlar merhaba,
...
Benim asıl paylaşmak istediğim bilgi farklı,
Kayıt başladıktan sonra ekran sürekli açık kalıyor, haliyle batarya daha kısa zamanda bitiyor. Bir şekilde kapanabilir mi diye epey araştırdım, Next' in destek bölümüne de sordum, bilmiyorlar.
Cihazın pilini bitirmek için kurcalarken buldum
kayıt esnasında fotoğraf çekme tuşuna 2-3 saniye kadar basılı tutarsanız, ekran kapanıyor fakat kayıt etmeye devam ediyor.
Bu şekilde 20 dakikaya yakın daha fazla kayıt süresi aldım.
Sizin de işinize yarayacağını düşünüyorum,
Herkese iyi çalışmalar,
henüz almadım ama bir 32gb sandisk class10 alacağım. ben çok geri kalmışım teknolojiden önereceğiniz kart var mıdır? aynı kartın class 10 olup da bir sürü yazma okuma varyasyonu var; baktıkça kafam karıştı. sanırım standart bir class10 işimizi görecektir.
Bir de video düzenleme için ne kullanıyorsunuz? cnet'ten güzel bir program indirdim ama hata verdi. basit bi converter ve kesme biçme yapacak program yeterli aslındasaatlerdir uğraşıyorum :s
bugün çektiğim video su geçirmez kabın içerisinden bile acayip bir rüzgar sesi aldı. bu sesi kesmenin yolunu düşünüyordum ben de![]()
AEE SD21 pro olan modelde wifi varmı.yoksa kaska takınca açıyı nasıl yakalıycaz.