Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
henüz almadım ama bir 32gb sandisk class10 alacağım. ben çok geri kalmışım teknolojiden önereceğiniz kart var mıdır? aynı kartın class 10 olup da bir sürü yazma okuma varyasyonu var; baktıkça kafam karıştı. sanırım standart bir class10 işimizi görecektir.

Bir de video düzenleme için ne kullanıyorsunuz? cnet'ten güzel bir program indirdim ama hata verdi. basit bi converter ve kesme biçme yapacak program yeterli aslında :( saatlerdir uğraşıyorum :s



bugün çektiğim video su geçirmez kabın içerisinden bile acayip bir rüzgar sesi aldı. bu sesi kesmenin yolunu düşünüyordum ben de :)

Rüzgar sesini kesmenin yolunu buldun mu
 
Katılım
16 Eki 2014
Mesajlar
335
Merhaba arkadaşlar,Yeni sipariş ettiğim Sj4000 için Transcend 300x hafıza kartım var internette class10'un üstünde gözüküyor,sizce kayıt yaparken sıkıntı yaşar mıyım?
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Arkadaşlar öncelikle bu uygulamayı yapmamın nedenin yapışkanlı olan kask aparatının yüzeyinin düz, kaskın şekilsiz olmasıydı. Dolayısıyla yapışan yüzeyde boşluklar oluşuyor ve sağlam durmuyordu.

Sugru isminde bi tür hamur yapışkan buldum, tam aradığım şeydi ama İngilterede üretildiğinden 2. seçenek olarak erteledim.

Sağa sola rastgele sorarken Sun-Fix adında gene hamurumsu yapışkanı buldum. Ürün Alman malı.











Kutunun üstüne yapışkan yazmamın nedeni, buzdolabında saklıyor olmam. Yanlışlıkla kimse yemesin diye. :p

Hazırlanış ve kullanım alanlarını fotodan okuyabilirsiniz.

Kısaca; 2 renkten oluşan hamurlar (sarı ve mavi) birleşince (yeşil) reaksion gösterip yapıştırıcıya dönüşüyor. Kuruması ise zaman alıyor.

Örnek teşkil etmesi açısından fotoları atıyorum:













Son resimde tüm ağırlık kamerada.

Kameranın yeri konusunda ise yan taraftan ne kadar güzel bir görüntü alınsada, bana üste takmak daha mantıklı geldi.

Bu arada hafif bir kayıklık var :queen: Rengi biraz tuhaf duruyor ancak boyanabildiği için isteyen boyayabilir.

Satıcıdan uyguladığı bir yeri görünce almıştım. Ama ne denli iş göreceğini deneyerek öğrenicem.

Herkeze iyi günler. :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758

merhaba tekrar. yukarıdaki videonun uzun halini arkadaşlar beğenince her maç çekelim dediler. bu defa kale arkasına sabit olarak koyduk kamerayı. kamera tam üzerine füze gibi bir şut yedi. kutusu (housing) kilit mekanizmasından açıldı, ekranı açtığımda kart error hatası veriyordu. kameraya ya da kutusuna bir şey olmamış ama sd kartım bozuldu. bir hafıza kartı böyle bir darbe ile nasıl bozulur? kameranın önce bozulması gerekmez mi? plastik kutunun bile kırılmadığı darbede kart nasıl bozuluyor anlamadım. kart kurtarılabilir mi? kamerada kart error diyor, bilgisayarda hiç takmamışım gibi, kart takıldığında çıkan ses geliyor ama bilgisayarda görünmüyor.
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
kartı takın bilgisayarda yönetimsel araclara orada bigisayar yönetimi depolama disk yönetimine girdiyinizde kartı gormeniz lazım oradan formatlayın sanırım dosyalama sistemi bozulmus pc goruyor ama okuyamıyor oyuzden bilgisayarımda gorunmez girip
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
kartı takın bilgisayarda yönetimsel araclara orada bigisayar yönetimi depolama disk yönetimine girdiyinizde kartı gormeniz lazım oradan formatlayın sanırım dosyalama sistemi bozulmus pc goruyor ama okuyamıyor oyuzden bilgisayarımda gorunmez girip

denedim, orada da çıkmıyor. kart yokken hemen diskler çıkıyor, kart takılıyken 1dk kadar diskler güncelleniyor deyip yine kartı göstermiyor. benim kart geri dönüşsüz bozuldu galiba ama çok garip :) 1 aylık kart.
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
Arkadaşlar eski kaskın üzerine takmıştım ama yenisine kıyamadım, gidon ile kaska takmak arasında titreşim açısından fark oluyor mu?
 
Katılım
16 Mar 2015
Mesajlar
107
valla motorda bilmiyorum ama bisiklette hep gidona taktım bı sorun olmadı kaska taktığımda milletin tepkisi uzaylıgormüş masum köylü gibi oluyodu gopro ve sony kamerayıda kullandım tercihim kesinlikle sony olur suan action cameram yok bisikletle birlikte sattım :)ful set
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
2
Arkadaşlar merhaba,

Buradaki bilgi paylaşımları sonucunda AEE SD21 Pro satın aldım. Henüz motosiklette kullanmadım ama araç içerinde gündüz vakti oldukça iyi, akşam çekimi ise eh işte.

Benim asıl paylaşmak istediğim bilgi farklı,
Kayıt başladıktan sonra ekran sürekli açık kalıyor, haliyle batarya daha kısa zamanda bitiyor. Bir şekilde kapanabilir mi diye epey araştırdım, Next' in destek bölümüne de sordum, bilmiyorlar.

Cihazın pilini bitirmek için kurcalarken buldum :)

kayıt esnasında fotoğraf çekme tuşuna 2-3 saniye kadar basılı tutarsanız, ekran kapanıyor fakat kayıt etmeye devam ediyor.

Bu şekilde 20 dakikaya yakın daha fazla kayıt süresi aldım.

Sizin de işinize yarayacağını düşünüyorum,

Herkese iyi çalışmalar,
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Arkadaşlar merhaba,

Buradaki bilgi paylaşımları sonucunda AEE SD21 Pro satın aldım. Henüz motosiklette kullanmadım ama araç içerinde gündüz vakti oldukça iyi, akşam çekimi ise eh işte.

Benim asıl paylaşmak istediğim bilgi farklı,
Kayıt başladıktan sonra ekran sürekli açık kalıyor, haliyle batarya daha kısa zamanda bitiyor. Bir şekilde kapanabilir mi diye epey araştırdım, Next' in destek bölümüne de sordum, bilmiyorlar.

Cihazın pilini bitirmek için kurcalarken buldum :)

kayıt esnasında fotoğraf çekme tuşuna 2-3 saniye kadar basılı tutarsanız, ekran kapanıyor fakat kayıt etmeye devam ediyor.

Bu şekilde 20 dakikaya yakın daha fazla kayıt süresi aldım.

Sizin de işinize yarayacağını düşünüyorum,

Herkese iyi çalışmalar,

Güle güle kullanın. SJ4000'de ekran kendi kendine kapanıyor. Bir ayar yapmanıza gerek kalmıyor.
 

eek

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
368
valla motorda bilmiyorum ama bisiklette hep gidona taktım bı sorun olmadı kaska taktığımda milletin tepkisi uzaylıgormüş masum köylü gibi oluyodu gopro ve sony kamerayıda kullandım tercihim kesinlikle sony olur suan action cameram yok bisikletle birlikte sattım :)ful set

Hocam kaskta kontrol etmesi de zor, gerçi telefon uygulaması ile süper oluyor ama elimin altında olması daha iyi diye düşündüm. Teşekkürler..
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Arkadaşlar merhaba,

...
Benim asıl paylaşmak istediğim bilgi farklı,
Kayıt başladıktan sonra ekran sürekli açık kalıyor, haliyle batarya daha kısa zamanda bitiyor. Bir şekilde kapanabilir mi diye epey araştırdım, Next' in destek bölümüne de sordum, bilmiyorlar.

Cihazın pilini bitirmek için kurcalarken buldum :)

kayıt esnasında fotoğraf çekme tuşuna 2-3 saniye kadar basılı tutarsanız, ekran kapanıyor fakat kayıt etmeye devam ediyor.

Bu şekilde 20 dakikaya yakın daha fazla kayıt süresi aldım.

Sizin de işinize yarayacağını düşünüyorum,

Herkese iyi çalışmalar,

Teşekkürler ...de bu kadar uğraşmanıza gerek yoktu ki, kullanma klauzunun 25. sayfasında yazıyordu zaten.:queen:
 
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
henüz almadım ama bir 32gb sandisk class10 alacağım. ben çok geri kalmışım teknolojiden önereceğiniz kart var mıdır? aynı kartın class 10 olup da bir sürü yazma okuma varyasyonu var; baktıkça kafam karıştı. sanırım standart bir class10 işimizi görecektir.

Bir de video düzenleme için ne kullanıyorsunuz? cnet'ten güzel bir program indirdim ama hata verdi. basit bi converter ve kesme biçme yapacak program yeterli aslında :( saatlerdir uğraşıyorum :s



bugün çektiğim video su geçirmez kabın içerisinden bile acayip bir rüzgar sesi aldı. bu sesi kesmenin yolunu düşünüyordum ben de :)

32 Gb Class 10 olarak Sandisk kullanıyorum 48Mb/S. Birde ne olur ne olmaz diye 16 Gb Class 10 kullanıyorum yedekte...Video işleme olarak ben Sony Vegas Pro 13 kullanıyorum..Alışınca çok güzel program..Rüzgar sesine ise denemedim ama belki mikrofon kısmına bir bant çözüm olabilir mi? Aslında en güzeli mikrofonu kaskın içine almak, hem konuşup anlatabilirsin hem motorun sesi daha güzel duyulur diye düşünüyorum...yurtdışı siteden bir tane sipariş ettim yolda artık bakalım gelmesi yakındır...
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
mikrofon deliklerinin olduğu kısıma sünger koyabilirseniz rüzgar sesini engelleyebilirsiniz..haber sunucularının mikrofonlarını düşünün, dışarda yayın yaparken rüzgar sesi gelmez bize..mikrofonlar kanal logolu süngerle kaplıdırlar...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
2
rica ederim maktama,

kullanma kılavuzuna bakmadan kurcalamak hep daha keyifli oluyor :) ama bazen, buradaki gibi, amerika'yı yeniden keşfetmiş oluyorum :)
 
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
AEE SD21 pro olan modelde wifi varmı.yoksa kaska takınca açıyı nasıl yakalıycaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
AEE SD21 pro olan modelde wifi varmı.yoksa kaska takınca açıyı nasıl yakalıycaz.

Wifi yok. Vizör ile aynı düzlemde bakacak şekide ayarlarsanız düzgün çeker. Zaten bir süre sonra nasıl duracağını anlıyorsunuz. Özetle kaskı düz bir zemine bıraktığınızda vizörün bakma açısıyla aynı olacak şekilde hafif yukarı bakmalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2011
Mesajlar
661
Evet AEE SD21 Pro aldınız kullandınız.kullananlar memnunlarmı iyiyse yarın sipariş edicem.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

şuan AEE SD21 Pro siparişini vermiş bulundum.inşallah pişman olmam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst